כדאי לקרוא את הפרק הראשון קודם..... אחרת לא מבינים כלום....

הרוצח פרק 2 – שקרים ותחבולות

12/09/2019 380 צפיות תגובה אחת
כדאי לקרוא את הפרק הראשון קודם..... אחרת לא מבינים כלום....

התגובה להכרזה הייתה צפויה, כולם נכנסו לפאניקה היסטרית, ואם לא הייתי צריכה להיות חזקה בשבילם סביר להניח שזה מה שגם אני הייתי עושה.
"רבותי! רבותי!" הייתי צריכה לצעוק כדי שיקשיבו לי "הרוצח הזה מחפש אותי, אני בסכנה בדיוק כמוכם אם לא יותר, אני מבינה מה אתם מרגישים אבל אנחנו חייבים להיות חזקים. מהיום אני רוצה שאף אחד לא יסתובב לבד – משרתות יסתובבו בזוגות , שומרים בשלשות או יותר, אותי ילוו שני שומרים לכל מקום שאליו אלך, זה ברור?" כל מי שהיה סביבי הנהן "ברטה, אני רוצה שתשלחי את ההודעה למלכה." היא הנהנה והתרחקה בהליכה מהירה. "כל השאר" המשכתי "תוודאו שההוראות שלי מתבצעות" סיימתי את דבריי וכולם פנו למשימות שהטלתי עליהם
ואני?
אני הלכתי למקום שנשבעתי לא לחזור אליו לעולם…..
***
"ברטה, אני יוצאת, אני רוצה לקחת איתי את השומר וודס ואת השומרת ג'ן תגידי בבקשה לנהג שלי שיבוא לאסוף אותי בעוד שעה." אמרתי ברגע שנכנסתי לחדר שלי. "כן גברתי" אמרה ברטה אבל ראיתי היסוס על פניה. "מה העניין, ברטה?" שאלתי "זה פשוט ש… דיברתי עם המלכה…" היא היססה "אז איפה הבעיה?" "ז… זה פשוט ש… שהיא מגיעה ב… בעוד שעתיים" "שעתיים?" עכשיו נכנסתי לפאניקה, אני חייבת להחליט הרמז או המלכה "את רוצה שאשאיר אותך לבדך?" שמעתי את האשמה בקולה של ברטה "לא" התחיל להתגבש בראשי רעיון איך לצאת מהתסבוכת הזאת "למעשה אולי כן….?"
***
"עוד תה" פסקה ברטה
"עוד תה? את בטוחה? זו כבר הכוס השמינית שלי." התלוננתי
"את רוצה שהמצח שלך יהיה חם?"
הנהנתי
"אז תקשיבי למה שאני אומרת לך ותשתי כבר נשארה לנו רק חצי שעה!" שמעתי את הפאניקה בקולה, ברטה שנאה לשקר אבל בשבילי היא הייתה מוכנה לעשות גם את זה.
שתיתי, היה לי חם אבל לא היה לי זמן עכשיו לפגישה עם המלכה. על אירוע כזה הפגישה יכולה לקחת גם יומיים ולא היו לי יומיים, היו לי בקושי שלוש שעות וגם זה לא בטוח.
"טוב אני חושבת שזה מספיק" אמרה ברטה אחרי הכוס השמינית שלי, תודה לאל.
"קדימה, תיכנסי לתוך הפיג'מה הכי חמה שלך" האיצה בי ברטה מחוץ לדלת.
נפלא, חשבתי לעצמי, כאילו לא היה לי מספיק חם.
לבשתי את הפיג'מה. "נו סיימת?"
נאנחתי "כן". הדלת נפתחה ברטה נכנסה והתחילה לסדר את המיטה כך שתהיה הכי חמה שאפשר- שמיכת פוך ענקית נפרסה על המיטה שלי ומיליון כריות נערמו בערמה, בצורה כזאת שלא היה סיכוי שיהיה לי נוח.
"קדימה תתיישבי!"
התיישבתי על המיטה ברטה כיסתה אותי בשמיכה, היה לי כל כך חם! לרגע הכל היה שקט ואז דפיקה על הדלת הראשית. המלכה הגיעה.


תגובות (1)

אם זה מעניין אתכם בבקשה תגיבו

12/09/2019 21:08
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך