אני ירח-פרק 5

time machine123 28/05/2018 490 צפיות אין תגובות

נהרה נותרה קפואה בעומדה , לא ידעה מה להגיד הרבה זמן.

" למה את שותקת? אמרתי משהו לא טוב? בואי נעשה מחדש , אני ירח ואני חדשה פה בירושליים. אני מבינה שאת ביישנית ושאולי זה חדש בשבילך שמישהי מדברת איתך , תשמעי , אנחנו יכולות להיות חברות. " אמרה ירח וחייכה אליה.

נהרה רק משכה בכתפה וחייכה לירח בביישנות.

" אה , את רוצה להיות החברה שלי? באמת? איזה יופי. איך אמרת שקוראים לך? ירח , נכון?" שאלה נהרה כלא מאמינה.

" כן , אני אשמח אם נהיה חברות באמת, אל תדאגי , יש לי הסכם , אני אעזור לך לעבוד על הביישנות שלך ולמצוא לך חברות , ואת תעזרי לי למצוא את רחבת ההחלקה , פשוט כשהייתי גרה בחיפה , הדבר היחיד שאהבתי זה להחליק על גלגליות. מי האחראית פה על הרחבה?" שאלה ירח בסקרנות.

" אני אשמח להכיר אותה בפנייך , בואי אחריי " אמרה נהרה בלי חיוך והשתיים התקדמו לעבר רחבת ההחלקה.

ירח הייתה מאוד נרגשת כי היא ראתה נערים ונערות שמחליקים על רחבה אמיתית.

עכשיו יותר מתמיד , היא גם רצתה להיות חלק מהקבוצה הזאת.

" וואו , זה מדהים!" הוסיפה ירח בהתלהבות.

" נכון , טוב , אני צריכה ללכת. אבל נדבר אחר כך , נכון?" הוסיפה נהרה בביישנות .

" כן , אני אשאר עוד קצת. תודה לך נהרה. לאן את הולכת עכשיו?" שאלה ירח בסקרנות.

" אני הולכת לבית של ההורים שלי. אם תרצי אחרי בית הספר , נקבע להיפגש ביחד, מה את אומרת?" שאלה נהרה בחיוך ביישני ולאחר מכן היא הביטה בירח במבט בוחן.

" אני אשמח מאוד להיפגש איתך אחרי בית הספר , תודה נהרה. מהרגע הראשון שהגעתי הנה , היית היחידה שהתנהגה איתי בסדר ." ענתה ירח וחייכה אליה.

" אין בעד מה , אין לי חברים אז אני מודה לך שבכלל העזת להתקרב אליי. את החברה הרשונה שתהיה לי בחיים האמיתיים ולא רק בדימיון. תודה לך שאת פה בשבילי. כל אחד נבהל ממני כאילו אני מפחידה אותו. במיוחד הנער שאני אוהבת אותו , אני לא יודעת בכלל איך להתקרב אליו ולהעז לדבר איתו." אמרה נהרה במבוכה. ולאחר מכן היא הלכה לדרכה.

ירח התקדמה לעבר בחורה כחולת עיניים , שהדבר היחיד שהיא ידעה שקוראים לה תמר והיא הייתה אחראית על זירת ההחלקה.

" היי , אני ירח ואני ממש מאוהבת בלהחליק על גלגליות. אני חושבת שאת תוכלי לעזור לי להגשים את החלום שלי. הייתי רוצה להיות חלק מקבוצת המחליקים של בית הספר. " אמרה ירח וחייכה אל תמר .

" ברוכה הבאה לקבוצת המחליקים של בית הספר " כוכב." אני תמר. ואני האחראית על זירת ההחלקה. אם את רוצה באמת להיות חלק מהקבוצה הזאת את תצטרכי לעבוד מאוד קשה כדי שתוכלי להתקבל אליה. את מבינה מה שאני אומרת? את מוכנה לעבודה קשה או שזה רק חלום בשבילך?" שאלה תמר וציפתה מירח לתשובה.

" תמר. נולדתי כדי להיות מוכנה לעבוד קשה בשביל שאוכל להתקבל לקבוצת המחליקים של בית הספר. אני אעבוד כל כך קשה בשביל שאוכל להגשים חלום שאני רוצה שיתגשם הרבה זמן." אמרה ירח בחיוב ומאותו הרגע שהיא אמרה שהיא מוכנה ללכת עם החלום שלה עד הסוף.

ירח רצתה להיות הכי טובה , אחרי השיחה שהייתה לה עם תמר. אף אחת לא תוכל להוריד לה את החיוך מהפנים.

לפני שהיא הייתה יכולה להמשיך הלאה עם החיים החדשים שלה. היא פגשה בפרצוף אחד לא מרוצה מכך שהיא הייתה פה.

" או, אני רואה שאת לא הקשבת לי." היא אמרה בעצבנות והתקרבה אליה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך