היי, טוויסט נחמד.
אשמח לשמוע ביקורת.
התוספת לאחר בכותרת היא מספור הפרקים, הקודם היה הפתיח.

בני כוהן, הסיפור בו הגיבור מת בדף הראשון

11/08/2011 578 צפיות אין תגובות
היי, טוויסט נחמד.
אשמח לשמוע ביקורת.
התוספת לאחר בכותרת היא מספור הפרקים, הקודם היה הפתיח.

אושר ראשוני – כיתה א'
יהונתן שמירטץ הוא סטודנט מצליח לרפואה הרואה עצמו רופא לכול דבר, גם אם נותרו לו שנתיים לסיום התואר הנחשק. הינכם יכולים לתאר עד כמה מופתע יהונתן היה לאחר שגילה כי חברו מזה עשור נמצא מת ברחוב. הוא הלך בעצמו לוודא את המוות ולראות כי זהו אכן חברו, לבסוף כאשר זיהה אותו פלט קללה עסיסית ביידיש.
גיבורינו היקר, מר כוהן, לווה סכום נכבד של כסף מחברו לשעבר יהונתן. לאחר שראה שלא יוכל להחזיר את הכסף, או אולי עלתה בדעתו המזימה עוד קודם לכן, ניתק קשרים עימו והחל בבריחתו הנועזת. יהונתן התמים עוד דמיין בראשו תרחישים רבים ובו יקח בחזרה את הכסף. רובם נגמרים בכך שיהונתן משיג את מה שמגיע לו ואף יותר, הריבית הינה הסבל שייגרם לבני. לצערו, בני נפטר והאדם היחידי שיניד עפעף אם יפגע בגופה הוא אחד מחברי משפחתו, ואלו עלולים עוד לשלם ליהונתן עבור עוגמת הנפש שנגרמה לו.
גופתו של בני החלה במסעה לעבר הקבר. לפני הכול, הרופא הבכיר מר אליהו חאייב, קבע באופן רשמי את מותו של בני בבית החולים. אדם זה, רופא בכיר בבית החולים היה הרופא היחיד שהיה זמין בעת זאת לקביעת המוות. בדק הדופק וסימני החיים, וחתם על המסמך. משפחתו נקראה לראות את הגופה לזיהויו ולנסיון להשלמת מעגל. רק אביו הגיע לוודא שאכן הגופה השוכבת לפניו הינה בנו, ומיד אחר כך החל בסידורי הקבורה.
גופת בני התגלגלה עתה לטיפול בידי שני מומחי חברת קדישא המקומית, המכינים את גופתו לקבורה. משפחתו נמצאת כעת בבית האלמין, מחכה לבואו של גופת בני. מר דויד לוי עובד בשירותי חברת קדישא. טיפול בגופה הינו עסק מעיק, אבל הוא עושה זאת במטרה לעזור למשפחות הנפגעים ולעשות מצווה. מר לוי הינו אדם דתי במיוחד, ולכן אתם צריכים להבין שהיה מאוד מופתע כאשר בני החל לצרוח בזמן שניסה לכסות אותו בתרכיכים. שכחתי לציין, גיברינו אכן מת לפני מספר שעות, אבל עכשיו הוא שוב פעם בחיים.
בני צרח ברגע שכול הכאב מן ההתנגשות במכונית חזר אליו, וצרח עוד יותר כאשר ראה את פלג גופו התחתון עטוף בבד כולשהוא בזמן שאדם שוכב חסר הכרה בצידו השני של החדר. זהו מר לוי שכרגע חווה, מה שלפי כול הדעות אמורה להיות תחיית המתים.
היום בני מת וקם לתחייה.
בני, גיבורינו האל-מת יצא מן החדר שבו שהה עירום כביום היוולדו ופנה אל עבר הרחוב. בני ציפה למצוא עצמו בעולם אחר, בזמן אחר או אפילו בעיר אחרת, אבל לפני שהצליח לתפוס אדם ולשאול היכן ומתי הוא, שטף האנשים שברחו מן האדם העירום המטורף הזמין את המשטרה לנהל שיחה קצרה עימו.
כך מצא עצמו, גיבורינו בני המהולל שניצח אפילו את המוות, רוכב ברכב משטרתי כאשר פלג גופו התחתון מכוסה בשטיח.
בזמן שפקיד המשטרה ניסה לאשר כי שמו של העצור הוא אכן שמו של אדם שנפטר היום, בני החליט להתקשר למשפחתו ולהפריח את השמועות בהן הוא כבר לא בין החיים. לא תופתעו לגלות שברגע שקולו של בני נשמע מצידו השני של קו הטלפון, אחותו איבדה את הכרתה בעקבות הגילוי המרעיש ואביו החל לדרוש מיהו האדם שמתחזה לבנו. מכיוון שחברו של בני, מר שמירטץ, ישב בין בני המשפחה במטרה נסתרת לקבל את המגיע לו, אישר להם יהונתן את דבר מותו של בני. עובדה זו הפכה את הגילוי הנורא, בו יהונתן ראה את בני בין החיים ומובל למכונית משטרה מן התחנה אל עתיד לא ידוע כשעה לאחר שעזב את חברת משפחתו של בני, לגילוי מבעית במיוחד התומן בתוכו אפשרות להחזרת כספו האבוד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך