ChocolateChip
אין לי מושג למה פרסמתי את הפרקים בתור הודעות, הפרק הבא כבר יצא מכותרת סיפורי חיים. :)

מושג כפשוטו #5

ChocolateChip 08/04/2020 400 צפיות 2 תגובות
אין לי מושג למה פרסמתי את הפרקים בתור הודעות, הפרק הבא כבר יצא מכותרת סיפורי חיים. :)

"תקווה"- אמונה שיהיה\יקרה משהו טוב, משהו שהרצון שלנו רוצה אותו.
המילה הזו חזקה יותר ממה שהיא נדמת לנו. מישהו ללא תקווה יש מצב שהוא שואף ורוצה, אך לא מאמין שזה יקרה. עובד קשה להשיג ובליבו לא מרגיש את הדבר הזה שנחשב לקוות. ברגע שמשהו לא תלוי רק בעבודה הקשה שלך אלא בגורמים אחרים, אי אפשר לקרוא לזה שאיפה יותר. זו תקווה!
אני שואפת שהוא יצליח- נשמע קצת מוזר לומר.
אני מקווה שהוא יצליח- לעומת השינוי במילה אחת נשמע הרבה יותר מדוייק.
מקווה היא הרגשה הרבה יותר חזקה משואפת ומאמינה הרבה יותר חזקה ממקווה.

לכל אחד יש תקווה לגבי משהו אחר, התקווה הזו משאירה לו פתח ביטחון להצלחה. למישהו שלא מקווה הוא לא חושב שהוא יצליח. פתח הביטחון הזה חסום או לא קיים. למה צריך את הפתח הזה? למה צריך את התקווה בשביל להשיג את הפתח הזה בכלל?
אני לא יודעת הכל, אך לדעתי הפתח הזה של הביטחון שמגיע מהתקווה באמת עוזר לנו להצליח. נגיד כשאתה רוצה משהו אך לא קל להשיג אותו אם תדע שאין תקווה, שאין את הפתח הזה, רוב הסיכויים שתוותר או שבדרך תתחיל לפתח את הפתח. כשיש תקווה, כמו משהו שאומר לך שבטוח תצליח בסוף אתה מתקדם ועושה הכל להגיע לשם. הרי בטוח תצליח כל הדרך זה רק בשביל להגיע, בסוף המאמץ הזה מקדם ועוזר. תנסו לקחת דוגמא משלכם, משהו שרציתם אבל לא ידעתם אם תצליחו. התקווה טובה? היא מקדמת ועוזרת להתמודד עם האתגרים בדרך? הצלחתם בסוף? למה?


תגובות (2)

מהמם.

21/04/2020 15:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך