lizza.nort
ובכל זאת, אני מתנצלת שוב.

אמ… היי? התנצלות+סידורי קלפים+רשימה זו או אחרת

lizza.nort 21/11/2014 1134 צפיות 27 תגובות
ובכל זאת, אני מתנצלת שוב.

אז… אממממממ היי.
סאפ?
בואו נתחיל בלשים את הקלפים על השולחן. לא מתתי\נאנסתי\נחטפתי בידי חייזרים\נאבדתי\שאר שטויות. לא קרה לי שום דבר. לא דיכאון ולא עצב ולא כלום [לא, גם לא שינוי לטובה, עדיין אין חיי חברה ושיט.] אז סליחה אם הדאגתי מישהו.
{אז לאן נעלמת, בעצם?}
שאלה טובה אד.{התגעגעתם גם אלי או רק לליז?} התשובה… האמת, אין לי שמץ למה. כמו שכתבתי, לא קרה כלום מיוחד. שום דבר. אני מניחה שהייתי זקוקה להפסקה [וכן, הייתי צריכה להודיע… אל תרדו עלי.] ו… לקחתי אחת. זה קורה. האמת שזה רק ניחוש כי אין לי מושג למה.
כן, כן, הייתי צריכה להודיע, להתנצל מראש, לחטוף מכות קלות מכם ונזיפות שכאלה… אני מודעת למצב. סליחה. [סולחים לי?]
אז עכשיו, כשהקלפים נחים על השולחן בבהירות [עד כמה שניתן], כדאי שנעבור לסעיפים החשובים.
1. מישהו רוצה לעדכן אותי במצבו של יוטה? [יוטה? אייתתי נכון? סלחו לי בבקשה. האחד עם סיפורי הפנטזיה שעבר איזו תאונת דרכים נוראית, אני מתארת לעצמי שהבנתם. יש חדשות בחזית הזו?]
2. הודעה זו הולכת לכל קוראי גינת הצללים [היי פריקי] {היי}. אני לא בדיוק… מקפיאה אותו. אבל פרק לא עומד לעלות בקרוב. שום דבר לא ממש משתנה, הפרק יעלה כשהוא יעלה. אחרי שהכל יסתיים אני אעבוד במקום פרטי על שכתוב, ואז כשהכל יסתיים אני אעלה גם את השכתוב [את המקורי אני לא מורידה מהאתר]. אז פרק יעלה כשהוא יעלה, לא מוקפא\מבוטל\בולשיט מהסוג הנ"ל. אני גם מתחילה לעבוד על פרק היום, אז נראה מתי הוא יגיע. אני אשתדל לפצות, אבל… נו, 'תם מכירים אותי. לכו תנסו לסמוך עלי.
3. ממ, שנהבה[נראה לי שזו היית את]? היי. ביקשת ממני, והנני עונה לבקשתך:
בטטה.
4. אני לא חוזרת לפה בבום והו. יקח לי זמן קצת לעשות את הקאמבק שלי. מצטערת, לוקח לי הרבה זמן להתאסף. שוב, אין לי מושג מה קרה באמת. האמת היא שלא בכיתי כבר טונה זמן, זה מעצבן.
5. סליחה שפרשתי מתחרויות בלי לומר שום דבר. באמת שזה לא היה מתוכנן, אני מקווה שלא דפקתי אתכם.
אני באמת באמת אוהבת אתכם, סורי על כל דבר שאולי עשיתי או גרמתי.
ד"א, רק לידע כללי ולדברים שיבואו. אל, אבל בחיים \אל\ תרדו\תחנכו\תעשו שיט שכזה על מישהו\י שמפרסם\ת פה פריקה. במיוחד אם אתם באים לחנך את X בנושא שאפילו לא קשור בפריקה הנ"ל, כמו שימוש במושג או מילה מסוייים. ברצינות, זו הרגשה נוראית יותר מאשר שאם הייתם יורדים על הפורק\ת.
ובזה מסתיימת ההודעה, המסמלת את תחילת שובי לאתר.
בבקשה אל תגרמו לי להתנצל עוד פעם כי סליחה זו רק מילה בסופו של דבר.


תגובות (27)

האמת שלא קראתי סיפורים שלך אבל אני אשמח לקרוא כשתעלי.
לגבי יוטה מסתבר שאלו היו כמה אנשים שהוא מכיר שאמרו את כל זה והוא כותב באתר..

21/11/2014 18:26

    רגע, זה אומר שהכל בסדר איתו או לא? כאילו, זו הייתה מתיחה?
    ואני אשמח מאוד שתקראי את הסיפור שלי ^^ [היי, בזמן שלא הייתי פה את שינית תמונה?]

    21/11/2014 18:29

    הוא בסדר.. והאמת עכשיו שאני חושבת על זה אני כן קראתי סיפורים שלך.

    21/11/2014 18:40

    הו, אני שמחה שהוא בסדר ^^
    הידד, קראת את הסיפורים שלי *עיניי אנימה גדולות ונוצצות*

    21/11/2014 18:42

ליזההההה
~כן זה מה שיש לי להגיד~

21/11/2014 18:31

    מה שיש לך להגיד הוא אחלה לדעתי.
    ירדןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    21/11/2014 18:33

הו יאי חזרת
מה קרה עם יוטה?

21/11/2014 18:41

    שום דבר, מסתבר.
    היה איזה סיפור.

    רייצ'ווווווווווו *מחבקת אותך בחוזקה* היי

    21/11/2014 18:44

    *מחבקת אותך חזק יותר*
    היייייייייייייייי
    אלים אדירים אני ככ שונאת כשלוקחים לי את המחשב ואז אני מפספסת דברים

    21/11/2014 19:23

זה בסדר, לא נורא.

21/11/2014 20:43

אוקי….
א-בללל רק שתדעי שעם את תבטלי/תקפיאי/בולשיט מהסוג הזה ללא פרק סיום מ-ס-פק אני אחפש אותך ואני אמצא אותך ורק שתדי שיש לי בבית קלשונים ,גרזנים ,ולפידים בוערים ומסור חשמלי ועדר של אספסוף בנות זועם במכנסים קצרצרים שאני אשלח בך!

22/11/2014 11:53

    לא לדאוג פריקי, הכל יהיה טוב. *פט פט*

    22/11/2014 12:55

    המהמ, לי יש שישה אחים מדענים. הם יכולים לבוא לעזור ב.. פירוק לגורמים? את ליזה? אני כבר לא יודעת. אני מניחה שניסיתי לאמר שאם רק תעזי לעזוב שוב אני באה. ואני כבר אמצא משהו להביא איתי! (פרחים? מי יודע, אולי את אלרגית0-0)
    ליזההההה אני התגעגעתייייי
    העזיבה שלך הייתה חלק גדול ממחסום כתיבה שמן ומסריח שהתיישב לי על הגולגולת. אני מצפה ממך לקחת אחריות ולעזור לגרש אותו עם קטעים מעוררי השראה! ציפיות ליז, ציפיות.

    22/11/2014 14:58

    אני מצטערת זואיזואי, הייתי צריכה להתחשב בך יותר ^^"
    וולפ, אני אשתדל, נראה אם יהיה לי רעיון לקטע.

    22/11/2014 16:12

אני פשוט באופוריה על זה שחזרת. את אפילו לא צריכה להתנצל- פשוט תכתבי!
הכינוי שלי באתר הוא זואי, אבל קוראים לי מלי. חלק גם קוראים לי משי אם תרצי^^
אני כל כך בהקלה שאין לך מושג. אני כבר חשבתי ששכחת ממני..
ואם באמת שכחת, אז אני אזכיר לך שאני המעריצה המטורפת והמשוגעת הזו שכל היום בירברה עלייך, על אוליב ועל שינגאמי. נשמע מוכר?

22/11/2014 16:25

    היי, לא שכחתי אותך סנפאיי! ואני אשתדל לכתוב אבל אין לי רעיון כל כך. תני לי זמן אישה :P
    את תיעלבי אם אני אקרא לך זואי? כי אני יכולה מלי אבל אני ממש אוהבת זואי QQ

    22/11/2014 18:41

    אין לי שום בעיה עם זואי. זואי היא דמות הקומיקס הראשונה שלי, כמו ישו קטן כשאני אלוהים. אנחנו כולנו ביחד ישות אחת.. (אני אטאיסטית אבל הדימוי מדוייק להפליא)
    מדעניםאדירים הומור של ליזה! את מודעת לכך שבכל האתר העצום הזה את הראשונה שראיתי שמשתמשת באיזכור של סנפאי? התגעגעתי לההערות ההומוריסטיות האלה^^ (כמו גם לסימן הקיוקיו QQ)

    23/11/2014 00:26

קיוקיו QQ [זה נשמע לי מתאים, כי לפעמים אני עושה צלילים משונים כי באלי, ולרוב זה צ'ווו[צ'וצ'וצ'וצ'ו] או טוטוטוטו וגם קיוקיו נשמע כמו משהו משם ^^] אבל כעיקרון זה סתם מסמל עיניים גדולותגדולות עם דמעות בפנים. נגיד, אם אני רוצה משהו חמוד להפליא או שובר לב ^^ וכל הרגשות [או חלק ענקי שלהם] יכולים להיות מיוצגים בעזרתו, לדעתי.
נייה, לא משנה עכשיו [QQ]
סנפאיי זו מילה אדירה :P
QQ אני מנסה להיזכר בדמות בראשונה שלי אבל זה היה בכיתה ה' בסיפור שנטשתי והיא הייתה רק OC קטנה לפאנפיק על משהו. או שזה היה כיתה ז', בעצם? קראתי הארי פוטר בכיתה ז… אולי זה היה בז', משהו מרגיש לי כמו ד-ה THO.
חיחי, את עם ישו ואלוהים הזכרת לי סרטון מצחיק XD
התגעגעתי אלייך זואי-סנפאיי *פותחת ידיים בחשש קל, לחיבוק*

23/11/2014 08:27

    *חיבוק* (שוברת לך בפעם המאה למספר אי זוגי של תגובות מוחעחעחעחע)
    אני מציירת מאז שהייתי זיס ביג ]
    הייתי מציירת סמיילים ברחם של אמא…
    זואי הגיעה בערך בכיתה.. א', אני חושבת. ואו, שמונה שנים.. מרגיש פחות.
    אכן כן, בשלב זה של חיי אני מגלה שביליתי יותר זמן בציור מאשר בדיבור. הא. טוב זה לא שיש לי עם מי לדבר בפועל בשפה דבורה:/
    אני הרבה פעמים מיללת בלי התר -מיאו- אבל אני חושבת שלא שמים לב, אז מילא. אגב, הייתי רצינית עם היללות. אני באמת עושה את זה, וזה מרגיש טוב.

    23/11/2014 15:46

    הייתי עושה עד זה עד שעשיתי את זה מלחץ בכיתה כששחכתי תשובה לשאלה אחת, והמורה בההתה בי וברח לי מיאו כי אני בכל אופן עושה את זה כל הזמן והיא חייבה אותי לכתוב 50 פעם "אני לא איילל בשיעור".
    כן.
    אשכרה סיפור אמיתי.
    אני מציירת מגיל קטן גם, אבל לא זוכרת בדיוק ממתי .-. מאז שאני זוכרת את עצמי, אני מניחה. רק שבשנתיים האחרונות אשכרה התמדתי ונהיתי טיפה יותר טובה [טנקס יוטיוב]

    23/11/2014 15:49

    מי מטיל עונשי כתיבה בימינו? הכי הרבה שולחים למניעת הפסקה. אני מניחה שבכל מקום זה שונה.. ומה רע ביללות? חתול > בן אדם.
    אני מציירת קומיקס. פיתחתי סגנון משלי שבו אני מציירת "סיפורי נסיכות" של שושלת המלוכה (הצאצאים של זואי) הכוונה היא שאני למשל מציירת את טקס ההכתרה של הנסיכה מיארה והחתונה של הנסיך ליאן עם הרוזנת מאזמיר. אני שמה אותם בכל מני סיטואציות ומוסיפה כל פעם משהו חדש, וזה יוצא די טוב.. אני חושבת. לפעמים אני מתבלת הכל בקסם, ערפדים וכאלה. ערפדים הם מדהימים.

    23/11/2014 16:24

אני יותר נוטה לכיוון של מנגה, אבל סוגשל לייט-מנגה-קארטוני שכזה. הבעיה היא שיש לי רעיונות, אבל… היכולת… לא. אני ממסתדרת יותר עם תמונות יחידות. חוץ מזה שלרוב אני מתחילה לכתוב את זה כסיפור ולתת לאנימה להיות מוקרנת לי בתוך הראש כמו סרט\סדרה D:

23/11/2014 16:33

בטטה גם לך ליזוש:)

23/11/2014 23:12

    האמת היא שנראה לי שאף פעם לא טעמתי בטטה.

    23/11/2014 23:14

לדעתי בטטה זה ירק מתוק ומגעיל
צריך לארגן השמדה המונית!

27/11/2014 21:08

    המדה המונית? הופכים את כולם לצ'יפס בטטה? שמעתי שזה קיים.

    28/11/2014 08:21

אני שמעתי על צ'יפס סלק (WTF O_O)
אני עדיין מחכה *מגניבה מבטים לארון הגופות נוטף הדם בחדר שלי שוקלת עוד כמה זמן תצטרף לשם ילדה חדשה אהמליזהאהמ *

07/12/2014 20:41
סיפורים נוספים שיעניינו אותך