אני מקווה שהפוסט הזה היה מאיר בשבילכם, ישבתי עליו הרבה זמן, הכי חשוב, שתשאירו תסמארטפון בבית. בהמשך עוד פוסטים יגיעו, ואני אוכיח לכם שוב, שהטכנולוגיה שנמצאת בכל בית, הורגת אותנו, מבפנים.

הנה אנחנו, הדור העצוב והמדוכא….

19/10/2020 324 צפיות אין תגובות
אני מקווה שהפוסט הזה היה מאיר בשבילכם, ישבתי עליו הרבה זמן, הכי חשוב, שתשאירו תסמארטפון בבית. בהמשך עוד פוסטים יגיעו, ואני אוכיח לכם שוב, שהטכנולוגיה שנמצאת בכל בית, הורגת אותנו, מבפנים.

מה הולך לקרות אם הטכנולוגיה פשוט תפסק בין רגע? איך העולם יגיב לדבר שכזה?
הילדים שדוחפים להם טלפונים מגיל 4, יצטרכו לעזוב את הטלפונים, מה שאומר, שהם יצטרכו למצוא דרך אחרת להעביר את הזמן שלהם, מה זה אומר?
ילדים יתחילו לצאת לשחק כדורגל ומחניים ותופסת ברחובות שוב. הידד!
spirit vibes in the street again, since 1960 till 2000…
מה יקרה לדור המילניום?
אנשים מגיל 25 עד 30 או 35, המון אנשים בגיל הזה לא יודעים מה לעשות בגיל הזה, הם לא מוצאים את עצמם מבחינת עבודה, קריירה, זוגיות וכדומה, הרבה חוו שיברון לב ואהבה כוזבת, אז מה יקרה להם?
האנשים האלה יתחילו לצאת לעבודה שלהם , בלי הטלפון משמע בלי הפרעות, הם יהנו מהעבודה שלהם ויפסיקו לקנא מחשבונות אינסטגרם ו YNET על כמה כסף צריך בשביל לקנות בית או להיות מבוסס או להפסיק להסתכל על דברים שמוציאים אותם מה peace שלהם.
הרבה אנשים יתחילו לעבוד פיזי, פתאום הם יפסיקו להרגיש כמו גברים אבודים ויתחילו להרגיש כיף בעבודה פיזית,

מה יקרה מבחינת אהבה, אתם שואלים?
אוקי, אז האהבה תחזור.
רגעים יפים יחזרו לקדמותם, וכשסמארטפונים כבר לא יהיו בשימוש אז אנשים יתחילו לשים לב לאנשים ברחוב שלהם, לשכנים, המון אנשים יפסיקו לבגוד מכיוון שהם כבר לא יחשבו שיש משהו יותר טוב בחוץ (גוף יותר יפה), בלה בלה בלה.
התמימות תחזור ולכן אהבה אמיתית ודרכי חיזור ומשחקים של אהבה יחזרו , מבטים ומבוכה חיבתית יחזרו, ויחליפו את המקום של הפיקאפים באינסטגרם ובטינדר, והאהבה האנושית תחזור למקומה.
היכן שהיא תמיד הייתה צריכה להיות.0
אז ככה העולם של טכנולוגיה מתפקד, אנשים ברחובות, ילדים משחקים ברחובות, נערים ואנשים כמעט תמיד ביחד, (אין אפשרות לבדר את עצמך לבד בלי מכשירים מפגרים),
מה יוצא לבסוף?
נוער מאושר, ילדות מאושרת, אהבה אמיתית, ושקט נפשי?
נשמע טוב לא ככה?
עכשיו, לחלק הפרקטי.
זה עדיין לא מאוחר מדי, תצאו מהבית, תצאו בלי הסמארטפון, אל תחשבו על ההודעות, , על השיחות שתקבלו, תנסו להתמקד בתחושת השחרור והחופש והתחושת חיבור לעצמכם ולמקום שאתם נמצאים, שזה המהות של האנושיות, המהות של מה שצריך להיות, השטאג "תשאירו תסמארטפון בבית"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך