הנסיכה המורדת פרק 5

eden_books 16/12/2013 500 צפיות 6 תגובות

החלה מוזיקה איטית בזמן שהסולנית שרה. כריסטיאן הניח את ידו על גבי נוגע-לא נוגע ומחזיק בידי, מתנוענעים לאט.
תפסתי במבטי את חיוכו הממזר של דרטיאן אליי והסטתי את מבטי להוריי שהביטו בנו בגאווה "אלו המלכה והמלך העיתידים, מקסימים!" אמר אבי. כשהשיר נגמר התנתקנו אני וכריסטיאן שהשתחווה ממעט אליי וניגש לדבר עם הוריי שקראו לו אך הנה דרטיאן בא מחוייך "תורי עכשיו נסיכתי" אמר במבט שובב והגיע שיר פורטוגזי מהיר , לוקח אותי מהר ובהפתעה "ואיפה נער כפרי יודע לרקוד ככה ? " שאלתי בשקט והוא סובב אותי עם גבי אליו, ידיו עוברות עליי באוויר "אמרתי לך, אני אוהב נשפים עם אוכל חינם" לחש והרים אותי בסיבוב, חוזר לעמוד למולו , אל תוך ידיו "מפתיע " מלמלתי והוא הצמיד אותי אליו בחיוך ומביט בעיניי "אצטרך לדבר איתך מאוחר יותר על משהו חשוב ששמעתי " אמר בשקט וסובב אותי החוצה ממנו, משתחווה לסיום הריקוד והולך אך רק אני נשארתי המומה ומבטי אל כריסטיאן שמבטו כשלי וכעוס יותר.

___________________________________

"מה זה היה צריך להיות לעזאזל ?" שאל כשתפס אותי לבד בצד, הוא נראה כעוס מאוד לנוכח הריקוד המהיר והצמוד עם אדון שאינו מכיר. "אין לי מושג למה בחר דווקא בי לריקוד כזה כריסטיאן, זה לא היה בסדר" אמרתי "מצטערת" השפלתי מבט ונאנחתי כשאר הוא התקרב אליי ומרים את מבטי אליו "זה בסדר גמור" השיב כריסטיאן עם חיוכו המעודד "תודה אדו-כריסטיאן " השבתי אליו והוא נשק לידי "הגיע זמני ללכת לטירה שלי בוונטרל. שמחתי לראותך אמה" השתחווה אליי והלך החוצה לכירכרות המלכותיות. רוב האורחים כבר עזבו ולכן יכלתי ללכת לחדרי וכך גם עשיתי.
החזקתי בשמלתי עולה למעלה ופותחת את הדלת , רואה את דרטיאן מחכה ויושב על מיטתי ברצינות. "מה הדבר החשוב שלך? " שאלתי בעייפות "ומהר שמשרתי לא תגלה עלייך" המשכתי "זה בנוגע לאביך" אמר ברצינות והתיישבתי לידו "ראיתי אותו מדבר על החלפה איתך ומישהי ששלח אותה להתחנך בכפר רחוק של ממלכה עשירה כיוון שאת לדעתו , לא מעריכה עשירות ועושה לו צרות ומרידות " הסביר והרמתי גבות בהפתעה "הוא אומר שאת שונה ממנה כמו אש ממים, את האש- פראית ולא ממושמעת והיא מים, זורמת וצייתנית" קטעתי אותו במהירות "הוא לא יכול פשוט להחליף אותי ! יזהו שזו לא אני !" אמרתי וקמתי מניפה ידיים

"הוא יכול, הוא מתכוון להשמיד אותך אמה, והוא יחפש אותה אלייך "


תגובות (6)

תמשיכי

16/12/2013 07:35

*כאשר
חסרים קצת נקודות פה ושם..
מעניין… ~~
תמשיכי

16/12/2013 07:56

תודה על התיקונים ספיר :)

16/12/2013 07:59

תודה על התיקונים ספיר :)

16/12/2013 07:59

חצוףףף

16/12/2013 08:05

תמשיכיייייי

16/12/2013 09:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך