בלתי נשכחים-פרק 27

כותבתבליכותרת 26/10/2015 684 צפיות 4 תגובות

זה היה עוד יום בפנימיה,ליה כבר בקושי הצליחה ללכת עם בטנה הכבדה,היא תמיד ווידאה שטבעת הנישואין על אצבעתה הדקיקה,נזכרת בנפלאות החתונה שהיו להם.
היא צעדה בחיוך בהליכה איטית אל חדר האוכל,מקבלת מסה של חניכים הבאים לקראתה בחיוכים.
״אין כמו לקבל בוקר חייכני מחניכים״היא אמרה כשעמרי כרך את ידו בידה ולקח אותה אל עמדת המגשים.
״ליה אני מעמיס לך מגש!״הוא אמר בחיוך.
״אין צורך״היא חייכה והסמיקה.
״יש צורך את אוכלת בשביל שתיים״הוא אמר בעודו מעמיס צלחת ועוד צלחת.
ליה צחקקה מלטפת את ראשו בחביבות,הוא החניך האהוב עליה,עוד מהשניה שראתה אותו.
הנער שחום העור בעל העיניים המחייכות,עשה לה טוב בלב.
הוא קרא אותה היטב,וידע מתי לבוא ולהצחיק אותה כשמשהו גרם לה להרגיש רע,הוא דאג לה בכל משך ההריון.
מביע ללא סוף את התרגשותו מכך.
״עוז בא היום?״שאל כשליווה אותה לשולחן המדריכים,אוחז בשבילה את המגש.
״הוא אמור,אתה יודע איך זה…כשאת בחודש תשיעי את עלולה ללדת כל יום,הוא מפחד לפספס את הרגע הזה״ליה אמרה מעבירה ליטוף על בטנה.
״איזה מדהים זה״עמרי חייך נושך את שפתיו.
עוז ישב במשרדו כשהוא עוסק בענייני העבודה,עד שלפתע קיבל טלפון ממספר חסוי,
״הלו״הוא ענה בחשדנות.
״שלום,עוז?״קול נשמע.
״כן…״
״מדבר ליאור מהטוטו,מילאת את טופס וזכית ב2,000,000 שקל.״
ליבו של עוז עצר מפעימה.
״מי שעובד עלי שם מאחורי הטלפון,שאני אתפוס אותך…״קולו של עוז.
״אחי,מילאת את הטופס של יום חמישי נכון?״הקול שאל.
״כן״
״והתעודת זהות שלך היא-99870462?״
״כן״
״אז בוא לאסוף כבר את הכסף!״הקול נשמע.
עוז ניתק בחיוך עצום,הוא לא האמין שזה קורה לו,אף פעם לא היה לו מזל בשום דבר.
וטופס הלוטו היה רק בשביל הכיף,כשישב עם חבריו לראות משחק כדורגל.
הוא העביר ידיים על פניו בחיוך גדול,זה אומר שהוא יכול להגשים לליה את החלום כבר עכשיו…
ליה ישבה על כיסא כשרגליה כואבות במיוחד,היא העבירה את כפות ידיה עליהן,מבקשת לעסות אותן.
״אז כמו שאתם יודעים,החודש אני אמורה ללדת״היא חייכה חיוך כשהחניכיפ מחאו כפיים.
״וזו כנראה הולכת להיות פעולת המדריך האחרונה שלנו לגמרי,כי אני בחופש משבוע הבא עד שנה הבאה,ובשנה הבאה אתם מתגייסים״היא הוסיפה.
״אז רציתי לומר לכם כמה מילים עליכם״.
הם הביטו בה בעיניים משתוקקות מהופנטים לדיבור היפיפה שלה.
״כל אחד מאתכם עבר בחיים שלו המון,לא חיים קלים בואו נאמר…ונפלתם,נפלתם חזק,אבל קמתם כל פעם,נגעתם בפצע והמשכתם לרוץ. ואני זכיתי להכיר ילדים עם קסם,ילדים שנכנסים ללב בחיוך שלהם,שכל מילה מפרגנת שלהם,אתה מרגיש כמו מלך העולם,אני בטוחה שכל אחד ממכם יהיה משהו גדול בעולם הזה,משהו בלתי נשכח״היא אמרה,וכולם צעקו קריאות עידוד.
״ליה זה פיפי?״לפתע רוני שאלה.
ליה הורידה את ראשה לרגליה שהיו רטובות ולרצפה עם שלולית של מים.
״תתקשרו לעוז״היא אמרה מעט בבהלה.
עוז ישב בחיוך לא מאמין באוטו אחרי שאסף את הכסף,הוא החל לחפש ישובים המתאימים לחזונה של ליה,עם יכולת בניה ענקית כמו שרוצה,אך הטלפון מליה הקפיץ את ליבו.
״ליה יולדת״נשמע קולו של עמרי,עוז מיד לחץ על דוושת הגז,כשליבו מואץ,הוא חשב שעוד יחטוף התקף לב מההפתעות שקיבל היום.


תגובות (4)

אממאא מושלם תמשיכי היוםםם

26/10/2015 20:18

מושלם!!!! בבבקשה צמשיכי!! מהר!!

26/10/2015 20:55

תמשיכיייי כברררר

26/10/2015 21:20

איזה מושלם!! היא יולדת!!! יהיה להם שילוב מושלם של ליה ועוז!!

27/10/2015 00:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך