toph Biifong
צריך להיות כשפי מים, כשפי אוויר, כשפי אדמה וכשפי אש.

אווטאר – האגדה של מיין – הקדמה והרשמה

toph Biifong 20/10/2015 2842 צפיות 37 תגובות
צריך להיות כשפי מים, כשפי אוויר, כשפי אדמה וכשפי אש.

מאז שאווטאר קורה וחבריה הביסו את קובירה העולם השתנה.
גפני רוחות נטמעו בעוד ועוד מקומות, המשיכו להיוסף כשפי אוויר. חלקם התמלאו במקדשים וחלקם יצאו לעזור בעולם.
יום אחד גורלי כשף אוויר נעלם.
ואחר כך כשף מים.
ואחר כך כשף אש. ואחר כך אדמה.
לאט לאט כשפים שונים נעלמים, ומתגלה שארגון טרור מחליט לחטוף כשפים ולהשתמש בהם לניסויים.
האווטאר החדש כידוע הוא כשף אדמה, במקרה שלנו זו כשפית אדמה ושמה מיין.
מיין אומנה מאז שהייתה קטנה וכעת היא כשפית מצוינת בכל ארבעת האלמנטים.
היא וחבריה נשלחים למשימה מיוחדת- לעצור את הארגון.
אך מתברר שזה לא קל כל כך כמו שזה נראה..

ההרשמה כך-
שם:
מראה:
אופי:
כשף:
גיל:
חלק מהארגון עם הניסויים:

בנוסף יש עוד שתי דמויות שאני כבר החלטתי עליהם.
לא כל הדמויות יכנסו- אני יודיע מי נכנס ומי לא.
תודה.


תגובות (37)

תשמרי לי דמות!
כשף אדמה ^^

20/10/2015 15:51

    בסדר גמור, אני רק צריכה בכל כמה פרטים כלליים..

    20/10/2015 16:11

אאאאווווווטטטאאארררררר
איך אני אוהב אווטאר! רציתי לעשות פעם פאנפיק על האווטאר הבא אחרי קורה שהוא גם כשף אדמה, אז בטוח אקרא
תשמרי לי כשף מים!

20/10/2015 15:57

    לפי המחזוריות זה כשף אדמה. כשף המים האחרון (חוץ מקורה כמובן) היה קורוק- ואחריו באה קיושי שהיא כשפית אדמה. אחרי מים בא אדמה.
    האמת אני הכי אוהבת במלא מים, ואדמה.
    אני אשמור, אני פשוט צריכה כמה קווים כלליים כדי שאוכל לעצב דמות

    20/10/2015 16:12

    נכון.. בגלל זה רציתי גם לעשות כשף אדמה ._.
    אפשר לעשות באיזה גיל שרוצים?
    ומתי העלילה של הסיפור – כמה שנים אחרי סוף עונה 4 של קורה?

    20/10/2015 16:26

    אין הגבלה של גיל, חוץ ממה שאני חושבת שמובן- לא בגיל שנתיים ומטה..
    הסדרה תתרחש 50 שנה אחרי אווטאר קורה.

    20/10/2015 16:45

שם: ראיין שו
גיל: 8
מראה: שיער שחור חלק גולש מעל האוזניים, עיניים חומות המזכירות אדמה יבשה ביום קיץ חם, גוף צנום אך יחסית חזק לגילו, עורו שזוף אך לא ייתר על המידה, חיוך מלא שיניים צחורות ופנים עגולות וקטנות.
לובש בדרך כלל ז'קט חום עם שרוולים קרועים ועונד שרשרת עם סמל האדמה מוטבע בו, ומכנסיים שחורות – שלושה רבעים.
אופי: חכם ומתוחכם, ערמומי, עושה מה שטוב לו. משדר שלא אכפת לו מכלום אך בזמן אמת הוא יציל את כולם לפניו, הוא חם מזג אך ילד טוב לשיחה, אם כי הוא ילד לא אומר שאין לו חוכמת חיים. בגלל זה כולם מזלזלים בו, אבל כמדברים איתו זה כמו לדבר עם זקן חכם שעבר המון דברים.
כשף: אדמה
חלק מהארגון עם הניסויים: לא
משהו להוסיף: אני רוצה שהוא ייחטף על ידי הארגון שעושה ניסויים ויהפכו אותו למעין כשף אדמה ואש ביחד אם זה אפשרי …?
מקווה שתאהבי ושתאשרי את הסעיף האחרון ^^

20/10/2015 16:16

    רעיון יפה לגבי הסעיף האחרון- אהבתי.
    עדיין לא יכולה להבטיח שום דבר

    20/10/2015 16:32

    אופס סליחה לא שמתי לב לאש ואדמה- הרעיון שיחטפו אותי מוצא חן בעיני, אבל השילוב לא יכול להיות אפשרי- אז אם הדמות שלך תיבחר אני אאלץ להוריד את הסעיף הזה.

    20/10/2015 17:16

    אבל אתה יכול להגיד משהו אחר- כשף חול, מתכת או לבה..
    וואו אני שכחנית נורא..

    20/10/2015 17:16

הוא אווטאר*-* נשמע מגניב!
תשמרי לי דמות.. כלשהי. עוד לא החלטתי מה.

20/10/2015 17:53

    בסדר, רק תודיעי לי בקרוב על הדמות.

    20/10/2015 17:58

אני רוצה כשפית אש! ~אזולה סטייל~
אני אשלח אותה היום יותר מאוחר או מחר ~חרוז~
קטניס אוורדין, סוף.

20/10/2015 17:59

    כל כך אזולה!
    האמת אני ממש אוהבת את אזולה, אני יודעת שהיא לא דמות טובה אבל אני מאוד אוהבת איך שטיפלו בה ואת ה.. זה שהיא בטוחה בעצמה.
    כן בעיקרון, אפשר כשפים עם אש כחולה, אבל צבעונית לא.

    20/10/2015 18:10

    עלה לי רעיון לדמות.
    אפשר שהיא תהיה הבת של זאהיר ופלי? (ובא לי שיהיה לה את הכוח המגניב הזה עם העין הזאת במצח שמפוצצת דברים *~*)
    קטניס אוורדין, סוף.

    20/10/2015 19:00

    אממ הבעיה זה שפלי מתה וגם אם לא הם לא באותו כלא..
    את יכולה לעשות אותה כשפית בערה (נו עם העין הזאת במצח) אבל זאת תהיה בעיה עם הקטע של זאהיר ופלי

    20/10/2015 19:18

    אז בלי זאהיר ופלי. העיקר הכשפות בערה (תמיד אהבתי את העין הזאת במצח.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    20/10/2015 19:23

    בסדר גמור, תשלחי את הדמות בזמן הקרוב.
    אני לא יכולה להבטיח כלום כמובן.

    20/10/2015 19:57

שם: אומלי (צריך גם שם משפחה?) כלומר – Omaly
גיל: 20
מראה: עור שזוף\די כהה (כמו של שבט המים בערך), שיער חום כהה נופל לצד, גובה ממוצע +, עיניים כחולות.
אופי: זורם – לפעמים קצת לא רציני ושאנן ומהאלה שיגידו "מה כבר יכול לקרות?" ואז ספארקי ספארקי בום בום יקפוץ לסיפור שלך בקאמבק והוא יגיד "בסדר, מה קרה כבר."
אבל כשצריך הוא רציני (למשל לחימה). אדם פתוח, צנוע מאוד ולפעמים זה אפילו חוסר בטחון עצמי – מתבטא יותר בחוסר הערכה עצמית, ולא בביישנות וכאלה כי הוא יכול לדבר עם אנשים אקראיים ברחוב כאילו הוא מכיר אותם שנים סתם ככה.
כשף: מים. בנוסף לזה ולקרח שגם ככה כשפי מים יכולים להקפיא, אם אפשר אז התמחות מסוימת כמו שיש מתכת וכאלה – אדים. זה לא אוויר, זה שימוש במים כשהם כבר התאדו. יש אדים באוויר ככה שהוא משתמש בהם. משתמש *כמו* כשפות אוויר אבל זה גם בשביל ללכוד אנשים בתוך אדים ולהזיז אותם (להתעלל בכשפים מרושעים ולהרים ולהוריד אותם XD) למרות שזה לוקח טיפה יותר מאמץ.
זה בגדר רעיון, את יכולה לעשות לו יכולת התמחות שונה במים אבל אני רוצה שיהיה לו משהו כזה.
חלק מהארגון עם הניסויים: לא
משהו להוסיף: בהצלחה בסיפור :>

20/10/2015 22:42

    אם אתה רוצה אתה יכול להיות כשף דם – אבל רק בליל ירח מלא (אני אודיע).
    אני יודעת לגבי האדים, קטרה היא גם כשפית אדים.
    ולא, שם משפחה לא חייב.

    21/10/2015 06:54

    לא.. הוא לא מרושע. לא כשף דם.
    התמחות כלשהיא למים, את יכולה בעצמך להמציא פשוט שיהיה לו משהו
    אגב הדמות התקבלה?

    21/10/2015 15:55

    אני אודיע בימים הקרובים ממש על כל הדמויות שהתקבלו.

    22/10/2015 18:25

אווטאר!
כמה אני אוהב את הסדרה הזאת!
הייתי כותב כשף אדמה, כי זה היסוד האוהב עליי, אבל אני אבחר את היסוד השני הכי אהוב וזה אש.
אז תשמרי לי בבקשה כשפית אש.

21/10/2015 09:29

שם: פליים גארדן(Flame Garden)
מראה: שיער ג'ינג'י ארוך ויוקד עם מעט גוונים בצבעי חום קינמון וחום שוקולד.
עיניים ירוקות מהפנטות עם מעט נקודות צהבהבות.
פליים גבוהה ורזה וצבע עורה בהיר.
אם את רוצה קצת יותר הכוונה – פליים דומה לשרה דרו, שמחשקת את אפריל קפנר באנטומיה של גריי, ובמידה ואת לא מכירה, הנה תמונה – http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20130817174329/supernatural/images/a/a8/Sarah_Drew.jpg

אופי: פליים מאוד חביבה וקופצנית. היא אוהבת לקפוץ ולרקוד ולשיר והדבר הכי שנוא עליה זה שעמום. היא אוהבת לעשות מתיחות ולצחוק הרבה.
היא מאוד -איך אני אסביר את זה- גאה(?) בגוף שלה, כמו ג'ואהנה במשחקי הרעב(כן, זאת אומרת שהיא יכולה להיכנס למעלית, לבקש מאחד הנוכחים לפתוח לה את הריצ'רץ' של השמלה ואז לצאת מהמעלית כשהיא נועלת נעליים בלבד. קטניס תבין אותי, נכון?).
יש לה מן קסם אישי כזה, שמושך את הסובבים אותה. יש לה פתיל ארוך וקשה לעצבן אותה(בזה היא מזכירה את אירו(הדוד של צוקו מאווטאר והאגדה של קורה).
פליים תמיד תתנדב לעזור, והיא טובה במיוחד עם אנשים מבוגרים שאוהבים אותה גם. אם זה בסדר – היא מתנדבת בבית אבות העירוני של איפה שהיא גרה.
לפעמים פליים יכולה להיות מעט תמימה וקצת ביישנית, מה שגורם לאנשים לנצל אותה לפעמים.
היא אוהבת לעשות דברים שטותיים, ולפעמים היא כבר שברה כמה עצמות בגלל הדברים שהיא עשתה אבל זה לא מפריע לה להמשיך ולעשות אותם.
כשף: אש. פליים ממש מומחית לגילה בכשפות האש. האש מבחינתה היא כמו איבר נוסף בגוף שלה ולכן היא מצליחה לשלוט בה כל כך טוב. נכון בעונה 3 של האגדה של קורה הייתה את כשפית המים(שאני לא מצליח להיזכר איך קוראים לה) שהייתה חסרת ידיים ויכלה להצמיח ידיים ממים? אז פליים יודעת לעשות את אותו הדבר וההבדל היחיד הוא שלפליים יש ידיים. אם היא בוחרת בכך – היא יכולה לעשות שהאש לא תשרוף אחרים, בכל מקרה האש אף פעם לא שורפת אותה.
פליים למדה מספר רב של כשפויות אש, כמו אש כחולה, ברקים ואפילו אף על פי שתת כשפות זו שייכת לכשפו האדמה, היא למדה גם לשלוט בלבה.
פליים היא מאוד תחרותית, מה שאומר שבקרב היא מאוד מסוכנת.
גיל: 17.
חלק מהארגון עם הניסויים: לא. אבל אח שלה(בן 21) נחטף ע"י הארגון והיא תעשה הכל כדי להציל אותו. אשמח אם בשלב כלשהו בסיפור או בסופו, הם ילחמו היא תבין שאחרי הניסויים הוא כבר לא אותו אדם ואז הם ילחמו קרב עד המוות(את תבחרי את מי להרוג).
אז זהו.
מקווה שאהבת, שתקבלי אותה ושתתחילי!!!

21/10/2015 10:15

    קטניס תבין אותך?! אני האנגר!
    הקטע במעלית כ ל כ ך הצחיק אותי

    21/10/2015 15:58

    איזו דמות מדהימה! מפורטת, ממש לטעמי…
    אם היא תתקבל, אני אאלץ לשנות כמה דברים- לבה זה לא כשפות אש, אז אני אאלץ להוריד את הסעיף הזה.

    22/10/2015 18:27

טוב, למרות שכבר נכתבה כשפית אש, אני אכתוב אחת כזאת (כבר ביקשתי קודם.)
אני חושבת שהדמות הזאת הולכת להיות די קצרה, כי אני לא כותבת אותה דרך הפתקיות בטלפון (שמקצרות הכל ואז אני פשוט חופרת.)

שם: קירה
מראה: יש לה שיער שחור שמגיע לה עד אמצע הגב והיא אוספת אותו בקוקו רוב הזמן. יש לה עיניים חומות וכהות עם ניצוצות טבעיים של אדום, והניצוצות האלו יהיו הדבר השני שיבחינו בו אצלה (בכל זאת, כשפית בערה.) היא גבוהה יחסית לגילה וגם יש לה מעט שרירים (לא יותר מדי, אבל שמים לב לזה. זה בפופורציה לגוף שלה.), אבל אנשים אחרים לא יחשבו שהיא בוגרת יותר מגילה האמתי.
אופי: קליירי היא אדם קשוח (אני והדמויות הקשוחות שלי ^^) ומתבודד (זהו, עכשיו הפתעתי את כל אנשיי סיפורים באשר הם. לא ראיתם את זה בא, נכון?) היא אוהבת להיות לבד, ואין לה חברים בכלל, משום שהיא מרתיעה כמעט כל אחד, וזאת לא רק העין שעל המצח שלה.
לא יוצא לה לדבר הרבה, בגלל שהיא רוב זמנה לבד, אבל היא תמיד תגיד את מה שהיא חושבת בלי לחשוב פעמיים אם מה שהיא אומרת פוגע או לא מתאים. היא מאוד ביקורתית, דעתנית ויש לה נטייה להסתכל על חצי הכוס הריקה.
היא מאוד אמיצה ואסרטיבית, ותהיה מוכנה לקחת על עצמה כל סיכון אפשרי. היא אוהבת סיכונים, אבל לא מהאנשים שיקפצו ממקום מאוד גבוה בשביל הכיף.
קל לעצבן אותה, אבל לא כדאי לעשות את זה. כשהיא מתעצבנת היא יכולה לאבד על עצמה שליטה, ולווא דווקא תשתמש בכשפות. היא מאוד חזקה, ויכולה לנצח אנשים בוגרים ממנה בלי שימוש בכשפות. למרות זאת, היא מיומנת מאוד בכשפות ומסוגלת לפוצץ אזורים גדולים.
היא לא אוהבת עבודת צוות, אבל אם המצב דורש את זה היא תסכים. היא סרקסטית ויכולה להיות גם מאוד מצחיקה, אבל מעדיפה לא להשתמש בהומור שלה רוב הזמן.
כשף: כשפית בערה (אני כל כך אוהבת את העין הזאת במצח *~*) אני אשמח אם היא יכולה להיות גם כשפית אש כחולה (היי, אם הדמות של בלאק יכולה לשלוט בכל תת כשפות אפשרית גם לי מותר.)
גיל: 17
חלק מהארגון עם הניסויים: כן. כשהייתה בת עשר הארגון לקח את אמא שלה, שהייתה כשפית בערה גם כן. לפני שהם לקחו אותה, היא הצליחה להסתיר את קירה מפניהם, אבל בסופו של דבר הם הצליחו להוציא ממנה בעינויים את העובדה שיש לה בת והיא כשפית בערה.
מאז הם הם רודפים אחרי קירה בשביל לעשות עליה כל מני ניסויים בכשפות בערה.

מקווה שהיא לא יצאה קצרה (אני אגלה כשאשלח.)
בלאק, עם כל האהבה שלי לדמויות קשוחות, אהבתי את הדמות שלך (~ג'והאנה סטייל~) כן, טוב, האזכור של ג'והאנה קנה לה נקודות זכות בעיני.
מחכה שתתחילי!
קטניס אוורדין, סוף.

21/10/2015 17:13

    נחמד מאוד :)
    כשפות בערה זו כשפות פשוט אדירה- כל כך.. חזקה..
    וכן, בעיקרון היא יכולה להיות כשפית אש כחולה :)

    22/10/2015 18:29

    אה ואגב דוווקא אני שמחה שיש הרבה כשפי אש.

    22/10/2015 18:30

    אממ ועוד משהו- קירה משתתפת בארגון הוא שלקחו אותה לניסויים?

    22/10/2015 18:46

סלח לי שכשאני חושב על משחקי הרעב, הדבר הראשון שעולה לי לראש זה קטניס אוורדין ולא האווטאר…

21/10/2015 18:36

גם אצלי היא קנתה כמה נקודות זכות(אבל זאת הדמות שלי אז לא נחשב)…
ג'ואהנה היא הדמות האהובה עליי! היא כל כך מגניבה ומצחיקה!

21/10/2015 18:38

אני כותב עוד דמות, אם תחליטי לקבל, תקבלי.
ולא אמרת לי עוד אם קיבלת את פליים…
אז למרות שנכתב לך כבר כשף אדמה והאווטאר של הסיפור היא כשפית אדמה החלטתי לכתוב גם כשף אדמה כי – הדמות של יוטה הוא כשף אדמה די פשוט ואני רוצה לעשות אחד יותר מורכב(את תביני עוד מעט) והאווטאר היא אמנם כשפית אדמה אך היא יכולה לכשף גם את שאר היסודות.
אז –
שם: סאם סטרונגסטון (Sam Strongstone)
מראה: שיער שטני מפוזר שזקוק לתספורת המורכב מגוונים של חום כהה וגוונים חומים – בלונדוניים בצבע חול. עיניים אפורות וקרות וצבע עור שזוף. גבוה ורזה, עם כתפיים רחבות ומבנה גוף מוצק, שלמרות מבנה גוף זה הוא מאוד קליל וזריז. שיניים צחורות ומושלמות והוא מאוד שרירי, מהסוג שרואים עליו שהוא מתאמן בקביעות.
אופי: שקט ונחבא אל הכלים. סאם לא מדבר הרבה וכשהוא כן הוא מדבר בקול נמוך, עבה וחלש. יש לו פתיל ארוך, והסיכויים לעצבן אותו שואפים לאפס.
כשמישהו בא ומנסה להציק לו, סאם יתעלם ממנו בקלילות.
סאם הוא אדיש ומאוד רציני. הוא לא צוחק הרבה וכשמשהו מצחיק אותו הוא לרוב רק יחייך או יגחך. סאם יכול להיות לפעמים מעט שובניסטי – בעיקר במה שקשור בלחימה. הוא לא מאמין שנשים יכולות או צריכות להילחם אבל אם הוא יפגש בבת שמעוניינת להילחם הוא לא ינסה להסית אותה כנגד הרעיון, כי הוא פועל לפי המוטו שלו: "איש איש באמונתו יחיה."
סאם הוא כנה וישר, הוא לא משקר, כמעט אפילו לא שקרים לבנים. הוא שונא שאנשים משקרים ויותר משקר הוא שונא צביעות ורמאות. סאם רודף צדק ולפי דעתו כל אחד צריך לקבל מה שמגיע לו(בין אם זה גמול ובין אם זה עונש).
הוא אמיץ ומחושב, וכל החלטה אצלו נשקלת המון פעמים. הוא מהיר מחשבה ויכול להגיב במהירות במצבי הפתעה או לחץ. למרות שלרוב הוא קר ולא חברותי, יש בו צד מאוד חם, נאמן, פתוח וחברותי.
כשף: אדמה. עכשיו פה אני מקשר את הכשפות טיפה לרקע שלו –
המשפחה של סאם הסתובבה הרבה בעולם(של האווטאר, לא העולם שלנו) כי ההורים של סאם היו חשובים ונאלצו לבצע הרבה מסעות, או שכבר תמצאי סיבה אחרת. בקיצור במסעות סביב העולם הוא למד כמה תתי כשפויות.
הראשונה שבהם היא כשפות החול – הוא למד לשלוט בחלקיקים הקטנים ביותר של החול וגם לדחוס את החול לחומר מוצק וקשיח.
השנייה – כשפות מתכת. מבין כל תתי הכשפויות, סאם הכי פחות מחובר לכשפות זו. הוא למד לעשות תרגילים פשוטים ולשלוט בכמה סוגי מתכות, אך מסיבה מסוימת, הוא פשוט לא אוהב כל כך את התת כשפות הספציפית הזאת.
והשלישית – כשפות בוץ – מבין כל תתי הכשפויות זאת הכשפות שהכי מסקרנת אותו. הוא יודע לעשות כשפים מורכבים ומסובכים ואפילו ליצור דמויות ולשלוט בהם(הוא מזיז אותם, אבל הוא לא שולט בהם במובן של מפקד, כי אין בהם רוח חיים). סאם צמא ללמוד כמה שיותר תתי כשפויות(של אדמה, כן?) וכרגע הוא מנסה ללמוד איך מכשפים קריסטלים אך הוא ממש ממש בהתחלה.
גיל: 19.
חלק מהארגון עם הניסויים: לא. אבל הוא מתנגד בתוקף לפעולות הארגון.
משהו להוסיף: הוא מעריץ גדול של טוף בייפונג.
משהו אחרון להוסיף: אפשר סיפור אהבה עם פליים?
משהו בהחלט אחרון להוסיף: מקווה שאהבת ושתתחיל במהרה!

22/10/2015 19:03

את האמת היא שתת כשפות הלבה היא שילוב של כשפות האש(העניין של המגמה) וכשפות האדמה(העניין של שכבות כדור הארץ). נכון שכשפי האדמה הם הכשפים שמשתמשים בכשפות זו, אך יש גם נופך(זאת שפה גבוהה יחסית? פשוט זאת המילה שהתאימה לי. למקרה שזאת באמת שפה גבוהה(אני מרגיש זקן) נופך זה תכונה שמוסיפה גיוון ואופי) של כשפות האש.
אבל אין בעיה, לא אכפת לי שתבטלי את כשפות הלבה.
פשוט רציתי את הכשפות הזאת כי גאזן(ככה קוראים לו??? אוף! שכחתי הכל!) הוא אחת מהדמויות היותר אהובות עליי(היי! אל תשפטו אותי!).

22/10/2015 19:10

    לגבי הדמויות- אני עכשיו כותבת את הדמויות שיאשורו.
    אני לא חושבת שמישהו יכול לשלוט בכמה כשפויות.
    אגב כותבים גזאן.
    אני מבינה למה אתה מתכוון- כן. אני אוהבת את מינג-הואה (לא לשפוט!) היא דמות שנורא מסקרנת אותי ויש בה כל כך הרבה פרטים קטנים. גם פלי היא דמות שעיצבו אותה מצוין.

    22/10/2015 19:52

אז… הם בפנים?

22/10/2015 19:51

כשאת אומרת שאת לא חושבת שמישהו יכול לשלוט בכמה כשפויות – את מתכוונת לתת הכשפות לבה או לדמות שכתבתי – סאם?
כי סאם יכול לשלוט בתתי כשפויות של אדמה, וזה בסדר, כמו שטוף יכולה לשלוט בכל תתי הכשפויות האלה, אבל ברור שסאם לא מגיע לקרסוליים שלה.(גם טוף היא אחת הדמויות האהובות עליי, וגם בומי, סו, בולין, פאבו, אסאמי, וריק, זהאיר(לא לשפוט אותי! הוא פשוט מגניב!!) וכמובן, אולי הדמות הכי אהובה עליי ואם לא אז היא בטוח בשלישייה הראשונה – מחיאות כפיים סוערות ל…. אירו!!!)
את פלי אני לא סובל, מינג – הואה היא סבבה…
אבל מבין כל הלוטוס האדום אני הכי אוהב את גזאן(תודה לך!) כי הוא כל כך מגניב ומגניב ומגניב… התבאסתי שהוא התאבד… רציתי שיהרגו אותו, שהוא יכלא או שהוא יברח אבל זה שהוא יתאבד זה ממש ביאס אותי…

22/10/2015 20:27
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך