_Lin_
חשק מטורף לפרוק בעיה מעצבנת.

עזרה ?

_Lin_ 19/10/2014 1307 צפיות 10 תגובות
חשק מטורף לפרוק בעיה מעצבנת.

אני חושבת שיש לי בעיה.
אני פשוט יכולה להתחיל אלפי סיפורים בהמשכים אבל לעולם לא אסיים אותם, אני פשוט מרגישה שאני יכולה לכתוב רק סיפורים קצרים. וזה מעצבן כי יש לי רעיון להתחלה, לעלילה ואפילו לסוף ופשוט איכשהו אני נתקעת ולא יודעת איך להגיע לעלילה ולא נדבר בכלל על להגיע לסוף.
אז, לא יודעת… אם למישהו יש עצות או שפשוט אני צריכה לעזוב את הסיפורים בהמשכים כי זה לא בשבילי.
לא יודעת :/
-מקנאה בכל מי שאי פעם סיים סיפור ארוך בחייו-


תגובות (10)

Same. Same.
אני בחיים לא מצליחה לסיים סיפורים שלי… ותמיד יש לי רעיונות חדשים שכשאני חושבת עליהם הרעיונות האחרים שלי לא מעניינים אותי כבר, ואז עובר זמן ואני מתעניינת שוב בחלק מהסיפורים הישנים וככה זה כל הזמן XP
לפחות אני מתקדמת בכולם, לא?
בעיה מוכרת לצערי. אוח אכן.

19/10/2014 20:33

    הו טוב לפחות את מתקדמת… אני פשוט מיואשת! אין לי שמץ איך אני עוברת לעלילה שאני מתכננת מבלי לשעמם תחת את הקוראים המסכנים שבקושי יש לי…

    19/10/2014 20:45

האב אה פייב!
איך לעזאזל אנשים מצליחים להתחיל, להמשיך ולסיים סיפור שלם?!
יש לי לפחות עשרה רעיונות בראש שעם כולם אני לא מצליח לעבור את הפרק השלישי!

19/10/2014 20:36

    ~נותנת כיף וירטואלי~
    אני ממש מבינה. השיא שלי בסיפורים זה פרק חמש או ארבע בלחץ .-. ואני פשוט שופעת רעיונות מפה ועד לחיפו (מה ._.) איך אנשים יכולים לקחת רעיון להתחלה ולסוף ולפתח אותו ולא להתייאש או לעזוב אותו לטובת סיפור אחר. אוח יש אנשים מיוחדים.

    19/10/2014 20:42

אני מסוגלת בהחלט (מוחעחעחעחעחע)
הסוד הוא לקחת דף, לרשום בשני משפטים סוף לסיפור (תמצית)
בשני משפטים התחלה לסיפור (תמצית)
להמציא דמויות (אפשר להשאיר דמויות ריקות ולבצע הרשמה)
לרשום נקודות של סיבוכים: ככה ככה וככה. (תמצית)
פשוט לעקוב אחרי החזון הגמור.

19/10/2014 20:40

    מקנאה בך!
    דמויות – יש
    עלילה – יש
    סיום -יש
    ריבים וסיבוכים – יש
    אז איך את מסבירה שאני פאקינג (אופס) לא מצליחה לעבור עד פרק עשר. זה מייאש.

    19/10/2014 20:44

    אני ב40 0~0
    וזה עניין של מוטיבציה גם. אני מאוהבת באחת הדמויות שלי, תרתי משמע. אני חולמת עליו בלילה. (ארוווווווווו)

    19/10/2014 21:11

אין שום רע בכתיבת סיפורים קצרים. את יכולה לכתוב הרבה סיפורים קצרים, ובה בעת להתחיל סיפור ארוך ולתת לו יותר זמן "להבשיל". את לא חייבת לפרסם אותו, אולי מוטב שלא תפרסמי אותו, ותוכלי לשנות בו פרטים עד שתהי בטוחה בו.

19/10/2014 21:08

    מסכימה בהחלט.
    בדרך כלל אם את לא מרגישה בטוחה הכי טוב זה להתחיל לאט בוורוד (או במחברת או כל מקום אחר שאת כותבת בו). תקראי שוב ושוב את מה שקראת עד שתרגישי מרוצה (וכך גם תוכלי לראות אם עשית טעויות או דברים לתקן) ותפתחי אותו עד שלב שבו את מרגישה שהעלילה כבר זורמת לך לגמרי ואת מוצפת רעיונות.
    ברגע שאת רואה שיש לך כבר כמה פרקים בנויים ושאת בהספק טוב אז את כולה להעלות בלי חשש שתיתקעי באמצע הסיפור… :)

    19/10/2014 21:24

    בהחלט אין שום דבר רע בסיפורים קצרים, למעשה אני ממש אוהבת אותם. לקרוא ולכתוב.
    ותודה על העצות, בדרך כלל אני מוצפת ברעיונות רק לסיום דרמטי ועלילה כללית וככה יוצא שפשוט אין לי איך להתקדם לעלילה מההתחלה, ככה שאני נתקעת בפרקים די מוקדמים של הסיפור. אבל אולי זה הלחץ שלי לסיים סיפורים מהר ולהעלות פרק במהירות בשביל לשמוע כמה שיותר חוות דעת. כנראה אני פשוט אצטרך לכתוב לאט לאט עד שאני ארגיש בטוחה כמו שאמרתן.
    תודה ^^

    19/10/2014 21:28
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך