אופוסומן
מצטער שלקח לי זמן להעלות את הפרק. אבל אני עובד גם על סיפור אחר. ועוד מעט סוף העונה!

הרפתקאות אופוסומן | פרק-13

אופוסומן 23/01/2015 744 צפיות 4 תגובות
מצטער שלקח לי זמן להעלות את הפרק. אבל אני עובד גם על סיפור אחר. ועוד מעט סוף העונה!

"אותי?!" שאל ג'רי וניסה לעשות פרצוף מופתע. "יש בעיה?" אמר הלוח"ש ויצר שני אנשי שלג לידו, אבל לפני שג'רי הספיק לענות הלוח"ש אמר לאנשי השלג "חסלו אותו!".
"מה אנשי שלג ללא חיים כבר יכולים לעשות לי?" שאל ג'רי, הלוח"ש לא הספיק לענות, רובוט-זומבי התנפל עליו והם התחילו ללכת מכות. אחרי זה אנשי השלג התעוררו לחיים והצטרפו לקרב. "תן לו בימנית!" צעק ג'רי שהתמנון התהדק עליו עוד יותר והתחיל לחנוק אותו. כל הלוחשים חוץ מהלוח"ק ומהלוח"ת הצטרפו לקרב. בזמן שהלוח"ת התעניין מאוד בקרב הוא לא שם לב שג'רי זוחל משם עם התמנון. הלוח"ק בינתיים עשה ערמה של קיפודי-ים וכל דקה הוא שיגר אחד והוא פגע במישהו, ואפילו פעם אחת בסולתן. ואז הכל קרה ממש מהר. סולתן התקרב אל הלוח"ק והטיח אותו ברצפה. הלוח"ס (רותם עגבניות) החזיק את רובוט זומבי ממש חזק, והיד הרובוטית הייתה על הרצפה. באותו רגע חללית גדולה שכתוב עליה "ישב"נ" נחתה על הלוח"ת ואחרי כמה זמן ראו מלא דם על השלג. התמנון שחרר את אחיזתו בג'רי, וג'רי מיהר ליד של רובוט-זומבי. הרבה אנשים יצאו מהחלליות, וכיוונו את רוביהם אל הלוחשים. "שאף חד לא יזוז!" צעק המפקד בזמן שירד מהחללית. "תזוזה אחת ו…" הוא חשב מה לומר "ואני זורק לו אבן על הראש!" הוא סיים והרים אבן מהרצפה. "תרימו את הידיים! עכשיו!" המפקד המשיך לצעוק. הלוחשים הרימו את ידיהם. הם חשבו שהם ניצחו בקלות, אבל לא. אחרי שהלוחשים הרימו את הידיים הם שיגרו את כל הכוח שלהם על המפקד. "לאא!" צעק רובוט-זומבי, אבל המפקד כבר היה מכוסה בשלג, אופוסומים שנושכים אותו (בניהם גם רופוס.), ועוד הרבה דברים…
סוכני ישב"נ התחילו לירות עם רוביהם לכל עבר והרגו לפחות שני לוחשים לפני ששקעו לגמרי בשלג. "אז זה שוב רק אנחנו…" אמר סולתן וחייך חיוך מרושע. פתאום הגיע גל של קיפודי-ים שפגעו רק בסולתן, והם כיסו אתו עד שכבר לא היה אפשר לראות אותו. רובוט-זומבי וג'רי ראו את הלוח"ק שוכב על הרצפה מדמם מהרגל, אחד מהכדורים של סוכני ישב"נ פגע בו.
"הרגת את סולתן!" אמר ג'רי בשמחה ועזר ללוח"ק לקום. "ככה זה נראה…" הוא אמר וצחק.
כל הלוחשים ברחו משם מיד. ואחרי כמה זמן גם שאר אנשי המערות ברחו.
"קדימה… בואו נחזור" אמר ג'רי וחייך. השלושה נכנסו לחללית ורובוט-זומבי התחיל להטיס את החללית. אחרי שעה של טיסה שהם לא דיברו ג'רי אמר "אני מרגיש ששכחנו משהו… אבל אני לא זוכר מה…", "שטויות!" אמר הלוח"ק "אם שכחת כנראה שזה לא היה חשוב."
אחרי עוד כמה זמן ג'רי שוב אמר משהו, "שיט!", "מה קרה" שאל רובוט-זומבי, "נזכרתי מה שכחנו…" הוא הסתכל על רובוט-זומבי במבט מוזר, ואז שניהם אמרו ביחד "המפקד!", הלוח"ק צחק. והם פנו חזרה לקוטב.

המשך יבוא…


תגובות (4)

ממש יפה, אשמח אם תקרא את שני הפרקים הראשונים ב"תפוח מרגל".
אחד הרעיונות שלך כבר הופיע בפרק ה- 1!!

24/01/2015 21:13

קראת?

25/01/2015 18:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך