הריון עונש או מתנה? הקדמה +פרק 1

chat_noir 01/06/2016 906 צפיות 2 תגובות

פרק:1
ת.ז:
שם: סשה אלואיז
גיל: 17
מין: נקבה
מצב בריאותי: לא טוב
סטטוס: רווקה
אזור מגורים: צרפת
אז אחרי שראיתם את תעודת זהות שלי עכשיו תוכלו להכיר אותי יותר. אוקי אז בואו נתחיל…
בוקר קמתי מהמיטה שלי, בגלל דפיקות מזוויעות בדלת. בדרך לדלת הסתכלתי על המיטה הנוספת בחדר, המיטה של השותפה שלי, "להפתעתי" היא לא הייתה אז חשבתי חשבתי שאולי היא שחכה את המפתח של החדר. פתחתי את הדלת "אנדרושה שוב שחכת את המפתח שלך?", אמרתי תוך כדי שאני מסתובבת לתוך החדר, בלי באמת לבדוק אם זאת היא או לא. "סשה?!" קול שבן מבולבל קורה. הסתובבתי מהר מאוד לראות מי זה, "מה אתה עושה פה?" ישר פלטתי מהפה שראיתי אותו,את נתן הוא היה מאוד עצבני ומבולבל "סשה את בטוחה בקשר למה שסיפרת לי אתמול?" "כן. אתה רוצה לראות?" "אני מפחד לראות, אבל אני חייב" באמת ראו שהו מפוחד, ריחמתי עליו אבל עוד יותר ריחמתי על עצמי. זה לא קל לבואו למישהו ולהגיד לו 'שומע רגע זוכר את הלילה ההוא?! אז בואו נגיד שעכשיו אני בהריון בגללו'. עדכון סטטוס: בת 17, רווקה עם תינוק בדרך. ההריון הזה ניגרם על ידי מישהו שסתם היה סטוץ', לא הכרתי את נתן לפני המקרה גם לא רציתי כל כך להכיר. לפני חודש וחצי הלכתי למסיבה של אחד הידידים שלי, השתכרתי באותו לילה מלא ולמרבה "המזל" נתן היה כל הזמן לידי והוא גם השתכר שני שיכורים אחד ליד השני "רק טוב יכול לצאת מזה". בבוקר של אותו ערב אני והוא התעוררנו ששנינו נמצאים במיטה בחדר שלו בבית האחווה, אחרי חודש וקצת של איחור, הלכתי לבדוק מה קורה אצל הרופא הוא ביקש ממני לעשות בדיקות דם ועוד כל מיני בדיקות שאמרו אחד משמעי חיובי. מה שהוביל אותי ואותו לנקודה הזאת. הלכתי להביא את הבדיקה הוא בקושי הסתכל אבל הרגע שהעיניים שלו קלטו את המילה חיובי, הוא פשוט התחיל להחוויר, לרעוד, חרדה תקפה אותו. מהמבט הזה הבנתי שטוב לא הולך לצאת מפה. "סשה אין מצב שנכון!" "זה נכון ואני ממש מצטערת." אמרתי מה אני אומרת מצטערת הוא צריך להצטער כל השטות הזאת קרה בגללו. "את חייבת לעשות הפלה" "מה אמרת לי עכשיו 'חייבת'? אני לא חייבת לך כלום ומה אתה חושב לעצמך, שאני לא עצובה בגלל מה שקרה לי? שרק אתה זה שסובל פה? אבל אתה ממש טועה אם אתה חושב שאני אלך ואהרוג תינוק או כל יצור חי אחר רק בגלל טעות שקרת בגלל שיכורות" " תקשיבי זאת הטעות שלי ויש לי את הזכות להיגד לך מה תעשי בקשר לטעות הזאת, אז אני מבקש שתעשי הפלה כל עוד זה מוקדם". "תילך מפה! אני לא צריכה אותך. עשינו את הטעות הזאת ביחד ועכשיו רק אני זאת שמשלמת על זה. אני יכולה לומר לך שלהפיל אני לא הפיל אולי אני אמסור אותו ואולי לא. אבל עכשיו אני דורשת ממך שתילך מפה כי אני ממש לא רוצה לראות אותך." ……

ההמשך יבוא….


תגובות (2)

סיפור יפה מחכה להמשך

02/06/2016 13:31

    אני לא יודעת אם את עדין קראת את הסיפור שלי אבל המשכתי אותו

    27/06/2016 11:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך