כותבת בסגול
זה בהשראה מהסיפור של זאתי שנדרסה על ידי צרפתים, והחבר שלה שיצא בעקבותיהם.
לכל מי שעקוב אחרי הסיפור ללא שם שלי (לא שיש יותר מדי מה לעקוב), סורי, נתקעתי.
נ.ב.
אני יודעת שהשם מזעזע... אני לא טובה בשמות...

המסע בעקבות האדם שדרס את האהבה – הקדמה

כותבת בסגול 18/01/2012 549 צפיות תגובה אחת
זה בהשראה מהסיפור של זאתי שנדרסה על ידי צרפתים, והחבר שלה שיצא בעקבותיהם.
לכל מי שעקוב אחרי הסיפור ללא שם שלי (לא שיש יותר מדי מה לעקוב), סורי, נתקעתי.
נ.ב.
אני יודעת שהשם מזעזע... אני לא טובה בשמות...

"סיימת לארוז?" קולה של רונה נשמע דרך הטלפון
"כן אהובה שלי, בעוד שעה וחצי כבר נהייה ביחד בדירה החדשה שלנו, עם הרהיטים החדשים שלנו, והחיים החדשים שלנו."
דן היה מאושר, הוא מצא את הבחורה שלו, והם עוברים לגור ביחד. כבר מהרגע שפגש אותה הוא ידע שזה זה. והם לקחו את היחסים שלהם לאט ובזהירות, אך הוא השתוקק כבר להציע לה לעבור לגור ביחד. לכן כאשר הם חגגו שנה ליחסים שלהם הוא הציע לה לעבור לגור ביחד. היא כמובן הסכימה. במשך חודשיים הם תכננו את העיצוב של הדירה, לקחו הלוואות וסדרו משכנתאות, הכול כבר היה מתוכנן. במהלך החודשיים האלה דן הבין משהו, הוא הבין שהוא רוצה לבלות עם רונה את שארית חייו איתה. והוא תכנן להציע לה זאת ביום שיעברו לדירתם החדשה.
חצי השעה עברה קליל ודן כבר חיכה בביתם החדש. הוא לא היה יכול לחכות להתחיל את חייו עם האישה שהוא אוהב. דן מישש את כיסו, לברר עם הקופסא, ובה מונחת הטבעת , נמצאת. הוא תכנן הכול, מה להגיד לה ואיך, הוא אפילו הכין מוזיקה. דן הריץ במוחו, בפעם החמישים בערך באותו יום, את הנאום שלו. אך צלצול הטלפון הנייד שלו העיר אותו ממחשבותיו.
"הלו? שלום, האם אני מדבר עם דן?" קול נמוך של גבר דיבר מהצד השני.
"כן אני דן. מי זה?"
"דן, מה הקשר שלך לרונה?" הקול הנמוך התעלם משאלתו
"אני בן הזוג שלה," דן החל להילחץ, "מי זה?!"
"אני יוסי, מהמשטרה."
"משטרה?! מה קרה?!"
"אני ממליץ לך לשבת."
דן התיישב ובמוחו עלו כל האפשרויות שהמשטרה יתקשרו אליו. כל האפשרויות חוץ מאחת,
"רונה עברה תאונת דרכים, פגע וברח, היא כרגע מובהלת לבית בחולים מאיר, הלו? אדוני? אתה עדיין שם?"
אבל דן כבר לא היה שם. הוא היה בדרכו לבית החולים.


תגובות (1)

נשמע טוב. תמשיכי!!

12/04/2013 09:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך