puma161
למעשה, אני לוקחת הפסקה כללית מפרסום סיפורים באתר. אין לי הרבה מה מצד אחד ומצד שני אני מעדיפה שלא כרגע. אני לא פורשת או משהו, פשוט אהיה פחות פעילה בכלל ובפרסום בפרט~

ממלכת הצבעים: דם זהב – מופסק

puma161 20/07/2018 641 צפיות 5 תגובות
למעשה, אני לוקחת הפסקה כללית מפרסום סיפורים באתר. אין לי הרבה מה מצד אחד ומצד שני אני מעדיפה שלא כרגע. אני לא פורשת או משהו, פשוט אהיה פחות פעילה בכלל ובפרסום בפרט~

החלטתי להפסיק לפרסם כאן את הסיפור הנוכחי שלי משתי סיבות סך הכל:

1. הגעתי למסקנה שכאן באתר הקהל הוא פחות קהל היעד של הסיפור. ההנחה יוצאת מהעובדה שאומנם לסיפור יש צפיות, אך לפרקים האחרונים אין אפילו תגובה אחת.
שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא מפרסמת נטו בשביל תגובות, אבל מן הסתם שזה ימריץ אותי ויעודד אותי להמשיך.
הסיפור מתפרסם בעוד אתר נוסף על זה, שם יש לו יותר קהל, לכן הסיבה הזו נלקחה בחשבון.

2. אני חושבת שכפילויות זה קצת מעצבן. מעדיפה שסיפור אחד יהיה כאן ואחר שם ולא שניהם באותו מקום (אלא אם אני מאוד אוהבת אותו ואז כמובן שאשאף לפרסם אותו בכמה שיותר מקומות).

סך הכל, זהו.
אני לא יודעת… אם מישהו באמת רוצה לקרוא את הסיפור כאן אז שיגיב כאן ואולי אמשיך :)


תגובות (5)

האתר הזה בקושי פעיל. תמשיכי לפרסם רק בוואטפד. מי שקורא הסיפור כאן ובא לו להמשיך לקרוא, יקרא את זה בוואטפד. קשה לנהל שני אתרים ולעדכן בשניהם. זו עבודה כפולה.

20/07/2018 21:48

    בהתחלה לא הבנתי מאיפה את יודעת שהאתר השני הוא ווטפאד ואז נזכרתי שציינתי את זה…
    יאפ, זו הסיבה השלישית והפחות חשובה :)

    21/07/2018 14:24

היי,
יש לי בעיה בחופש הגדול להתחבר…
בכל מקרה, אני מצטערת שלא הספקתי לקרוא.
אני מקווה להמשיך לקרוא ממך בעתיד ^^

24/07/2018 09:53

    הסיפור לא מת XD הוא פשוט לא מפורסם פה יותר, את עדיין יכולה למצוא אותו בווטפאד~
    בכל מקרה, מקווה גם ^^

    24/07/2018 19:39

שלום פומה,
עשיתי מרתון עם הסיפור שלך, משמע השלמתי את כל מה שפיספסתי.
צר לי לשמוע שאת לא תמשיכי לפרסמו כאן.
רציתי לדעת איך העלילה תתפתח, אהבתי את הכתיבה שלך מאוד :)

בהצלחה בהמשך, קלואי.

02/10/2018 14:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך