liron100
מה קורה חברים? הייתי בעבר המשתמשת "once upon a time" בזמנים שהייתי מכורה לסדרה...עכשיו הפסקתי לראות אותה כבר לפני שנה אבל התחדשתי בשם חדש! רוחות הזאבים? בית בייקול? מצלצל למישהו לאחר ניתוק של כמה זמן? שנה?

איזה כיף לחזור!

liron100 23/02/2017 1028 צפיות 4 תגובות
מה קורה חברים? הייתי בעבר המשתמשת "once upon a time" בזמנים שהייתי מכורה לסדרה...עכשיו הפסקתי לראות אותה כבר לפני שנה אבל התחדשתי בשם חדש! רוחות הזאבים? בית בייקול? מצלצל למישהו לאחר ניתוק של כמה זמן? שנה?

אז היי לכולם, שוב.
שיניתי שם, עדכנתי מידע ונחשו מה? התחלתי מחדש.

אני רוצה לשים את כל הסיפורים שכתבתי פעם מאחורי ולפתוח דף חדש, דף נקי. בכל זאת, אני לא עומדת למחוק אותם מסיבה מאד ברורה: אלה עדיין זיכרונות שלי ודברים שכתבתי ותמיד כיף להביט לאחור ולצחוק על הכתיבה שהייתה פעם. כי מאז השתפרתי, אני לא יודעת בכמה ואיך בדיוק אבל משהו בתוכי, בנוגע לכתיבה השתנה. אני לוקחת כתיבה כדבר רציני יותר, אני נותנת לזה להשפיע עליי יותר…

אני עומדת לפרסם הפעם סיפורים וקטעים קצרים שלי ולא סיפור עלילתי ( בתור התחלה). הראש שלי כן מלא ברעיונות לסיפורים ארוכים, אבל אתם יודעים מה קורה? אחרי שני פרקים נעלם לי החשק. אז החלטתי לעבור לסיפורים קצרים- כיפים לקריאה וגם לכתיבה!

אני באמת רוצה שתגיבו, ולא בגלל כמות התגובות והפופולריות של הסיפור. אני רוצה שתגידו אם אהבתם או לא? למה? מה אפשר לשפר ומה אפשר לאט לאט למגר. כמובן שגם תגובות טובות הן טובות…כי אני כאן, באמת רק כדי להשתפר וללמוד עוד על הכתיבה שלי. אתם רוצים סיפורים טובים עם כתיבה טובה? אני רוצה בדיוק אותו הדבר, אבל לא תזיק לי עזרתכם.

אז אני חושבת שזהו בנוגע למה שרציתי להגיד, הספר של הסיפורים הקצרים נקרא " שרידים" בוואטפד ופה אני חושבת פשוט אפרסם כל אחד בלי שום קשר לספר.

אז…שנאחל לנו דרך צלחה!

וכמובן אם אתם רוצים לפנות אליי, כדי להתייעץ, לשאול, לבקר, להאיר, להעיר או כדי סתם לדבר אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה!


תגובות (4)

שמח לראות שאנשים רוצים להשתפר בכתיבה שלהם. זה באמת גורם לי להיות מאושר. :)
בכל מקרה, אני לא מסתובב *הרבה* פה באתר, אבל מאוד הייתי רוצה לעזור. אשמח מאוד אם תעלי את הסיפורים שלך פה, ובמקביל תשלחי לי בפרטי; כמובן, אם זו לא טרחה גדולה מדי.
בהצלחה! :)

24/02/2017 12:01

    שכחתי להגיד את זה וחשבתי שאמרתי, אז אופס. קצת בדיליי.
    אני לא שולחת סיפורים לפרטי ( זכויות יוצרים וכאלה) אבל אתה מוזמן לקרוא את מה שאני שולחת לאתר (אני אשמח מאד ^-^)

    21/03/2017 14:51

תודה רבה! אני שמחה שחשוב לך לעזור, וזה גורם לי לשמוח שאני אדע שאכן יש כאן מישהו…

24/02/2017 12:27

    תמיד שמח לעזור לאנשים. :)

    24/02/2017 13:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך