justanotherone
מכתב לעצמי

10 דברים לומר לעצמי

justanotherone 03/02/2019 643 צפיות אין תגובות
מכתב לעצמי

1. תשירי בקולי קולות. תצרחי את מילות השירים האהובים עלייך. למי אכפת?
2. תסגרי עיניים ותרקדי. תצטמררי מכל צליל של המוזיקה, תני לגוף, לתחושה, לרגש, להוביל אותך. כל ריקוד הוא הזדמנות. תרקדי עם כל הרגש, עם כל היופי שאת יכולה להחדיר לתנועה, עם כל התאמה למוזיקה. זה שווה את זה.
3. "קשה להשגה"? לא שמעתי על זה. אז מה אם הוא שלח הודעה לפני דקה. את אוהבת אותו, וגילית שהוא אותך. את רוצה לדבר איתו, את רוצה להנות מכל פיסת מילה שאת יכולה לקרוא או לשמוע ולגמוע בשקיקה. תעני, את דחיית הסיפוקים תשמרי לדברים אחרים. ותקבעי להיפגש. ההודעות האלה הן כלום אצלכם.
4. זה בסדר אם נכשלת. באמת. את תעברי את זה. יהיה בסדר. תנשמי. תצאי לרוץ. תקשיבי לשירים האהובים עלייך. את תעברי את זה. חוץ מזה, אולי יש גם צדדים טובים לסיפור.
5. תרוצי. תלכי. תכיני לעצמך משהו בריא. תשתי כוס מים. אז מה אם \"את כבר רזה\". זו ממש לא בושה לעשות משהו בריא בשביל הגוף שלך. תדחפי לעשות יותר, מעבר. תשקיעי, תתאמני. לפעמים עשית מספיק, לפעמים צריך לדעת לעצור, ולפעמים לא. לפעמים אסור לעצור.
6. תסגרי את הטלפון. פשוט תכבי אותו. המכשיר הזה יגרום לך להתפוצץ בסופו של דבר. תהני מההפסקה. את לא תלויה בו.
7. ההסחות דעת שלך הן לא אוכל, שינה, סדרות או כל דבר אחר. תפגשי עם מי שאת אוהבת, תצאי החוצה. תעשי משהו.
8. תפסיקי להתבייש בדברים שאת אוהבת. ברגע שאת תתגאי במה שאת עושה, תראי שאין במה להתבייש.
9. תמיד יהיה מישהו שיאהב אותך, שיכבד אותך. שיהיה גאה בך על מה שעברת, על מה שעשית, על האנשים שהקפת את עצמך בהם, וההצלחות הקטנות והגדולות האלה שלך.
10. תהיי גם את גאה בעצמך. יש על מה. תאהבי את עצמך וכל מה שעשית.
תהני מעצמך, מכל דבר שאת עושה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך