יי און בי
בבקשה תגיבו אתם לא יודעים אך זה נותן כוח להמשיך

אני אוהב אותך פרק 3

יי און בי 03/11/2019 499 צפיות אין תגובות
בבקשה תגיבו אתם לא יודעים אך זה נותן כוח להמשיך

-רוי מספר-
מה עובר עלי? אני לא יכול להתאהב בה! היא רק בת 16, ועדיין קטינה! אסור לי להרגיש משהו כלפיה,ועוד בטח לא יצא מזה כלום. היא תרצה לצאת עם בני גילה, אולי עם אייל הזה שלה, ובכלל לא תתעניין בזקן שכמוני. מצחיק שאני קורא לעצמי זקן כשאני רק בן 24, אבל זאת המציאות ביחס אליה. אני מבוגר ממנה בהרבה מדי שנים בשביל שאוכל אפילו להביע בפניה את אהבתי. אז אחרי הכל – עדיף לצאת מזה. וכמה שיותר מהר יותר טוב.

-שיר מספרת-
חזרתי לכיתה בהרגשה מוזרה. מצד אחד ידעתי בוודאות שרוי לא ייתן לשחף להציק לי. מצד שני, רוי עצמו הסתכל עלי באופן מוזר ממש, ובכלל היה נראה שהוא לא מקשיב לי אלא שקוע במשהו אחר בעוד עיניו נחות על פניי.
הוא הסתכל עלי במבט של-
קפאתי לרגע. הוא הסתכל עלי בדיוק באותו אופן ש—

-זיכרון-
לילה חשוך וקר. שתי דמויות פוסעות במעלה הרחוב הצר. זרועו של אייל חובקת את כתפיה של שיר. לקול שירת הצרצרים שבקע מהשיחים הדלים בצד הדרך הצמיד אייל את לחיה של שיר לחזהו. שיר הסתובבה והביטה בו במבט שואל. הסומק הקל שפרח בלחייו של אייל לא נראה בחשיכה.
"אייל", שיר אמרה בשקט.
"כן ילדה", עיניו של אייל ננעצו בפניה המחוטבים של שיר, ומבטן רך. פתאום פניו היו קרובות מאד לפניה של שיר. קרובות עד כדי כך, שהיא יכלה לראות את פלומת שפמו הבהיר והדק שהחל לצמוח בחודש האחרון.
שפתותיהם נפגשו. אייל חבק את שיר בזרועותיו החסונות וידיה העדינות נחו על כתפיו.
פנס רחוב מזדמן הטיל את אורו על צמד החבוקים, מאיר את הרגע הגדול. רגע של אהבת נעורים.

-שיר מספרת-
רוי הסתכל בי בדיוק באותו אופן שאייל הביט בי אז, לפני ארבעה חודשים! יכול להיות—
יכול להיות שהוא מרגיש אלי משהו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך