בקי
אני חושבת שהתאומים התברגו טוב טוב ברחמה של המתוקה שלנו מה דעתכם ???????????????

רמן אהבה

בקי 09/07/2011 1031 צפיות 2 תגובות
אני חושבת שהתאומים התברגו טוב טוב ברחמה של המתוקה שלנו מה דעתכם ???????????????

רותי המתוקה שלנו "נכנסה לצום" ובבקר תיסע עם בן זוגה למעבדה לעשות בדיקות דם. "רב הנסתר על הגלוי" חשב כל אחד בליבו.

השחר עלה במלוא יופיו של בקר חדש . רותי הייה ערה כבר מזה זמן רב – היא ציפתה לעבור את הבדיקות, היא ציפתה לשמוע מפי הפרופסור מושונוב שאכן "היא נושאת תאומים בקירבה" כל כך רצתה לשמוע זאת אך כדי לאמת צריכים לחלוף לפחות עוד 4 שבועות וכיצד אעביר אותן ? חשבה והתשובה התקבלה מיד בדמותו של אודי שהגיע אליה נישק למיצחה ואמר "בקר טוב חיים שלי" "אל תהיי לחוצה – הכל יתברר מהר יותר ממה שאת חושבת"

לאחר כשעה לערך יצאו רותי ואודי לעבר המעבדה – "רותי התפנקה ואמרה וואו איך אני פוחדת מבדיקת דם אתה חושב שזה יכאב לי? מה פתאום ? אנחנו נבקש שיעשו את הבדיקה עם "מחט עדינה" ולא תחושי שום כאב – באחריות" היא חייכה וחשבה "מה זה בדיקת דם לעומת מה שעומד לפני לשאת עוד 8 חדשים בכבוד ובבטחון את עוברי שכבר אני מאוהבת בהם והלידה ??????!!!! וואו מה יהיה עם הלידה "???????

"רותי הכריז הפרופסור הנה הגענו "מתוקה המתיני לי בקשה כאן ואני אחפש חנייה ומיד מצטרף אלייך" בסדר מאמי."

לאחר שעברו כמה דקות והוא לא חזר חשבה בליבה: "רותי היא אמרה לבן אדם הכי חכם בעולם – וזה כמובן לעצמה חחחחח" בואי הכנסי ותפתיעי כי את חזקה. היא אכן נכנסה למעבדה ופקידה חמודה קיבלה אותה בארשת פנים מחייכות שאלה אם היא בצום ורותי השיבה כן" יופי את יכולה להכנס יש לבורנטית אחת שמצפה רק לך" ואנא לפני שתכנסי תשתי בבקשה כוס מים זה יעזור מאד.

"רותי נכנסה לא לפני שאמרה לפקידה כי כל רגע צפוי להכנס בן זוגה ואנא תמסרי לו שאני במעבדה ושימתין בסבלנות עד שאצא" הלבורנטית קיבלה אותה בסבר פנים יפות וחמות (טוב חשבה רותי זה שר"פ כולם יחייכו אלי" היא ביקשה מרותי שתעשה אגרוף ומיד איתרה את הוריד שממנו ישאבו את הדם. רותי בקול חרישי אמרה : "אולי תוכלי בבקשה לעשות לי את הבדיקה במחט עדינה"

"בוודאי חמודה לא חשבתי אחרת כלל.ועכשיו את רגועה נכון ? נכון מאד יופי" היא כרכה סביב הזרוע חתיכת צינורית ומיד ללא שום כאבים הכניסה את המחט ושאבה כמה מבחנות דם " רותי התבדחה" חשבתי שיש לי דם כחול אך הנה התבדיתי!!!

כל האנשים שהיו בחדר פרצו בצחוק למשמע "הברקה זו .לאחר שהוציאה את המחט היא הניחהכדור כזה של צמר גפן ועליו שמה חתיכת פלסטר וביקשה להמתין קצת בחוץ ואחר כך ללכת לדרכה" רותי הודתה ובדיוק כשהיא עומדת לצאת מי נכנס ומתנגש איתה בדלת ??!!! נכון ניחשתם אודי כולו סמוק לחיים ולא מבין מדוע לא חיכתה לו? אודי תרגע הכל תקין לחלוטין הוא אימץ אותה אל ליבו ולחש לה זו הילדה שלי שאינה פוחדת ורק מרגיעה ונישק על שפתיה המפתות אותו תמיד מחדש.

"שניהם התיישבו ליד פקידת הקבלה והיא פתחה להם כרטיס ובינתיים אין צורך לשלם אלא בסוף כשפרופסור מושונוב יאמר שהכל מאחוריכם בשעה טובה ומוצלחת אז נעשה חשבון כללי" ואם נברח התבדחה רותי ? אז זכיתם מההפקר."

שניהם הודו לה על היחס הנפלא וכבר עמדו לצאת אך לפתע יצאו אחת הלבורנטיות מחדר המעבדה: "פרופסור רוזן אני לא יכולה להתאפק והייתי חייבת לשאול לשלמוך איש יקר שלי ? "עם מי יש לי הכבוד?" אתה היית המרצה המאד דומיננטי של זוג התאומים שלי שסיימו את לימודי המשפטים בציון גבוה וכן הבחינה מטעם לשכת עורכי הדין גם עברו במצויינות והם תמיד אמרו לי שאתה כן אתה פרופסור יקר אתה החדרת בהם את הביטחון ופשוט היית שם – בשבילם!!!!

וכיצד ניחשת שזה אני האיש הטוב? בסוף הסמסטר האחרון אתה אדוני הצטלמת עם כל השכבה:" מה את אומרת הנה את רואה אני כבר בא בימים וזה פשוט ברח כראשי. רותי התערבה: אודי טוב שאתה בא בימים ולא בא בלילות "חחחחחחחחחחחחח

" אני חייבת לתת לך נשיקה ובזה סגרנו מעגל. "נשיקות אני תמיד מוכן לקבל בפרט מאשה כה יפה והוא התכופף קימעה והיא "התרוממה קימעה ונישקה לו על לחיו וגם על הלחי השנייה. כמובן על שתי הלחיים כי יש לי תאומים ושניהם למדו משפטים. ומה מעשיהם כעת: הם מרוצים עד השמים הבת עובדת במשרדי עורכי דין גדול שעיסוקו "בפטנטנים" שזה שטח רווי חוויות והבן עוסק בשטח לא כל נעים אך זה מושך אותו "בהוצל"פ. תזכירי לי בקשה את שמות ילדייך עדי ועידן אלמוג, אודי ניסה להזכר ובינגו כמובן שאני זוכר את שניהם :

גבירתי היקרה יש לכם ילדים (טוב כבר לא ילדים אך בשביל האמא הם נשארים תמיד ילדים שאת יכולה ללכת זקופת קומה ולהתגאות בהם. רותי התערבה בשיחה ואמרה טוב אודי שיחה זו נראה לי תוביל לעוד נשיקות ואני כבר לא מרשה" חחחחחחחחחחחחחחחח. ראית את בת זוגי הקנאית ? נכון שהיא יפהפייה הוא חיבק אותה בזרועותיו החסונות? יפהפייה זו לא מלה" "הלבורנטית חזרה למעבדה וחשבה על כל מה שאמר הפרופסור לגבי ילדיה המתוקים ועוד הוסיפה וחשבה כיצד בחורה צעירה יפהפייה ונראית מאד אינטליגנית התאהבה בגבר מבוגר ממנה " אך פרופסור רוזן הוא איש ללא גיל הוא יחיד מסוגו"

"אודי שאלה רותי בצאתם מהמעבדה סליחה " "רותי רק שנייה מתי הבדיקות תהיינה מוכנות שב ושאל את הפקידה בעוד יומיים ? האם תרצה שנשלח לך בדאר וגם בפקס? כן יפה מאד זה ממש יעזור לי הוא מסר את כתובתו ואת מספר הפקס. ויצא לאהובתו. "חזרת להתנשק" חחחחחחחחח לא שבתי אלייך כדי להתנשק ואכן הם נצמדו והנשיקות שלהם מפעם לפעם יותר לוהטות יותר מרטיטות יותר…. אודי אני מבקשת קפה נכון את צודקת אך ראית שגם אני לא שתיתי בבקר כדי לא לגרותך.

טוב לא סתם עוצרים אותך במקומות כאלה ואחרים וכלם "מתחפנים אליך" מתחנפים אליי ? המתחנפת הראשית זו את מאמי שלי ואני כל כך אוהב כשאת מתחנפת וכשאת רוצה פינוקי אני מת עלייך?

הזוג שלנו מצא בית קפה חמוד ושם ביקשו ראשית לכל בקבוק מי עדן גדול ופעמיים קפה עם חלב וכמה קרואסונים הכי טריים שיש וכן כריך עם גבינה צהובה וכמה מלפפונים חמוצים !!! אודי לא התאפק ופרץ בצחוק "מה קורה מאמי" התאומים האלה כל כך אוהבים מלפפונים חמוצים ?? טוב אני כבר אוהב אותם כי עם מלפפונים חמוצים עוד אפשר להסתדר רק שלא יתחילו לבקש "שוקולד מברנר, זה יכניס אותנו להוצאות גדולות יותר.

"אודי אנא החזר אותי הביתה אני מתה לישון ואתה צא לדרכך ותביא כסף הביתה יש לך לכלכל 4 פיות ועל כן אתה צריך לעבוד קשה"

"מה שנכון נכון " !!! אודי אתה יכול בבקשה להזמין לי עוד כריך כמו הקודם עם ? כן אני יודע עם מה וקרואסון והכל שיארזו לי ואמשיך בחינגא בבית וכל ביס וביס אחשוב עליך " אודי קם ממקומו ניגש לרותי והצמיד אותה לחזהו ונישק לה כאילו אין מחר"

הוא מיהר לדלפק של בית הקפה וביקש את מה שרותי רצתה ותוך שנייה היה ארוז הכל וכן את מי העדן הוסיפו לאריזה , אודי שילם ויצא לרותי המהממת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (2)

גם אני חושבת ככה חחח :) איזה מתוקים !! רותי נהיתה בדרנית חחח זה טוב שתמשיך להיות ככה :) עכשיו אני אולכת לקרוא את שאר הפרקים ולהגיב כמובן חחח :)

09/07/2011 22:53

מירי תודה רבה שאת כל כך מתייחסת לסיפורים שלי – ודעי לך שזה הדדי כי אני מאד אוהבת את התגובות הספונטניות שלך הן יוצאות מליבך ואת בחורה ישרה וכותבת
100המם תודה רבה רבה בקי

10/07/2011 23:42
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך