האיש בעל שתי האהבות – פרק שלישי

19/09/2016 713 צפיות אין תגובות

נכנסתי למועדון. הכל חשוך, בהתחלה לא ראיתי כלום, רק המון צבעים, שנדלקים ונכבים, ושורה של 5 ילדות בלבוש מינימלי מינוס, שנמרחות על עמודים כסופים אכזריים, חוץ מהן עוד 8 בערך שיושבות על הבר. הרגשתי מישהו נותן לי צ'פחה מאחורה, הסתובבתי.
"אין מצב, האם זה הנשוי שלנו?"
הבנתי מי זה.
"הבטחתי שאני ינסה לא?" חייכתי.
"בוא, בוא תראה קצת את החבר'ה שכבר הספקת לשכוח, עוד מעט יתחיל האירוע רשמי.
"יש טקס?" צחקתי
"סוג של… רק לפני זה, קח את זה, לחיים, לממון ושנזיין המון, זה היה הסיסמה שלנו מהתיכון כל פעם שהיינו שותים."
לגמתי את כל השוט לפה, זיהיתי את זה, פינלנדיה נקייה. אני שונא את זה כל כך חזק, אבל זה הדרך הכי מהירה להשתכר אז אני אשתה את זה.
פגשתי המון חבר'ה מהתיכון, זה היה כל כך כל כך כיף, אלה היו כמעט כל החברים שלי, שמרתי רק עם טיפה מהם על קשר, זה היה נורא מצחיק לראות איך כל המפגרים הצליחו בחיים והחכמים נשארו רק חכמים.
דיברנו, צחקנו, שתינו, עוד שוט ועוד שוט ועוד, אחרי ה-5 הייתי כבר די מסוחרר.
אחרי חצי שעה, רון הפסיק את המוזיקה, מוזיקה אלקטרונית כבדה של מועדונים, נחמד… הילדות הפסיקו לרקוד.
"חברים יקרים שלי, גברים תותחים, קודם כל תודה לכולכם שבאתם!"
כולם מחאו כפיים.
"אז זאת מסיבת הרווקים שלי, כמו שאתם יודעים אני עומד להינשא בעוד חודשיים לג'ניפר האהובה שלי, כמובן שכולכם מוזמנים. אבל לפני זה, החלטתי לארגן את המסיבה הזאת, שכשמה, המטרה פה בשביל הרווקים היא לעשות הכל, כל הכיף שיש, כי אחר כך כבר אי אפשר… (הוא שינה את הטון שלו) "אתה כבול בברית הנישואים"
צחקנו והוא המשיך
"והמטרה של הנשואים היא ערב אחד לשכוח מהכל, לברוח מהאישה האהובה שלהם, ולהתפרע קצת.. מה אסור?"
בואנה הוא מדבר יפה הילד, הייתי מצביע לו.
"אז באמת, אני רוצה ליהנות, ואני נהנה רק כשאתם נהנים, אז תכבדו אותי ותיהנו, לא משנה במה זה כרוך, הרקדניות היפות שלנו ישמחו לעשות מה שאתם מבקשים, כולל ריקודים פרטיים וגם יש לנו כאן חדרים אינטימיים, כמובן שכרוך בתשלום, את זה אתם תסגרו עם המהממות."
הדי ג'יי הפעיל את המוזיקה.
"רגע רגע, עצור את המוזיקה". הוא ירד לבר לקחת עוד שוט, עלה לבמה, לגם את הכל עד הסוף, ניגב את הנוזל המסמם מפיו, ואמר "עכשיו אפשר להתחיל".
כולם שאגו משמחה, הייתה שם באמת הרגשה של אופוריה אמיתית, אוהבים את רון החבר'ה.
הילדות חזרו לרקוד, שאר הילדות שישבו על הבר חזרו לפתות את "פותחי הארנקים" שייכנסו איתם למצב הכי אינטימי שיש בתשלום.
הייתי בערך אחרי 7 שוטים, מסוחרר לחלוטין, בקושי הצלחתי לזוז אבל שמח, לגמרי שמח.
התחלתי להסתובב במועדון, לראות אנשים משוגעים שותים סמים משוגעים, שרוקדים כמו משוגעים וצמאים לעוד ועוד מהילדות המסכנות.
נעמדתי מול אחת החשפניות, כל חזהה האצילי והבנוי בצורה שהייתה נראית כאילו רק אלוהים ידע ליצור דבר כזה היה חשוף מול עיניי האדומות מוודקה, כשהסתובבה, ניחנתי גם בישבנה המוצק, החטוב, והמעוצב, לדעתי הישבן הכי סימטרי שראיתי בעוד שפיסת בד ורודה הסתירה את אמצע לחיי הישבן.
בהיתי בו, כלומר בה… במשך דקות ארוכות, כשלפתע, כשהרמתי מעט את מבטי עינינו נפגשו…
בחנתי את פניה, כמה יופי באישה אחת… עיניים יותר כחולות מהים, שפתיים שנראות מתוקות יותר משוקולד, חיוך משגע שעל אף שהוא היה מזויף בהתאם להופעתה, ראיתי את העומק שלו, והוא היה עמוק יותר מסודות הגמרא, ולא הסרנו את מבטינו אחת מהשנייה דקות ארוכות.
אני לא יכול להסביר מה עבר לי בראש באותם דקות, אבל זה היה פשוט כמו בסרט, התהפנטתי, נשאבתי אליה, נשבעתי בקסמה הוורוד-צעיר.
היא המשיכה לרקוד עוד כחצי שעה, עד שהגיעה חברתה, חשפנית שחורה שהמבט שלה שידר את רעבה לסקס.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך