עניין קטן, אשמח אם תעזרו:)

27/10/2020 446 צפיות 3 תגובות

היי לכולם, קוראים לי נגה. אני מעדיפה לא לפרט על עצמי פרטים אישיים על הגיל שלי ודברים כאלה, אבל אני אוהבת לקרוא ולכתוב.

יש לי שתי שאלות די חשובות, אשמח אם תענו עליהם אם יש לכם זמן.

1) האם יש אפשרות לתקשר בהודעות פרטיות מסוימות באתר הזה עם משתמש אחר?
2) אני רוצה לפתוח תחרות כתיבה, אבל לא בטוחה איך. האם אני צריכה איזשהו אישור בשביל? האם אני צריכה לפתוח הודעת הרשמה? האם כל שבוע אני צריכה לשלוח אתגר חדש?


תגובות (3)

היי :)
יכולה רק לנחש: באתר אין הודעות פרטיות. אבל אם תיכנסי לדף משתמש של מי שאת רוצה לדבר איתו, יש אופציה לפנות למייל של אותו משתמש. "צור קשר" נדמה לי.
אין דרך רשמית להרים תחרות כתיבה – ככה שאני חושבת שאת יכולה פשוט לפרסם ולהכריז, לבקש שהשולחים ישימו בכותרת את שם התחרות, או בתגיות… זה יהיה מאוד מבולגן וזה לא פלטפורמה נוחה לזה, אבל יש אפשרות. או לחלופין, את יכולה לפתוח אתר ייעודי לזה דרך wordpress ולבנות לעצמך שם פלטפורמה לנושא.
בכל אופן, התשובה שלי היא מהחוויות שלי באתר. אולי למישהו אחר יהיו פתרונות אחרים להציע.

28/10/2020 00:18

שאלה מצויינת. גם אני תהיתי מי ה״הורים״ של האתר הזה. לא מצאתי בשום מקום משהו כמו ״אודות״ או דרך ליצירת קשר. יש סיפורים שהם תחת ״בחירת העורכים״ אבל מי הם העורכים האלה לא ברור

30/10/2020 19:56

לדעתי האחראים הם בדרך כלל אלו שמגיבים ממש ארוך ומעירים הערות והארות על דרך הכתיבה ועל דיקדוקי לשון…

זה לא אני…

13/03/2021 20:46
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך