הרשמה | השטח האפור

Carrie E. Abelabudite 05/07/2021 379 צפיות 4 תגובות

הינשוף עשה את דרכו לעבר החלון, כתם מטושטש לבן בשמי הלילה, שבמקורו שלושה מכתבים בהירים בצבע השמנת. שורות הבתים הניצבים בגאון משני צדדיו היו מחושכות לגמרי, והאפלה היתה כה מוחלטת שלא היה ניתן לראות דבר מלבד את הכוכבים המנצנצים למעלה בחולשה. עיניו הצהובות הזוהרות של הינשוף היו כמו זרקור עצום שהאיר את דרכו. הוא נכנס בריפרוף כנפים מבעד לחלון כמו רוח רפאים קטנה, ונחת על שידת המיטה של חדר השינה.
נערה שכבה מולו במיטתה, חֲזָהּ עולה ויורד מתוך שינה. החדר היה שקט מלבד נשימותיה ונקישות רגלי הינשוף על שידתה העץ המכוסה לקה. אפילו הרוח דממה לרגע.
הינשוף רכן והפיל למרגלות המיטה את אחד המכתבים, קיפץ במעלה מנורת הלילה הכבויה אל אדן החלון והתעופף בדרכו חזרה לתוך האפלה המוחלטת, שם נעלם תוך שניות כאילו לא היה מעולם.

היצור עשה את דרכו אל שמי הדימדומים של בולגריה. כנפיו הירוקות חמוציות, העטורות נוצות, טפחו באוויר בגמלוניות בשעה שהתאמץ לייצב את עצמו כששתים מרגליו אוחזות בזוג מכתבים. עוף הגשם עף לעבר השמש, כדור אש כמעט לוהט שהחל להיחשף בקו השמים, וזיגזג בין עשרות שכונות קטנות וערים שנראו מלמעלה מכוסות אבקת סוכר לבנה מהשלג הקליל של הלילה.
לבסוף הוא האט, צלל כלפי מטה ונכנס באוושה רכה לחדרו של נער מתבגר הישן בשלווה. ציפורניו הסתבכו בפרוותו כשניסה לשחרר אחד מהמכתבים שברגליו. הוא שמט את המכתב על מיטתו של הנער וזינק מבעד לחלון, מהיר כחץ וקשת, ונעלם תוך רגעים בין אלפי הבתים והבניינים.
הנער פתח זוג עיניים סקרניות והתרומם לישיבה. רגלו הפילה את המכתב לרצפה. הוא שיפשף את עיניו והביט מטה, אל השטיח. ידו הרימה את המכתב כמו מעצמה, והוא פתח את המכתב וקרא בסקרנות את הכתוב בו.

הדמויות שלכם הן שש, שלוש בנות ושלושה בנים. כל אחת מהן קוסמת, אך הן אינן מוזמנות להוגוורטס – אלא לדורמשטרנג ולבובאטון. אלא שלכל אחד מהם יש גם כוח נלווה נוסף מיוחד, שהופך אותם מיוחד…
בנוסף ישנן דמויות משניות רבות, ואתם מוזמנים לכתוב גם דמויות נבלים, גיבורים ומורים, רק זיכרו לציין בהגדרה מה סוג הדמות.

דף דמות:
הגדרה: (האם היא אחת מהדמויות הראשיות? אולי היא נבל או דמות משנית כלשהי?)
שם: (איך קוראים לדמות שלכם? בסעיף הזה אפשר להכניס גם כינויי חיבה [לא לשכוח לכתוב גם שם משפחה ושם שני אם יש])
מין: (זכר או נקבה? אם הוא זכר תזכרו כמובן שיבוא לדורמשטרנג, ונקבה לבובאטון)
מראה: (שיער, עיניים, כל מאפיין שנראה לכם נחוץ לתאר. את יכולים למצוא דוגמאות בטופס לדוגמא)
מצב בריאותי פיזי: (אם היא חולה או זקוקה למשקפיים, ואפילו סתם או יש לה מבטא – זה המקום לכתוב זאת)

אופי:

– טובה או רעה: (היא רעה או טובה? האם היא "מרושעת" [דוגמאת וולדמורט] או סתם רעה [דוגמאת מאלפוי]?)
– מאפיינים התנהגותיים: (דברים שהדמות עושה, איך היא נראית בעיני אחרים)
– אופי פנימי: (האופי המלא שלה. גם אם היא מתנהגת מרשעת כלפי חוץ בסעיף הקודם – כאן כתבו מידע על האישיות וההתנהגות שלה)

יכולות:

– אנושי: (כגון שירה, ריקוד, כתיבה, כוח, מהירות וכו')
– קסום: (אם הדמות היא ראשית, בחרו מבין הבאים: ראיית הנולד, טלקינזיס, טלפתיה, שליטה באש, שליטה במים, יצירת אשליות. כמו כן אתם יכולים להוסיף באיזה מין מקצועות ודברים הדמות טובה בעולם הקוסמים [קווידיץ', שיקויים, שינוי צורה וכו'])

סטטוס דם:

– אבא: (האם האבא קוסם/מוגל/סקיב, והאם הוא בן למוגלגים/קוסמים/סקיבים. אתם מוזמנים גם לכתוב האם הוא מעורב בגידול דמות)
– אמא: (האם האמא מכשפה/מוגלגית/סקיביץ, והאם היא בת למוגלגים/קוסמים/סקיבים. אתם מוזמנים גם לכתוב האם היא מעורב בגידול דמות)

רקע: (כל מה שיש לכם לכתוב על הדמות, איפה היא גרה, מי החברים שלה, איך עברו עליה חייה. דרך אגב, הדמויות הראשיות חייבות להיות בנות 11 או 12 [תלוי מי היא נולדה. בכל מקרה היא גמרה לימודים], לכן תשתדלו להתאים את הרקע לכך.)

טופס לדוגמא:

הגדרה: דמות משנית, לומדת בבית הספר בובאטון, שנה ראשונה.
שם: איימי (אם, ככינוי) ארהאטר
מין: בת
מראה: שיערה של איימי חום בהיר, ארוך ומגיע חצי הדרך בין מותניה לכתפיה. יש לו מרקם עדין, מעין שילוב של שיער מתולתל בקבוקים לגלי חלק, והיא לא אוספת אותו כמעט אף פעם. עינייה כחולות קפואות, כמו קרחון, והיא נוהגת למרוח עליהן מסקרה ובאופן כללי להתאפר בצורה אלגנטית. גזרתה דקיקה, והיא גמישה וחיננית, בעלת עור חיוור ואצבעות מושלמות, וכן שפתיים בהירות וגבות מסודרות ומרוטות – בקיצור, ברבי.
מצב בריאותי פיזי: מצוין.

אופי:

– טובה או רעה: רעה. לא מרושעת, אלא רעה שמציקה לדמויות בבית ספר.
– מאפיינים התנהגותיים: איימי היא המרושעת הקלאסית – מציקה לבנות, צוחקת עליהן,
, ומגודדת סביבה עדת מעריצות (שפוטות) שמכרכרות סביבה כל הזמן. אילו היתה בהוגוורטס, וודאי היתה נבחרת לבית סלית'רין. טוהר דם חשוב לה מאוד, והיא שופטת לרוב נערות לפי מראן. היא פלרטטנית מטבעה ואף פעם לא חשה רגש אהבה אמיתי, אך היא יכולה לחוש נאמנות חזקה. היא מסוכנת כאויבת, אך לא פחות כחברה.
– אופי פנימי: בדיוק אותו דבר.

יכולות:

– אנושי: ריקוד ושירה.
– קסום: היא מצטיינת בעיקר ברקיחת שיקויים, וגם בלחשים עתיקים.

סטטוס דם:

– אבא: אביה קוסם, טהור דם, בן לשושלת ארוכה של טהורי דם.
– אמא: כנ"ל לגבי האמא.

רקע: איימי גדלה כל חייה לתוך האמונה שטוהר דם הוא היחיד שקובע. משפחתה עשירה, ומעסיקה שללי גמדוני בית ומשרתים, מבין המשפחות שמאמינות בדרכו של וולדמורט.
הכול בה לה בקלות, בין אם זה בגלל העושר של משפחתה או בגלל שהיא תמיד היתה מפורסמת בגלל שם משפחתה. הוריה טיפלו בה ופינקו אותה, אף כי כמעט אף פעם לא ראו אותה.
כל חייה היא ציפתה וקיוותה להתקבל לבית הספר בובאטון, מה שקרה לבסוף, למרבה שמחתה. כמה מחברותיה הטובות באו לשם גם הן, והיא הגיעה מאושרת ומתרגשת. היא היתה בטוחה שגם בבית הספר הזה תהיה פופולרית ומכרת, אבל מיד שנאה את הדמויות הראשיות (וכנ"ל לגביהן), וכך החלו ביניהם עימותים רבים.


תגובות (4)

נשמע מגניב ממש!

הגדרה: דמות ראשית, לומדת בבית הספר בובאטון, שנה ראשונה.
שם: אלה-לי רובינסון (כינוי – איך חברים קוראים לה: אלי. איך הבסטי קוראת לה: נצנץ).
מין: בת.
מראה: שיער חום רגיל באורך בינוני (עד הכתפיים בערך) שהיא אוספת בצמה או משאירה פזור, עור בהיר, עיניים בצבע כחול-טורקיז יפה.
היא אוהבת לשים שפתון מבריק ולמרוח לק.
מצב פיזי: עם גשר בשיניים וסובלת מהתקפי חרדה, אבל לעיתים יחסית רחוקות.

אופי:

טובה או רעה: טובה… תלוי איך מגדירים טוב.
מאפיינים התנהגותיים ואופי פנימי: ביישנית אבל אומרת את דעותיה כשצריך, ממש אוהבת להיות עם החברה הכי טובה שלה, לא אוהבת לחלוק דברים אישיים על עצמה אבל אוהבת לדבר וחופרת כשהיא עייפה.
אוהבת מאוד (מאוד) ספרים.
נבונה ויצירתית, אבל לפעמים קשה לה לקבל אנשים ששונים ממנה, משקיעה בהמון דברים.
אבל לפעמים ממש קשה לה להתמודד עם המציאות ולהאמין באנשים והיא צריכה מישהו שיוכל לתמוך בה. (זאת החברה הכי טובה שלה עד עכשיו, אבל היא הלכה להוגוורטס… ועכשיו אלה-לי דיי אבודה…)

יכולות:

אנושי: כתיבת סיפורים ושירים (גם בגלל שהיא נוטה לדמיין הרבה), חשיבה מהירה.
קסום: שליטה במים. אוהבת שינוי צורה, ובגדול, מצטיינת ברוב המקצועות – אבל לא בכולם (את/ה מוזמן/ת לבחור באיזה מקצועות היא לא טובה).

סטטוס דם:
הורים קוסמים רגילים לגמרי.

רקע: אלה-לי מאז ומתמיד הייתה שקטה, אבל לאחרונה היא משמיעה קצת יותר את קולה.
היא ממש ציפתה לעשות קסמים ותמיד פינטזה על היום בו תיכנס עם חברתה הכי טובה לבית הספר, אבל התקווה הזו התנפצה ברגע שהבינה כי חברתה לא בבית הספר בו היא תלמד, ומאז היא לא בדיוק ציפתה ליום בו תגיע לבית הספר, אבל עדיין התפללה בסתר ליבה שיאהבו אותה ויקבלו אותה.

תמיד רצתה להיות גיבורה ואמיצה, אבל מעולם לא הזדמן לה להוכיח את עצמה.

מקווה שזה מספיק טוב D:
בהצלחה עם הסיפור!

05/07/2021 18:44

הגדרה:
שם: דומיניק וילפור
מין: בת
מראה: שיער חום בהיר, גלי מעט, ארוך במיוחד (קצת אחרי המותניים) שהיא בדרך כלל אוספת בגומיה (אלא אם כן יש אירוע חגיגי או שהיא רוצה להרשים מישהו). עיניים חומות, עור בהיר אבל לא חיוור. ההופעה שלה מרושלת מעט, חוץ מהשיער שהוא גאוותה הגדולה.
מצב פיזי: לובשת משקפיים, חוץ מזה הכל תקין.

אופי:
טובה או רעה: טובה, בגדול
מאפיינים התנהגותיים ואופי פנימי: נלהבת מאוד וסקרנית, אוהבת לחטט בדברים ולרכל, אבל לא בכוונה רעה.
אופי פנימי: בגדול דומיניק היא נערה חביבה שאוהבת לעזור, אבל יש לה שאיפה להשיג כוח, וזה יכול לגרום לה להתחבר עם אנשים כדי להשיג מהם דברים שהיא רוצה או להפר חוקים קטנים.

יכולות:
אנושי: ריקוד, זיכרון טוב, יכולת לראות דברים שהיא לא הייתה אמורה לראות…
קסום: טובה בקסמי היעלמות, ומהצד השני – לראות דברים שהוטלו עליהם לחשי היעלמות.

סטטוס דם: חצוית דם

רקע:
אימה של דומיניק, מארי, מגיעה ממשפחת דה-שרפנטיה, שושלת קוסמים טהורי דם ידועה מאוד בצרפת. למשפחת דה-שרפנטיה אילן יוחסין ארוך ומפואר, והיסטוריית סיכסוכים ארוכה ומפוארת לא פחות… בני משפחת דה שרפנטיה תמיד נדרשו להתנהגות מכובדת ואריסטוקרטית, כיאה למשפחה מכובדת שכמותם, ולמארי המרדנית כל זה לא התאים.

הסכסוכים של מארי עם המשפחה שלה, ובמיוחד עם אימה, הלכו וגברו, עד שמארי בחרה לעזוב את המשפחה שלה ואת עולם הקסמים בכלל ועברה לחיות בפאריס חיים של מוגלגית רגילה. היא התחתנה עם מוגל וניסתה להסתיר מילדיה את עולם הקסמים.

כשדומיניק קיבלה את המכתב המודיע לה שהיא התקבלה לבית הספר בובאטון, לא היה גבול להתרגשותה, רק עכשיו נודע לה שעולם הקסמים באמת קיים. מארי ניסתה לאסור על דומיניק ללכת לבובאטון, בטענה שעולם הקסמים הוא רע ומסוכן, אבל דומיניק, מרדנית כמו שאימה הייתה בצעירותה, הלכה בכל זאת בניגוד לרצונה של מארי. דווקא אביה המוגל של דומיניק, אנרי, הבין אותה ותמך בה.

בבובאטון דומיניק גילתה שהיא מצליחה יפה בלימודים למרות שלא היה ידע מוקדם על קסמים. היא הייתה נלהבת מכל מה שראתה ובילתה זמן רב בשיטוט במסדרונות מסתוריים ובדיבור עם הדמויות בדיוקנאות שעל הקירות. חלק מהבנות בכיתה נרתעו מהילדה המוזרה והנהלבת, אבל בנות אחרות נדבקו בהתלהבות שלה והצטרפו לשיטוטיה.

ועדיין דומיניק לא הצליחה למצוא דבר על משפחתה של אימה, ואף אחד לא ידע איך תגיב משפחת דה-שרפנטיה כשידעו שנכדתם חצויית הדם לומדת בבובאטון.

09/07/2021 16:36

אני צריכה עוד 4 דמויות כדי להמשיך!

08/01/2022 22:25

מזכירה שוב שההרשמה עדיין לא הסתיימה:)

05/05/2022 19:15
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך