רק דרמה!
יש עוד המשך אבל אם זה יעניין אותכם לשמוע את ההמשך אני ישמח לכתוב..השמח גם לתגובות והערות. נ.ב. לא מבוסס על חיים אמיתיים!

"ההצעה השקופה" קטע 1.

רק דרמה! 05/06/2014 602 צפיות 2 תגובות
יש עוד המשך אבל אם זה יעניין אותכם לשמוע את ההמשך אני ישמח לכתוב..השמח גם לתגובות והערות. נ.ב. לא מבוסס על חיים אמיתיים!

שתראו אותי אתם לא תחשבו יותר מדי, אני ניראת כמו כל נערה נורמלית, גבוה, רזה ,שער שטני עם גוונים בלונדיניות , והעיניים, העיניים הגדולות ומלאות בסודות רק מי שיתקרב ממש יוכל לראות מה הם מספרות…
אני גדלתי במשפחה אוהבת וחמה לא היה בה שום פגם, וגם בי לא היה עד הלילה האפל ביותר בחיי.
הלכתי כהרגלי מבית הספר דרך הסמטאות היפיפיות ביותר בכל העיר הם היו ריחניות ומלאות צבעים אני הייתי כל כך מהופנטת מהיופי שלא שמתי לב שהוא עמד שם וחיכה לי.
זה היה מהר מאוד אבל זה הרגיש כמו שנים יכולתי להריח את הריח של האלכוהול שיצא מפיו כמה שצרחתי זה לא עזר הוא התחיל להוריד ממני את המכנסיים ולאט לאט הוא התחיל..
ההרגשה הייתה הכי נוראה זה שגופי לא יכל לזוז הוא פשוט קפא פחדתי שאם אני ינסה לעשות משהו זה יכאב יותר, אבל הייתי חייבת וצאת מזה התחלתי למשש בידי את הרצפה ומצאתי זכוכית שבורה כנראה מבקבוק של בירה ,תפסתי אותו בידי לא הרגשתי בכלל את הנזק שהזכוכית עשתה לי ביד הייתי כל כך שקוע במטרה, והצלחתי.
הוא לא זז הייתי ברגשות מעורבות ידעתי שאני חייבת לנסות להחיות אותו אבל הלב לא רצה שאני יעשה את זה, קראתי לאמבולנס והם קבעו את מותו במקום.
חיי המשיכו כרגיל בית המשפט הוציאי אותי זכאית כי זה היה הגנה עצמית וכך היה עד שפגשתי לראשונה את שותף חיי.
זה היה חודש אחרי המקרה.
הייתי בחדרי קוראת ספר אהוב עלי "הנעלמים" משהו התרחש בסלון היו דיבורים וכמה צעקות אבל לא שמתי לב ממש על זה, זה היה שיגרתי בביתנו. אבל אז קראו לי לבוא לסלון אבא, אימא ועוד שני אנשים לבושים בחליפות יוקרתיות ,באותו רגע חשבתי שהם יצאו מתוך סרט פעולה.
אימא אמרה לי להתיישב עשיתי כדבריה ,אפילו שהרגשתי שמשהו רע הולך להיות.
אחד הבחורים התחיל לדבר היה לו מבטא אמריקאי וקול סמכותי, הם הצטערו אל מה שקרה לי בחודש שעבר והם האשימו את עצמם בזה, לא הבנתי לפשר הדברים, ואז הם סיפרו לי את הדבר שכרת את גורלי.
אותו אנס שאנס אותי הוא אנס סידרתי הוא היה במרדף נגד האף .בי .אי הם שמו אותו תחת השגחה של 24\7 אבל איך שהו הוא הצליח לברוח להם. הרגשתי שפני מאבדים צבע יכולתי להרגיש את לבי יוצא עוד שניה מהחזה. ואז הם הציעו לי את ההצעה שתשנה את חיי לנצח…


תגובות (2)

אממ העלילה קצת ממהרת. לא הבנתי ממש מה הוא עשה לה ומה היא עשתה עם הזכוכית. (חשוב לפרט !)
אבל זו רק תחילת העלילה בפרק הראשון… – אני לא אשפוט.
בהצלחה ותמשיכי (:

05/06/2014 22:38

    תודה! וזה גם סוג של להשאיר לדימיון..

    05/06/2014 22:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך