הכול אודות אובי-פרק 1

time machine123 18/02/2019 575 צפיות אין תגובות

כשביאנקה התעוררה בבוקר חיכתה לה ערמת בגדים שהיו אחרי כביסה , הבת שלה אופיר הניחה אותם על הכורסה הגדולה, ואחרי הלילה המייגע שהיא חוותה לאחר שהיא לא גילתה שום דבר חדש ומעניין על רבקה אהרונסון , המכונה גם בתור מכריה ובני משפחתה בתור " אובי".
זה עוד סיבה למה היא החליטה להתגרש מבעלה הקודם ולהשאיר את העניינים הלא מסודרים בצד. חוץ מאופיר, בתה הבכורה של ביאנקה. הייתה גם צוף, האחות הצעירה שקטנה מאופיר בשמונה שנים של פער הגיליים בן צוף לאופיר.
צוף הייתה מאוד קשורה לביאנקה, ביאנקה הייתה צריכה עכשיו לקפל את הכביסה ופשוט להמשיך בחקירתה על רבקה אהרונסון.
ביאנקה הייתה בת שלושים ושמונה בסך הכול ועדיין היא שקעה עמוק בתוך החקירה.
בעודה יושבת מתרכזת בעבודת הקודש שהיא הקדישה את רוב זמנה לכך.
היא שמעה את חילופי הדברים שעברו בין צוף לאופיר.
" מה קורה, בנות? למה פתאום אתן רבות? " שאלה ביאנקה בעניין והביטה בו במבט בוחן.
" אימא, היא הרסה לי את המשחק שלי! אי אפשר לדעת מה יהיה! לא יהיה לי במה לשחק." אמרה צוף בת השמונה והיא עשתה פרצוף חמוץ.
" די, תפסיקו לריב. אופיר. אני מאוד מאוכזבת מהתנהגותך הבלתי מקובלת. את יותר גדולה מצוף. אז אני מבקשת ממך שבמקום לריב, תוותרי קצת, מה קרה?" אמרה ביאנקה בתסכול ופניה האדימו.
" טוב, נו. אני מבטיחה לך צוף, שאני אקנה לך משחק אחר ההזדמנות הראשונה שתהיה לי , אני אפצה אותך על המשחק הקודם שנהרס." קראה אופיר בנחמדות.
" תודה, אופיר." אמרה צוף בקול שהזכיר לאימה, ביאנקה את התינוק של במבה.
ביאנקה ניסתה לעבור לסדר היום הרגיל שלה ולהתרכז כמה שעות בניסיון להשיג מידע חדש אודות רבקה אהרונסון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך