TopazAbra
טוב , אז עלה לי רעיון כבר ממזמן לסיפור חדש !
והחלטתי שללא שום קשר לסיפור הראשון אני ימשיך את שניהם .
אני ממש מקווה שתאהבו אותו .. כי זה הולך להיות באמת סיפור יפה לפי דעתי .
הפרק הזה הוא יחסית קצר אבל רק משום שזאת רק ההתחלה !
מקווה שתהנו (:
Peace&Love

אהבה בלתי אפשרית !

TopazAbra 07/07/2011 762 צפיות 3 תגובות
טוב , אז עלה לי רעיון כבר ממזמן לסיפור חדש !
והחלטתי שללא שום קשר לסיפור הראשון אני ימשיך את שניהם .
אני ממש מקווה שתאהבו אותו .. כי זה הולך להיות באמת סיפור יפה לפי דעתי .
הפרק הזה הוא יחסית קצר אבל רק משום שזאת רק ההתחלה !
מקווה שתהנו (:
Peace&Love

סיפור חדדדדדדדששש !
פרק 1 :
זאת הייתה שנת 1904 , לפני 107 שנה .
התקופה שבה שמלות נפוחות היו באופנה , ותסרוקות מוזרות .
תקופה שבה הבנים כיבדו את הבנות .
שבה האבות היו בוחרים את הבחור המיועד לבנות שלהם .
הייתי אז בת 17 , בת למשפחת אצולה מוערכת מאוד בצרפת .
אבא שלי , ג'ון , היה לורד חשוב מאוד , ואמא שלי , לידיה , .. טוב לאמא שלי לא הייתה ברירה כי אבא היה המיועד שלה מגיל קטן . אבל למזלם הם למדו לאהוב אחד את השני .
אם לא הייתי יודעת שהם היו מיועדים אחד לשני , אז לא הייתי חושדת בזה .
הם ניראים באמת מאוהבים ! (:
'ג'ולייטה שלי , בוקר טוב , הגיע הזמן לקום ' אמא אמרה לי בקול מרגיע וליטפה את הראש שלי .
בד"כ העוזרים מעירים את בני האצולה , אבל אמא שלי אוהבת להעיר אותנו לבדה ..
כן יש לי עוד אחות קטנה , קוראים לה פריסילייה אבל אני קוראת לה סיסי .. ככה שזה גם קיצור של סיסטר וגם קיצור של פריסילייה , היא בת 10 .
פתחתי קצת את העיניים , הסתכלתי עלייה וחייכתי .
'מתוקה , את צריכה לקום , עוד מעט פרופסור לואי בא ללמד אותך . ' היא אמרה וליטפה לי שובפעם את הראש .
'טוב אמא ' אמרתי והסתובבתי לצד השני ונימנמתי לי .
אמא ציחקקה והורידה ממני את השמיכה .. טוב , ניסתה להוריד ממני את השמיכה .
'אמאא תעזבבבי ! ' צעקתי עלייה תוך כדי שצחקנו שתינו ועשינו תחרות משיכה בחבל עם השמיכה שלי .
אמא עזבה ואני נפלתי על המיטה וצחקתי .
היא באה למיטה שלי ושכבה לידי .
'קומי ! ויקטוריה אירגנה לך בגדים והכול , לכי אליה ' היא אמרה , ציחקקה , נתנה לי נשיקה בלחי והלכה .
נאנחתי .
קמתי , שטפתי פנים והלכתי לויקטוריה ..
'בוקר טוב גבירתי ' היא אמרה לי כשניכנסתי לחדר וקדה לי קידה .
'בוקר טוב ויקטוריה , אמא אמרה לי שהכנת לי את הבגדים ' אמרתי לה וחייכתי .
'כן כן , כמובן ' היא אמרה מהר והלכה להביא את הבגדים .
אני בינתיים התיישבתי בכיסא שמול המראה .
היא חזרה , נעמדתי והיא עזרה לי להתלבש בשמלה נפוחה שרואים את הכתפיים בצבע אפרסק בהיר .
'ויקטוריה , את חושבת שאני ימצא אי פעם את האחד שאני באמת יאהב ? לא מישהו שאבא ייעד לי ? ' שאלתי אותה בזמן שהיא קשרה לי את החוטים בגב .
'חמודה , הכל אפשרי אם רק את מאמינה בו .. אם את ממש רוצה אז הכל יכול לקרות ' היא אמרה לי וחייכה אלי דרך המראה 'עכשיו אם רק תוכלי לשבת ואני אעשה לך תסרוקת ' .
ישבתי והיא עשתה לי תיסרוקת , חצי קוקו שהמיקדימה מורם כזה ושאר השיער חלק ובסוף בקבוקים .
ואני בינתיים חשבתי לעצמי , בלי שום ידיעה שהיום הזה ? הולך לשנות לי את החיים ……… לתמיד !!


תגובות (3)

ממש יפה!!!

07/07/2011 10:19

תמשיכי זה נראה מעניין!!!!!!!!!!
;-)

07/07/2011 13:11

נשמע יפה, ונורא מעניין (:
תמשיכי !

07/07/2011 15:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך