A. K. Koren
אהבתי את האתר הזה אך הגיע הזמן להתקדם...

משתמש חדש בוואטפד

A. K. Koren 21/06/2020 502 צפיות תגובה אחת
אהבתי את האתר הזה אך הגיע הזמן להתקדם...

Hello people!
אז כפי שהכותרת מרמזת פתחתי משתמש בוואטפד.
ייתכן שאמשיך להעלות פה מידי פעם קטעים קצרים, אך את רוב פעילותי אעביר לשם.
חלק גדול מהסיבות לפרסום סיפורים וקטעים (מעבר ל'ביטוי עצמי') הוא על מנת לשמוע מה דעתם של הקוראים שלך ולקבל עצות וביקורות בונות וזה פשוט לא קורה יותר באתר הזה.
גם פעם התגובות היו מצומצמות אך אלו שהיו, לעיתים קרובות היו מפורטות יותר מ – 'אהבתי' (שכמובן גם תגובות כאלה חשובות ונותנות רצון ומוטיבציה להמשיך לפרסם.
בכל אופן אני מקווה שוואטפד יענה על הציפיות שיצרו לי ממנו.
יותר ממוזמנים לעקוב אחריי שם, השם שלי שם הוא-
Koren64.
(אני לא יודעת עדיין איך ליצור קישור לפרופיל שלי שם…)
בהצלחה לי!


תגובות (1)

שלום קורן, ברוכה השבה.
רק להציץ וישר לברוח?

אם אין קהילה, בואי ניצור אותה. נגיב אנחנו לסיפוריהם של אחרים, ואולי נצליח לגרור עוד כמה יחד איתנו.
מה שמוביל אותי להעלות מאמר בעניין. מקווה שעוד היום.

נכנסתי מספר פעמים לוואטפד. לא נרשמתי. אתר 'סיפורים' הרבה יותר ידידותי למשתמש. משתמשי 'סיפורים' עדיין רדומים.

היכנסי לעמוד הפרופיל שלך, והעתיקי משורת הכותרת של הדפדפן את כתובת האתר.
היכנסי לכאן, והדביקי.
זהו לא קישור, אך קוראי 'סיפורים' יוכלו לבצע 'העתק-הדבק' מכאן אל שורת הכותרת של הדפדפן.

נ.ב.
האתר הזה מת.

22/06/2020 18:20
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך