הדפיקות שבקיר פרק ב'

man of action 07/04/2020 576 צפיות אין תגובות

השריף המקומי הגיע והסביר לדניאל ובן שההורים שלהם עברו תאונת דרכים קשה, וביקש מבן שיגש אליו, תראה בני אמא שלך היא.. בני עמד לקבל את הבשורה הקשה ביותר בחייו והתחיל להזיל דמעה על לחיו, השריף המשיך: היא.. היא לא שרדה, בן הכיר את המשפט הזה כשאמא שלו אמרה לו שאבא שלו מת אבל עכשיו, עכשיו אמא, לאא זה לא יכול להיות אמר בן, השריף חיבק אותו חזק, ובן מרמר בבכי, דניאל לא ידע איך להגיב, השריף הסתכל עליו וכמו אמר לו בעיניו שאמא שלו (של דניאל) עדיין חיה, אך היא עדייו בבית חולים, למחורת התקיים ההלויה של אמא של בן לא היו הרבה משתתפים רק השריף ועוד כמה אנשים שקשורים למסדרי הההלויה, אמא של דניאל הייתה בינתיים בבית החולים, אך באמצע ההלוויה השריף קיבל הודאה במכשיר הקשר, בן ודניאל הסתכלו עליו זה היה נראה חשוב, כשסיים השריף לשמוע את הקריאה מייד הסתכל על דניאל ורץ לג'יפ המשטרתי, דניאל נורא פחד שלא קרה משהו גם לאמא שלו אז הוא מייד רץ גם הוא וניגש לשריף, הכל בסדר שאל דניאל.. סם (השריף) גמגם האא ככן הככל בסדר, דניאל הפציר בו זה קשור לאמא שלי,סם ענה בחיפזון כן האא לא, מה זה מה קרה מגיע לי לדעת דרש דניאל, סם נשף אוויר כן זאת אמא שלך צוות המנתחים אמרו שהיא פשוט נעלמה מבית החולים, ומייד סם התניע את המנוע ואמר אל תדאג אני אמצא אותה בהקדם האפשרי, והשאיר ענן של אבק דרכים מאחוריו. דניאל פשוט התחרפן הוא מייד הלך ואמר לבן, בן נבהל ואמר מה זת'ומרת נעלמה, לא יודע זה מה שהשריף אמר, ושניהם כבר החלו לחשוד שמשהו קרה מעבר לתאונת דרכים..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך