ממשיכה מחר

אין שם_ פרק 1

04/04/2013 558 צפיות 3 תגובות
ממשיכה מחר

התעוררתי בשש וחצי בבוקר והיה יום רגיל, יום ראשון. בחוץ היה שמש, זה היה יום אביב נעים. קמתי מהמיטה והתלבשתי, היום יש לנו ספורט אז לבשתי טיטס שחור וחולצה וורודה של המקיף. עשיתי ארגוני בוקר ואמא שלי הסיעה אותי למקיף. נכנסתי דרך השערים ובדיוק היה צלצול, עליתי במדרגות של הבניין של כיתתי והגעתי לכיתה לפני שנכנסתי הסתכלתי על הדלת והיה כתוב: 'ז'1'.
נכנסתי לכיתה וראיתי את כל התלמידים מדברים במקומות הישיבה שלהם עם שכנם לשולחן. גם אני התיישבתי במקומי הקבועה ליד חברתי ליטל.
ליטל: "היי מה קורה?"
אני:" סבבה, ואת?"
ליטל:" מצויין!, מה עשית בשבת?"
לפני שהספקתי לענות המחנכת שלנו נכנסה והתחילה ללמד שיעור חינוך. לא הקשבתי כמעט לכל מה שהיא אמרה אבל הבנתי משהו אחד: מארגנים לנו טיול מאורגן לסופרלנד בגלל שניצחנו ביום ספורט השכבתי.
היה צלצול להפסקה של החמש דקות ואני ורנד ירדנו למטה אבל ליטל נשארה בכיתה. ירדנו למטה והלכנו לספסלים איפה שכל החבורה שלנו ישבה.
אני:" מה קורה?"
אור:" סבבה, את יודעת חיים……."
אלה:" כן, כאילו מה עוד יש לעשות בבית הספר?!"
אני:" אני יודעת, אבל אולי מישהו עשה משהו מעניין בסופ"ש?"
ליאור:"לא……."
לפני שמישהו הספיק לענות היה צלצול לשיעור השני,ספורט. בשיעור ספורט לא עשינו כלום כי היה שיעור חופשי ואני שקעתי במחשבות על החיים ונקודות מבט שונות על העולם, למשל: אני חושבת שבעולם יש מקום לכל אדם בעולם.
היום עבר כרגיל בלי הרבה מקרים מיוחדים. אחרי שהגעתי הביתה פתחתי את הדלת וראיתי……


תגובות (3)

תמשיכייי

04/04/2013 12:32

ואוו נשמע סיפור יפה מאוד תמשיכייי
אוהבת שרית

04/04/2013 12:46

תודה רבה!

04/04/2013 13:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך