אשמח מאוד שתחווה אץ דעתך כדי לדעת איך להשתפר.

הג’ינג’י החתיך. (חלק ב)

06/05/2019 626 צפיות אין תגובות
אשמח מאוד שתחווה אץ דעתך כדי לדעת איך להשתפר.

היא חזרה הבייתה, וכל פעם כשחשבה על מה שקרה היא נתמלאה צמרמורות ושערה סמר.
אבל חוץ מזה, היא דיי שכחה מין הענין, או שבעצם החליט מוחה באופן לא מודע לדחוק זאת אל שולי תודעתה.
אחרי הכל, לנערה בגילה יש עיסוקים רבים מכדי שמוחה העמוס לעייפה יכול לזכור, קל וחומר כשמדובר בדבר שהיא רוצה לשכוח.
עבר עוד יום.
השעון מעורר מצלצל ב 7:00 אבל היא כרגיל תקום בשבע וחמישה, ולכן בקום לצאת מהבית בשבע שלושים, היא תצא מהבית בשבע שלושים וחמש.
היא תפספס את האוטובוס של שבע ארבעים ותעלה על ההוא של חמישה לשמונה.
היא תגיע בשמונה ורבע במקום בשמונה.
היא תגש למזכירות כדי להרשם, והיא יודעת שזה לא טוב כי זה הפעם הרביעית שלה השבוע, ועל כל ארבע איחורים נשארים שעה בבית ספר.
היא תקבל אישור מהמזכירה כי הזגנית מלמדת.
היא תכנס לכיתה והג'ינג'י שהשאיר אותה בתהיות לפני יומיים יאמר לה "בוקר טוב" עליז.
נשמע רגיל לגמרי, לא?
אלא שזה לגמרי לא רגיל.
הוא אף פעם לא אמר לה בוקר טוב, במיוחד לא אחרי שהחליט להתעלם ממנה אתמול בגלל מה שהיה לפני יומיים.
"מה נסגר איתך?!", היא תחשוב, "יום אחד נעלב, יום אחר מתעלם ועכשיו אתה נחמד בהגזמה?!, מה יהיה מחר?! "
ןלחשוב שהכל קרה בגלל שהיא דברה על ג'ינג'י חתיך.
ג'ינג'י חתיך אחר.
ואז היא תתהה לעצמה, אולי היא תקרא לו ככה?, הג'ינג'י החתיך?, כמובן שלא בקול, אבל בינה לבין עצמה.
היא תהנהן לעבר הג'ינג'י החתיך, אבל לא תענה לו, זה עדיין מוזר לה.
היא תתישב במקומה שבסוף הכיתה בזמן שהמורה שלמה תלטוש בה מבטים, ותנזף בה שיש לה הרגשה שהיא כל הזמן מאחרת דווקא לשיעורים שלה בכוונה.
היא תתהה לעצמה אם עדיף לה לומר שזה לא אישי, ושהיא מאחרת לכל המורות(מה שבאמת נכון).
או שעדיף לה לשתוק כי אם היא ת גיד את זה, זה יגרור נזיפה ארוכה עוד יותר וגערות רבות.
היא תגיע למסכנה שעדיף לשתוק, אז היא רק תאמר שהיא תשתדל להבא
המורה תסיים ללמד את הפרק, ותאמר: "החלפת מקומות! "
בבת אחת כולם יתחילו לרוקן את התאים שלהם שנמצאים מתחת לשולחן, גם היא, ותוך כדי בחצי אוזן היא תקשיב למקומות החדשים שהמורה תקריא.
בוודאי שישמעו תלונות, ומישהיא תשאל: "למה המוקרה בכלל טרחה לקבל פתקים עם בקשות, אם היא לא התייחסה לאף אחד מהם? ", אבל המורה הזו תמיד נותנת לתלמדים את מה שהם ביקשו, והתלונות היו בצחוק, מין דאחקה כיתתית פרטית.
ואז היא תשמע משהוא מוזר.
"רוי ואלה בסוף הטור האמצעי".
היא לא הגישה פתק, כי לא היה לה אכפת איפה היא תשב, מה שאומר שהג'ינג'י החתיך החליט להיות מוזר במיוחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך