אולי אני לא אוהבת כמוך אבל…

ליידי די12 18/01/2019 487 צפיות אין תגובות

לא יודעת אם אני אוהבת כמוך אבל …
אני יודעת שאני דואגת לך
אני יודעת שקשה לי שיש לך משהי אחרת
אני יודעת שאני לא מסתדרת יום אחד בלי החמצן שלי שהוא תשומת הלב שלך .
אני יודעת שבלי המגע שלך אחרי יום חרא אני מתפחלצת ובוכה את החיים שלי .
אני יודעת שכשאני צריכה לברוח מהרעש של העולם אני ישר בורחת אליך , שתשפר לי את המצב הרוח.
לא מסוגלת להכיל את המחשבה שיש לך משהי אחרת שאתה מחבק , מנשק, מלטף,זה משגע אותי , מוציא אותי מדעתי .
השטן שבי משכנע אותי להרוס לך הכול איתה ! כי אם לא תהיה שלי לא תהיה של אף אחת , אבל איך אומרים ? אסור להיכנע ליצר הרע .
אני חושבת שאני מתחילה להיכנע … אתם מעט זמן יחד אבל המחשבה מחרפנת אותי!!
אני יודעת שאני אוהבת שאתה זמין אליי , לא משנה אם אתה כועס עליי , מצוברח בעצמך , עסוק , תמיד תהיה לך דקה ואפילו יותר בשבילי .
אתה מקום המפלט שלי מכל השיט הזה שניקרא עולם .
כל כל הרבה שנים אנחנו יחד , גדלים , מתבגרים , אוהבים , מתאהבים , שוכחים , נשכחים , בורחים , חוזרים, אבל תמיד יודעים לחזור לזרועות האחד של השנייה ולא משנה עם מי נהיה . היקום מחבר ביננו כל פעם מחדש וזה מוכיח את עצמו .
אני נקודת התורפה שלך … וזו הברכה והקללה שלך !
רגשות מבלבלים לי את החיים , שכחתי מזה לאהוב באמת , שכחתי מה זה להיות נאהבת באמת .
אבל תמיד ידעתי שברגע שאשכח אתה תהיה שם להזכיר לי .
בהצלחה לך איתה , מאחלת לך אושר אינסופי איתי או בלעדיי. 💔


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך