הגדול מכולם

12/03/2019 563 צפיות 3 תגובות

טוב אז קבלו, אני מבין שזה לא הספורט שהכי מרתק אתכם אבל משהו קרה היום, היסטוריה יש לומר. רוני אוסליבן הוא ללא ספק שחקן הסנוקר הגדול בכל הזמנים, יש לו כ35 ניצחונות גמר בטורנירים הגדולים והוא הפייבוריט לפני כל טורניר שנפתח. היופי ברוני ובכלל בספורט הדי בריטי הזה יש לומר, הוא הבריטיות, הכל מתנהל כל כך שקט, מחיאות כפיים במהלך יפה, כבוד בין יריבים, לאחר משחק כל הקהל מתפנה מהאולם בכמה דקות ופשוט קור רוח וג׳נטלמניות מכל כיוון. עכשיו רוני שהוא בחור די חביב, עשה היסטוריה היום. הסבר קטן על המשחק קודם, אוספים נקודות ע"י הכנסת הכדורים כמובן ויש סדר מסוים שצריך להכניס בו את הכדורים ולכל צבע ניקוד שונה, בגדול אם אין פאולים אז 72 נקודות יספיקו לך לניצחון במשחקון. עד לפני המשחק שתראו עוד רגע לרוני היו 999 ניצחונות בהם הוא השיג לפחות 100 נקודות (century בלשון המשחק). אוקי אז בוא רק נכנס לעיניינים התוצאה היא 9-4 במשחקונים לטובת אוסליבן בגמר ומשחקים עד 10, כלומר עוד ניצחון והוא לוקח את הטורניר, אם הוא מנצח ושם גם 100 נקודות הוא מנצח את הטורניר ומשיג את הcentury ה1000 שלו. 10 דקות של תענוג, מומלץ להישאר עד לכדור השחור האחרון כי הוא נותן שם עוד טוויסט קטן בסוף.
תהנו, היסטוריה.


תגובות (3)

העשרת את עולמי, נקודת מבט יפה על נימוסי הבריטים דרך משחק סנוקר, שווה לכתוב סיפור על זה

12/03/2019 18:56

    ראית את הוידאו?

    12/03/2019 20:04

ראית את הוידאו?

12/03/2019 20:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך