אני ילד בינוני

Joker 29/07/2021 352 צפיות תגובה אחת

אני ילד בנוני .
כזה שכן מבריז פה ושם משיעורים אבל צועק ״שקט ״ לילדים הרועשים שיושבים בשולחן האחורי של הכיתה ,הרחק מהעיניים הבוחנות של המורה .
אני מקנא .
מקנה בילדים שיש להם אומץ לדבר הקול רם בזמן השיעור ,
להיות בטלפון מול המורה .זה פשוט ש……
נראה כאילו בית הספר מתחלק לשני סוגי אנשים כשאר אני זה שכלוא בינהם :
סוג א.הילדים שחכמים מספיק כדי לא לדאוג מפני מבחנים .
סוד ב .הילדים שוויתרו על לימוד מסודר כבר בכיתה ז.
זה לא שאני צדיק מושלם ,אני פשוט …….אני מרגיש ………אני לא בטוח .
סיפורים מצחיקים ומרדניים מהתיכון נראים כאילו בלעדיהם אני מפספס שלב בחיים , שלב שאני צריך לעבור על מנת לסיים את השלב הנורא הזה בחיים שנקרא גיל ההתבגרות .
זה לא גיל אני אמור לעשות טעויות שאליהם אצחק עוד 10 שנים עם אשתי ?.
אני רוצה לטעות עכשיו ,לחוות את החווית שרואים רק בסדרות של נטפליקס .
אני מדבר על להתעורר בשתיים בצהריים עם כאב ראש מהמסיבה של אתמול בלילה ,
להרגיש את חום גופה של נערה בצורה כואבת ונעימה .
לברוח מהבית אחרי ריב עם ההורים לשלושה ימים .
שחברים שלי מדברים על מה שהם עשו בסוף השבוע ,אני מרגיש כאילו אני צריך להתקשר למשטרה .
שהם שואלים אותי מה אני עשיתי אני משקר כי זה יגרום להם להסתכל אלי במבט יותר מעריץ אם אומר להם שביליתי בבית של ״ידידה ״ שלי בלי ההורים שלה ולא שאני ששכבתי במיטה שלי עם 5 קערות של פופקורן וראיתי סרטי אימה כל סוף השבוע .
זה סוג הטעויות שאני רוצה לחוות אבל לא חווה בגלל שהם מפחידות אותי .


תגובות (1)

אני לא יודע איך להגיד לך ושתאמין לי, אבל אתה ממש רחוק מלהיות בינוני. יש בך משהו מקסים, הכנות שלך שובה-לב ממש, אתה חכם, אתה סקרן, אתה מעניין.
מהאופן שבו אתה מתאר את עצמך, אני מסיק שלא מצאת חבר שדומה לך וחולק את אותם תחומי עניין. אני מניח שזה יכול להוביל לבדידות.

יש משהו מאד מרתק בפנטזיות האלה – לשבור את כל הכללים והחוקים, לבלות, להנות בלי חשבון. אני אישית חננה, ואני מבין את ההתלבטות שלך. זה בסדר לבדוק מדי פעם גבולות, אבל לפי הסביבה שתארת שאתה חי בה, אתה צריך להיות גם חכם. לפעמים כשאין מבוגר שמציב את הגבולות, דברים יכולים לחרוג ותמצא את עצמך במקומות לא טובים. אם הבנתי נכון מהקטע הקודם שפרסמת, ההורים שלך מנסים לשמור עליך. הם חרדים לך והם כנראה יודעים למה.
יכול להיות שהם חרדים מדי, כהורה אני מעיד שאנחנו נוטים לעשות את זה. נסה להבין אותם ולהיות סלחן. יכול להיות שיום אחד תודה להם.

העצה הכי טובה שיש לי היא לשתף מישהו קרוב אליך, במה שעובר עליך כמו שעשית כאן. אם אין לך – תמשיך לשתף כאן. להיות שובב זה בסדר, קשה לי אבל להסביר איפה הגבול.
אם יש לך מורה שאתה כן מעריך, הייתי פונה ומבקש שיחה. מספר לה או לו על המקום שאתה מרגיש בכיתה. אולי אפילו לספר לה שהתחלת לכתוב קצת.

אני מצטער שאין לי כרגע עצה טובה יותר. תמשיך לשתף. אני אשתדל להגיב.

30/07/2021 00:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך