המלכה האדומה – הודעה – פאוזה!

אאוריקה 19/02/2015 909 צפיות 5 תגובות

אז ככה:
כרגע אני מוצפת בשיעורי בית ועבודות, אני בריב ענקי עם שתי חברות טובות שלי ואני מנסה לשמור על הקצב של החיים, אז החלטתי להקפיא את הסיפור 'המלכה האדומה' לחודש או קצת יותר בגלל שאני רוצה קודם כל לחשוב על ההמשך שיש לי (כי הוא נדמה לא מעניין מדי, אם מישהו רוצה לעזור לי לחשוב שישלח לי בבקשה ימייל ב'צרו קשר') וגם לסיים כל מה שיש לי לסיים. אני עדיין אכתוב לפעמים וגם אכתוב עוד פרקים בוורד (WORD) ואם אני אראה פרק מוכן אני אעלה אותו :* וזהו בערך…. אם יהיו לי עוד זמנים כאלה שאני יכולה לשבת מול המחשב ליותר מחמש וחצי דקות אני אכתוב:)

תודה על ההקשבה (אם קראתם)
מיס ריק.


תגובות (5)

או איזו הקלה! לא הגבת על מש שכתבתי לך וגם ראית שבזמן האחרון את לא העלת אף סיפור, חשבתי שפרשת מהאתר. איזו הקלה סאת שאת בסדר ואת עדיין תתחברי לפעמים. כבר התחלתי לדאוג למצב הביטחוני שלך. את לא מבינה איך שימחת אותי.
(ודרך אגב יש משהו עם הדמות שרשמת י ואני צריכה שתעני לי, עד שאת לא עונה לי אני לא יכולה להעלות עוד פרק, כשהיה לך זמן אבל עדיף כמה שיותר מוקדם. טוב?)

20/02/2015 17:17

    ולמה את כותבת "מיס ריק" אחרי כול סיפור.

    21/02/2015 13:31

    הי סקרלט :)
    לא ראיתי\שמעתי ממך כבר הרבה זמן!
    אני מצטערת שהדאגתי אותך, ועל שאלתך עניתי בהרשמה כבר, אשמח אם תסתכלי ותעני. 'מיס ריק' הוא כינוי שאני אוהבת, ולכן אני אוהבת לחתום הודעות או סיפורים בשם הזה, השם האמיתי שלי אפילו לא מתקרב ל-ריק, השם ריק בא מהמילה אאוריקה, ואאוריקה הוא שם המשתמש שלי :)
    יצרת כבר אימייל? אני רוצה לדבר איתך!
    בתודה שקראת את ההודעה
    -מיס ריק :)

    27/02/2015 10:01

היי גם אני כאן סקלט. נכון גם אני בקושי כותבת או קוראת כאן בזמן האחרון. כי אין לי ממש זמן ו.. זו גם תקופה כזו. העלת פרק חדש? למה לא אמרת לי? אני אבדוק עכשיו אקרא אותו אתן לך תגובה. נ.ב גם אי מחכה שתפתחי מייל. גם אני מחכה שוב לדבר איתך. בן הזמנים חח (בדיחה של חרדים עזבי) בקיצור מחכה לשמוע מימך שוב. גוד שבס. גם לך. ולגם לך "ריק"

27/02/2015 10:18

שבת שלום גם לך :)
יש לך אימייל? אולי נדבר באימייל עד שסקרלט תיצור אחד משלה?

28/02/2015 14:49
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך