הסטודיו להעצמת נשים פרק 2

18/10/2020 486 צפיות אין תגובות

בר צלצלה בפעמון והמתינה לדלת שתפתח. היא מיקדה את מבטה במצלמת האבטחה והגניבה חיוך ילדותי נבוך. היא המתינה בדריכות לפתיחת הדלת וכל שניה שעברה נראתה לה כמו נצח. עבר עליה לילה נטול שינה עמוס מחשבות וחרדות. היא התעוררה בבהלה וזיעה קרה כיסתה את פניה ונספגה בכרית. היא התהפכה במיטה שוב ושוב בניסיון להדחיק את המחשבות המייסרות מראשה, להמיס את תחושת החרדה, אך ללא הועיל. המחשבות תקפו את ראשה בזו אחר זו. היא קמה לשירותים ובדרך מעדה על הבובה של אחותה הקטנה. השעון הצביע על 03:15. מה לעזאזל אני אעשה עד הבוקר? היא חשבה לעצמה. לרגע חלפה במוחה מחשבה שהיא תבטל הכל. כן, היא תתקשר לגברת שניידר בבוקר ותודיע לה שהיא חולה או כל תירוץ אחר ותבטל. גברת שניידר כמובן תרצה לתאם מחדש ומה היא תגיד לה? לא, התחרטתי בעצם. אני לא יכולה להגיע. אולי אני פשוט לא אגיע ואנתק את הטלפון. כן, זה אולי יעבוד. אני אנתק את הטלפון ואעלם. ככה תיחסך ממני המבוכה מאי ההגעה.

היא ניגשה לשירותים, הפשילה את התחתונים והתיישבה על האסלה. היא השפילה מבטה לכיוון כפות רגליה והתבוננה בתחתונים האדומים אשר עטפו ברישול את קרסוליה. לפתע הרגישה רעד עובר בכל גופה מקצות האצבעות עד לבטן. היא עומדת להתעלף, חשבה לעצמה. בבת אחת היא זינקה מהאסלה ונעמדה על רגליה. מראה פלג גופה התחתון השתקף במראה. היא ניגשה לכיור, פתחה את ברז המים הקרים, שטפה את פניה והספיגה אותם במגבת. בעודה ממשיכה להתבונן בגופה העירום שהשתקף מהמראה היא הסדירה את נשימתה. היא אהבה להתבונן במראה שעון החול של גופה. הכתפיים בהרמוניה מושלמת עם קו האגן. האגן ממוקם באמצע בין המותניים לירכיים ומעניק מראה של מותניים וירכיים צרות. הגוף מתעגל כלפי פנים ברכות. הבטן שטוחה, החזה והעכוז בפרופורציות מושלמות משוויצים החוצה.

מראה גופה הרגיע אותה ותחושת החרדה שכחה. היא התכופפה, הרימה את תחתוניה ולבשה אותם. היא ניגשה למיטה, נשכבה עליה וכיסתה את גופה בשמיכה. במהרה נפלה עליה תחושת תרדמה.

גברת שניידר ניגשה לדלת ופתחה אותה לרווחה. היא קידמה את בר במבט חתום והזמינה אותה להיכנס. חלל הכניסה היה מעוצב בסגנון מודרני עם ריהוט יוקרתי. בר פסעה בצעדים איטיים פנימה ונעמדה בפתח המבואה. גברת בניסטי, לצערי המנהלת מתעכבת בפגישה קודמת ותאלצי להמתין כרבע שעה. את מוזמנת לשבת על הספה ולהמתין. אספרסו?

כן אני אודה לך ענתה בר.

בר התיישבה על הספה ושיכלה את רגליה.

בבקשה, אספרסו ריסטרטו. את מוזמנת להמתיק כרצונך אמרה גברת שניידר והגישה לבר את ספל הקפה.

בר התבוננה בגברת שניידר וחייכה אליה.

את יודעת שאת ממש ברת מזל. להתקבל לראיון אצל המנהלת זה לא עניין שבשגרה. אני מקווה שהכנת את עצמך.

כן, כמובן שהתכוננתי, ענתה בר בקול מגומגם. רעד קל עבר בברכיים שלה. זאת זכות גדולה להיות פה, הוסיפה בקול רך.

גברת בניסטי, כיוון שאת מוצאת חן בעיניי אני אתן לך מספר טיפים לראיון אמרה גברת שניידר.

כשאת נכנסת לחדר ברכי את המנהלת לשלום והמשיכי לעמוד עד שהיא תורה לך להתיישב. התיישבי זקופה על הכסא שהיא מסמנת לך. ישרי כתפיים ואל תשכלי רגליים בישיבת בית קפה כפי שאת עושה עכשיו. זה מעיד על ריחוק ועל חוסר ביטחון.

הקשיבי קשב רב לשאלות של המנהלת ועני בקצרה ובאופן ענייני. אל תרחיבי בתשובותייך אלא אם התבקשת לעשות כן.

בזמן שאת מדברת מקדי את מבטך למנהלת וחייכי קלות. אם את לא מבינה שאלה מסוימת תבקשי הבהרות. עדיף לבקש הבהרה מאשר להתבלבל ולענות לא לעניין.

הראיון הוא לא חוויה קלה. אם את מרגישה שאת צריכה להביע רגשות עשי זאת. בסוף הראיון תודי למנהלת וברכי אותה לשלום.

הנה, אני רואה שהפגישה הסתיימה. את מוזמנת ללשכת המנהלת. בהצלחה יקירתי.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך