הכול אודות אובי-פרק 3

time machine123 08/04/2019 535 צפיות אין תגובות

אופיר לא ישנה במהלך כל הלילה ומצאה את עצמה בשאלות על העבודה של אימה ביאנקה כחוקרת על מישהי בלתי מוכרת שיש לה כל הזמן חלום לפגוש את אותה דמות שהיא חוקרת עליה. בחצי השני של הלילה , היא נרדמה ליד המחשב עד ליום המחרת כשהיא קמה ליום חדש, היא התבאסה שהיא לא יכלה ללבוש פיז'מה.
והיא קמה ממקומה כדי להתרחץ ולהתרענן קצת לפני שהיא נותנת לאימה האימרה את התור שלה לשבת על המחשב כי היא הייתה חייבת לזוז לבית הספר כדי שהיא לא תאחר והמורה יכעס עליה ואז זה יהיה באמת באשמתה שהיא לא הקדימה לצאת מוקדם יותר מהבית כדי שהיא תגיע לבית הספר בזמן.
ביאנקה הייתה צריכה להסתיר את העובדה שהיא נפגשת עם מכר ישן שלה, אבנר יוסף והיא לא רצתה להגיד כלום לאף אחד.
כשהיא יצאה ונכנסה לתוך המכונית, שוב פעם הפלאפון שלה צלצל .
וכאשר ביאנקה ניגשה לענות כי סקרן אותה לדעת מי זה.
וזה היה אבנר , שאתמול דיבר איתה בפלאפון.
" היי, איפה את?" הוא כתב לה בווטאפ. היא כתבה לו שהיא בדרך אליו.
" אני בדרך אלייך, עוד חצי שעה אני אצלך." אמרה ביאנקה בהרהור ומשכה בכתפיה ללא אומר.
" טוב, אני מחכה לך. תבואי מהר, אוקיי?" אמר אבנר וניתק.
ביאנקה נזכרה שפעם היא ואבנר יצאו לפני שהיא התחתנה, וזה היה לה מוזר שהוא רצה לחדש את היחסים ביניהם.
אבל בכל זאת, באיזו פינה נסתרת כלשהי שבלב, היא הייתה רוצה להרגיש אהובה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך