s.h. geffen
ותודה לכל האנשים שקראו את בית הפרחים מתחילתו ועד סופו, אני מקווה שנהנתם, למרות ההפסקה באמצע. אם כן סיימתם אשמח שתשתפוני בדעתכם על היצירה המוגמרת, בין אם זו ביקורת מעודדת או בונה. איני פוחד, נסו את הטוב ביותר שלכם ;)

בעניין בית הפרחים

s.h. geffen 07/10/2018 513 צפיות אין תגובות
ותודה לכל האנשים שקראו את בית הפרחים מתחילתו ועד סופו, אני מקווה שנהנתם, למרות ההפסקה באמצע. אם כן סיימתם אשמח שתשתפוני בדעתכם על היצירה המוגמרת, בין אם זו ביקורת מעודדת או בונה. איני פוחד, נסו את הטוב ביותר שלכם ;)

שלומות לכל ידידיי,
בידיי חדשות טובות ורעות.
מן הצד האחד אני גאה לספר לכם שהסוף של בית הפרחים עוד לא הגיע, לפחות לא באופן שאתם חושבים. אתם רואים, תכננתי עוד שני סיפורים באורך זהה פחות או יותר לזה של בית הפרחים, הם בעלי נושאים שונים לחלוטין אך בעלי אותם מוטיבים ושורים באותו עולם (גם אם בקצוות אחרים שלו), למעשה מדובר באנטולוגיה שעל שמה עוד התלבטתי. החדשות הטובות הן שכבר סיימתי לכתוב את אחד הסיפורים הללו שכל הנותר לי הוא לפרסמו בפרקים.
אך כאן צצה לה בעיה, לא אשקר, כתבתי את סיפור זה וכשהגעתי לסוף הבנתי שהוא פשוט לא טוב כמו בית הפרחים, וברצוני לשתף אתכם רק בטוב ביותר שאוכל לתת לכם. כבר התחלתי את כתיבת הסיפור השלישי, וסימכו עליי, הוא טוב לפחות כמו בית הפרחים ואף יותר, אך כאן עולה בי ההתלבטות מה לעשות.

כפי שאני רואה זאת ישנן שתי אפשרויות, ביכולתי לפרסם את אותו סיפור מעט פחות מוצלח תוך שכתוב מתמיד שלו וכתיבה של הסיפור השלישי, או, שאמתין עם פרסום כתבים חדשים, למעט השירה האקראית או סיפור קצר כזה או אחר שאינם קשורים לסדרה הגדולה עד שאסיים את כתיבת הסיפור השלישי.

מצד אחד אין ברצוני להתעכב עם פרסומים, מצד נוסף איני רוצה לפרסם משהו שאיני מרוצה ממנו לחלוטין, ומצד שלישי אם אמתין ואפרסם את הסיפור השלישי כל הסדר יתבלבל בין העלילות מה שעלול ליצור בעיות במוטיבים.

על כן אני זקוק נואשות לעצתכם, כרגע אני אעבוד על הסיפור השלישי אך אשמח לשמוע דעתכם בנושא. בנוסף חשוב לציין שהסיפור השני אינו רע, פשוט, משהו בו מרגיש לוקה בחסר. אני מתחנן, תעזרו לי, השתגעתי מרוב התלבטויות.
בתחינה להצלה, ש.ה. גפן

נ.ב. אם אתם מתייבשים בכתיבה כאן תוכלו לפנות אלי בדואר האלקטרוני שלי, שנמצא בדף הסופר שלי (ואם לא, תודיעו ואשתף, דברים שרואים מכאן לא רואים משם).


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך