אהבה אחת ❤️
אז זה הפרק הראשון ואני יודע שהוא טיפה קצר, אבל בסיפור הזה יש כמה פרקים ארוכים וכמה פרקים קצרים. אז שתי תגובות ואני ימשיך :) אשמח לדירוגים :)

הסיפור שבחרתם- עולם חשאי הקדמה+ פרק 1

אהבה אחת ❤️ 30/03/2014 915 צפיות 6 תגובות
אז זה הפרק הראשון ואני יודע שהוא טיפה קצר, אבל בסיפור הזה יש כמה פרקים ארוכים וכמה פרקים קצרים. אז שתי תגובות ואני ימשיך :) אשמח לדירוגים :)

אתם בחרתם בסיפור עולם חשאי, ואני שמחה מהבחירה כי זה ברמת אחד הסיפורים שאני יותר אוהבת. אז ככה, יש שתי דמויות שקצת מבוססות על הדמויות בן וזואי מהסדרה ׳האי׳ ונראה לי שאתם יכולים לנחש מי מבוסס על מי. חיסרון אחד קטן, אני לא גמרתי לכתוב את הסיפור במלאו, אני עדיין בכתיבה של הפרקים אחרונים אז אני די בלחץ לסיים אותם למרות שזה סיפור די ארוך. אז בלי שאלות נוספות, נגיע לסיפור! (תדמיינו כמו בספירה לאחור בסרטים הישנים בקולנוע זרמו) 3,2,1…
פרק 1+הקדמה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אני זואי פרקרק, בת 18 מניו יורק. יש לי שיער חום שמגיע לי עד הכתפיים, ועניים ירוקות, גבוהה ורזה. הסיפור שלי הוא סודי ביותר. זה מידע מסווג ברמה סודית ביותר. אם מישהו ידע שאני מספרת לכם את זה, זה היה הסוף שלי. אבל אני חייבת לספר לכם את זה, למקרה שיום אחד זה יקרה גם לכם. אחרי שתשמעו את זה, אתם בסכנה. אנשים יתחילו לרדוף אחריכים, ויתחילו להיות הרבה פיגועים מסתוריים קרוב למיקומכם. אם אתם אוהבים סכנות ואקשן, אנשים שרודפים אחריכם, אסונות, רציחות וסוף העולם מונח על כתפיכם, אז תמשיכו לשמוע את הסיפור. אז הסיפור שלי מתחיל ככה: בנפילה.
אני לא יודעת איך זה קרה, אבל רגע אחד עמדתי ליד הלוקר שלי בבית הספר תיכון בניו יורק, ורגע אחרי זה נפלתי במנהרה עשויה מתכת. אני זוכרת שצרחתי. ואז פגעתי על מזרן קשה, וזאת לא היתה הנחיתה הכי נעימה שיש. “אח…” התלוננתי. הייתי בחדר מלא מסכים מוארים, לוחות בקרה,כבלים, ומקלדות. מולי עמד איש עם חליפה ומשקפיים שחורים. “מיס פרקר?” הוא שאל. “כ-כן.” עניתי. “בואי איתי בבקשה.” אמר האיש בחליפה. “אני לא באה איתך לשום מקום. מי אתה בכלל?” שאלתי. “סוכן 01564, וכדאי לך לבוא איתי,הבוס שלי רוצה לדבר איתך.” קמתי מהמזרן ועקבתי אחריו. אחרי כמה פניות, הגענו לשולחן גדול ושחור מכוסה ניירות ומחשבים. ראיתי רק את גב כיסא העור השחור שהיה מולי. “מוזס, היא כאן.” ואז הכיסא הסתובב.


תגובות (6)

פרקרק? באמת?

30/03/2014 18:47

    מה? זה השם משפחה היחיד שהיה לי בראש. גם יש מישהי (אני לא אומר מי) שהשם משפחה שלה זה סוג של יין, אז כן השמות משפחה די מוזרים בסיפור הזה

    30/03/2014 18:52

אהבתי את הסיפור מאד מאד ואמשיך לעקוב אחריו כי נראה לי שהסיפור יהיה מאד מעניין בהצלחה ממני בקי ♥♥♥

30/03/2014 18:56

    תודה :) ממש גרמת לי לשמוח שמישהו אוהב את הסיפור הזה

    31/03/2014 23:13

השתמשת פעמים בסודי/ת ביותר, וזה קצת הורס.
יהיה לא "היה" (שכחת י'), ה-תיכון ("בתה"ס תיכון")
חוץ מזה הרעיון של הפתיחה (כל חלק וחלק בו) לא מקורי וזה כל כך קצר, שאני אפילו לא יודעת מה אני חושבת אליו! פשות אין לי דעה על מעט מידע שצורף מכל מיני מקומות (אני לא יודעת מאיפה כל דבר, אבל כל מה שרשמת מוקר לי עד מעוד).
סליחה, אני פשות לא מוצאת איך להיות חיובית יותר במקרה הזה…

30/03/2014 18:57

    זה בסדר לא כל אחד חייב לאהוב את הסיפור, אבל אני מקווה שבהמשך אולי תמצאי בו יותר עניין. וגם כל אחד עושה שגיאות כתיב לפעמים אז באמת פרט די שולי בסיפור

    30/03/2014 20:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך