יי און בי
הי! תמיד נראה לי בכל פרק שהפרק הבא שאני הולכת להעלות הוא כבר מתחיל להיות מעניין, ואיכשהו כשאני קוראת את הפרק בפעם האחרונה לפני ההעלאה זה נראה לי טפשי ומשעמם... מה אתם אומרים?

אני אוהב אותך פרק 4

יי און בי 04/11/2019 539 צפיות אין תגובות
הי! תמיד נראה לי בכל פרק שהפרק הבא שאני הולכת להעלות הוא כבר מתחיל להיות מעניין, ואיכשהו כשאני קוראת את הפרק בפעם האחרונה לפני ההעלאה זה נראה לי טפשי ומשעמם... מה אתם אומרים?

-שחף מספר-
לעזאזל! שוב עשיתי משהו טיפשי שהרס לי את כל התוכניות! אבל למה שיר התעצבנה כל כך שאמרתי שיצאו ביחד? עכשיו היא בטח לא תדבר איתי יותר אף פעם, ואני אשאר לבהות בה מהצד. לכל הרוחות. אני אוהב אותה, ואני רוצה שהיא תדע את זה. למה היא לא הבינה את מה שניסיתי לרמוז לה?!
נמאס לי כבר!!! כל דבר שאני עושה בחיים הדפוקים שלי לא הולך לי!
נמאס לי לחיות.
יצאתי מהבית והלכתי לפארק שומם, שנמצא על צלע הר גבוה. כשראיתי את הפארק הזה לראשונה חשבתי שאני אביא לפה את שיר, ונשכב ביחד על הדשא… אבל עכשיו יהיה לו שימוש אחר. אין מה לעשות.

-שיר מספרת-
רציתי זמן לחשוב על מה שעובר עלי.
יצאתי כדי להגיע לאיזה כר דשא עם ספסלים שהיה ליד הבית שלי, ולקחתי פלאפון ואוזניות. הלכתי לאט, שומעת מוזיקה רגועה שתעזור לי לסדר את המחשבות שלי.
פעם החיים היו ברורים. אייל היה החבר המגונן שלי, והכל היה פשוט כל כך… עכשיו פתאום שחף נטפל אלי ונדחף לכל שיחה שלי, ונראה לי שגם המורה מחבב אותי קצת יותר ממה שאמור להיות בין מורה לתלמיד, אבל אני לא בטוחה. מה הולך פה?
הגעתי לפארק. הלכתי לאורכו כדי להיות בצד השני שלו, איפה שאפשר לראות את השקיעה בזווית הכי טובה. פתאום ראיתי דמות מוכרת. מוכרת מדי.
שחף.
הוא עמד על יד הגדר שהגנה מנפילה במורד ההר שעליו הפארק הוקם. תוך כדי שהתבוננתי בו מרחוק, תוהה אם לחזור אחורה לפני שהוא ישים לב אלי, ראיתי אותו אוחז בגדר ומניף את עצמו לצידה השני. מה הוא עושה?! מופרע!
שחף עזב יד אחת שהחזיקה בגדר, ואחר כך את היד השנייה…
הוא קיפל את רגליו והתכונן לקפוץ מטה, למעמקים. הוא ימות בטוח! אי אפשר לשרוד נפילה כזאת ולהישאר חי!!!!
נלחצתי. ראיתי את שריריו הדרוכים מתכווצים בעווית אחרונה, וגופו נטה קדימה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך