liron100
רציתי גם לשאול מה אתם אומרים על אתר "וואטפד"? מי שמכיר ונרשם. שבת שלום!

כיוון? אין לי שם…

liron100 27/02/2016 960 צפיות 2 תגובות
רציתי גם לשאול מה אתם אומרים על אתר "וואטפד"? מי שמכיר ונרשם. שבת שלום!

ראשית, אני מצטערת לכל אלה שקראו את " רוחות הזאבים" ולא זכו לסיומו או להמשכו. ובנוסף לכל אלה שעזרו בכתיבה- אל תדאגו לא שכחתי את הערות הנכונות שלכם ולא אשכח את האושר שגרמתם לי לחוות כשראיתי שאוהבים את הסיפור.
למי ששאל לאן נעלמתי. לא נעלמתי יצאתי להפסקה, הייתי בתקופה עמוסה יחסית והכתיבה הכבידה עליי טיפה. בנוסף לכך יצאתי קצת כדי לחזור לתקופת " הכתיבה". מה זה אומר? זה אומר שאני צריכה דחיפה קטנה, לא קראתי, לא כתבתי הרבה זמן והרגשתי מאד חלודה, מאד. אז בהפסקה קראתי את הספר הכי טוב שקראתי עד כה ( הרץ במבוך וגם את המשכו) וזה נתן לי…איך לומר את זה? כיוון.
אני מתחילה עכשיו לכתוב סיפור, שכהתחלה לא אפרסם באתר, אני לא רוצה כל פעם להפסיק באמצע. זה יוצר אצלי תחושה לא נעימה של אכזבה. את רוחות הזאבים אולי אמשיך בהמשך- מהתחלה, יותר ברור.
-אני גם מתלבטת אם לעבור לאתר "וואטפד" ראיתי שיש שם הרבה יותר קוראים, וזה אתר ענק. אז גם לגבי זה…
זהו.


תגובות (2)

אני שם ובאמת יש שם הרבה קוראים ויש סיכוי גדול יותר לפרסום ותגובות, שלא לדבר על זה שאפשר להוסיף תמונות וכריכות שזה ה-דבר שאני הכי אוהבת לעשות, אבל אני לא הייתי ממליצה על לעבור לשם מיד.
למשל, אני מפרסמת גם שם וגם פה (כי, טוב, יש סיפורים שלי שאני מחליטה לעשות הרשמה, אז אני מפרסמת אותה כאן, ולא עושה את זה שם, שזה נראה לי יותר מסובך) וזה נותן מגוון רחב של קהל שיכול לקרוא את מה שאני כותבת. אם את חושבת שזה יותר טוב, אני ממליצה לך פשוט להירשם ולנסות, אם את רואה שזה הולך טוב יותר שם מאשר פה, תעברי לכתוב רק שם, אם את רואה שזה מצליח בשניהם תישארי בשניהם ואם זה לא עובד תוכלי להמשיך כאן.
בעניין הזה אני לא רואה יותר מדי בעיות.
בהצלחה בכתיבה! :)

27/02/2016 16:58

    תודה רבה! ואחשוב על דברייך, הם בהחלט נכונים.

    28/02/2016 21:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך