בניחוח תות פרק 1(חלק 2)

The angel of love13 06/02/2020 928 צפיות אין תגובות

מהרגע ששניהם ירדו מהאוטובוס , הם הפסיקו להסתכל זה על זו , אבישג המשיכה אל עבודתה בקונדיטוריה הסמוכה והתעלמה מקיומו לחלוטין.
חשבתם שזו הפעם היחידה שהם נפגשו לאחר המקרה המביך והבלתי נשכח שהיה לשניהם במהלך הנסיעה באוטובוס. המבטים שהיו ביניהם, היה ברור שהיה שם משיכה עזה ובלתי נמנעת בין שניהם.
כשאבישג נכנסה פנימה , היה נעים והיה מזגן בחנות המפעל.
היא לא בזבזה זמן מיותר ושמה סינר להיות מוכנה להספיק כמה שיותר עוגות בו בזמן.
היא לשה את הבצק בזריזות , היא שמה את השבלונה של הלב על הבצק וחרצה בו צורת לב. יצא שהבצק נהיה ורוד, היא הניחה את שכבת הבצק שעשתה על צלוחית קטנה והניחה לידו כמה תותים טריים.
" זה בטח יצא טעים!" היא אמרה לעצמה בגאווה וכעבור שעתיים היא הריחה ריח חרוך של שריפה המגיע מהתנור.
" העוגה שלך , אבישג!" נשמע הקול של מעיין מהמטבח.
" היא נשרפה , נכון?" זעקה אבישג כאשר ראתה שהעוגה שהכינה נשרפה כליל.
כאשר הלקוח הגיע אל החנות וביקש ממנה לארוז בשבילו את העוגה שהוכנה בשבילו , לא היה לה מה להגיד כל כך.
" מה עם העוגה שביקשתי?" שאל ראובן בהתפרצות זעם והסתכל עליה בפליאה.
" אין עוגה , היא נשרפה." אמרה אבישג והביטה בו בשנאה , אין לקוח יותר גרוע ממנו.
" איפה המנהל?" התעקש ראובן , " אני רוצה לראות אותו בבקשה," אמר כדי לנקום באבישג. זו תהיה הזדמנות טובה להחזיר לה על מה שהיא עשתה לעוגה שלו.
" בשביל מה אתה רוצה לפגוש את המנהל?" אמרה בפליאה ולא הבינה מה באמת הוא רוצה.
" את מחפשת צרות , גבירתי הצעירה!" אמר לה וצחק.
אדיר שמע את הויכוח הפתאומי שהתעורר בין אבישג לראובן בגלל שהעוגה שהוזמנה על ידו מראש , אבישג התבקשה להכין עוגת תותים חגיגית עבורו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך