חדשה אבל בעצם לא…

!Narkiser.It 06/07/2015 631 צפיות 3 תגובות

אז שלום לכם מחברים ומחברות יקרים,
אני בת ושמי אינו ידוע, והנה אני כאן, במשתמש חדש. הייתי פה כמה פעמים, עוד בתקופתי כילדה צעירה בכיתה ה' (או ו', בעצם?). אני עדיין זוכרת את הסיפור הראשון שקראתי כאן, בתקופה שאהבתי את ג'סטין ביבר עוד. (וזו הייתה תקופה ארוכה שנמשכה עד סוף ח'.. אבוי לי… ) 'סיפור אהבה אמריקאי", מישהי זוכרת? הוא נעלם כלא היה…
בכל מקרה, יש לי כאן כמה משתמשים נידחים שאינני מעוניינת לדבר עליהם, ושם המשתנש שלהם נשכח… (תמיד אנשים שוכחים סיסמא, רק אני את השם משתמש!).

אז מה אני כותבת… ?
שירים, חיבורים בעיקר, וגם סיפורים שאני לא ממשיכה לעולם. (אני נוטה לנטוש המון דברים באמצע, אפילו משחקים וציורים).
אני אשתדל להתניד בכתיבה כאן, ולהעלות כמה דברים חדשים לפחות, אך לא ניתן להבטיח כלום…

בכל מקרה, כיוון שאני נהנית לחפור ולא מסיימת, אשמח לקרוא את הסיפורים והתגובות שלכם, ולהכיר אתכם!


תגובות (3)

איזה כיף! מקווה שתבקרי בעמוד שלי, תתרשמי, תקראי, ואשמח לקרוא תגובות. ברוכה הבאה!!!!!!

06/07/2015 23:51

היי! סוג-של-ברוכה-הבאה!
אני אשמח לקרוא סיפורים שלך ושירים, ואם תרצי את יכולה לקרוא גם את שלי. יש כאן סיפורים מהממים באתר וגם סופרים מוכשרים מאוד וגם את בטח כזאת :)

06/07/2015 23:51

בס"ד, ברוכה הבאה בחזרה :-) חחח אני מה זה מכירה את זה שמתחילים משהו ולא מסיימים… יום טוב ובהצלחה!! :-)

07/07/2015 17:00
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך