גדעון בממלכה הקסומה

בוקר אחד, בממלכה הקסומה של במבה, היה אדם מרושע ששמו גדעון שטרמן. גדעון שטרמן היה בעל לאישה אלמנה, שבעלה חי ונהרג בתאונה מבדרת, ואז היא מצאה את גדעון. גדעון ואשתו ראו כי יש פוטנציאל להשתלט על הממלכה. הזוג האוטיסטי החמוד והמאוהב לא ידע איך להשתלט על הממלכה, אז הם שכרו טנק שיחסל את שומרי הארמון. במבה המלך של הממלכה, שמע על הנעשה והחליט לשלשל זהב על הזוג. פתאום, ביסלי אח של במבה דקר אותו, במבה – נהרג. האישה שלו צרחה ובכתה ״למה עשית את זה?!״ ובתגובה, ביסלי לקח משוט ודפק קאנו על הבטן שלה. המשוט נשבר נהרס, התקלקל. והבטן התחזקה בכוחות מופלאים בזכות המנדרינה שהתינוק שלה חירבן עליה. גדעון או בשמו השני גלידון הזדעזע מהמחשבה שנגמר הקוטג׳ 9% במקרר ונשאר רק מרגרינה משומן ברק וגם הזדעזע מהרצח של דוקטור לינקולן הגניקולוג המפורסם בע״מ. בממלכת הבמבה, לא אהבו את גלידון והוציאו אותו להורג. כל הממלכה שמחה וצהלה והוחלט על יום חג לאומי בשם ״אכלת קוטג׳״ שביום זה אוכלים קוטג׳ 5% במקום 9%. מאז אותו יום אישתו מסרבת לאכול ולקיים מצוות ויחסי אישות, מה שקרה זה שערבים פרצו למקרר של אישתו וגנבו את גלידות הגדעונים שהחביאה ביחד בבוידעם עם הקוטג׳ לכבוד החתונה של הפיליפיני פיני שבא להתאבל על גדעון שנפטר ביום רביעי מההוצאה להורג באמצעות גמבה בוערת בעלת ניחוח חריף של דלק אשר נשרף על ביתם של השכנים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך