סיפור לילדים

הרפתקאות של רוני 1\10

05/07/2013 584 צפיות אין תגובות
סיפור לילדים

פעם אחת בכפר קטן היה לו ילד קטן וחכם ושמו רוני. רוני אוהב ליצור דמיון ולצאת להרפתקאות. רוני חיכה ליום בו הוא וחבריו יוצאים לסיור בשדות הכפר. כשהגיע היום המיוחד של רוני, רוני קפץ ממיטתו יתלבש ושטף פנים נעל נעליים ויצא לנקודת המפגש. לאחר מכן החברים והוא יצאו לטיל בשדות. כשרוני הלך והלך והתרכז רק בהליכה נפל לתוך בור עמוק וחבריו לא שמו לב שהוא נפל והמשיכו ללכת. רוני לא יכל לטפס החוצה מהבור וחשב וחשב עד שראה חבל ישן זרוק בתוך הבור.רוני זרק את החבל על עץ וטיפס בעזרת החבל ולאחר מכן הצליח לצאת מהבור. רוני חזר לביתו לאחר כשיצא מהבור ושכב במיטתו ואמר לעצמו:" הלוואי, הלוואי שהייתה לי הרפתקה גדולה מסביב העולם הלוואי." לפתע נפל רוני ממיטתו על ריצפת העץ ושבר בטעות חתיכת עץ. הוא הרים את חתיכת העץ וראה מפה מלוכלכת בת 100 שנה. רוני פתח את המפה וראה שזוהי מפת שודדי ים ובא כתוב היפה האוצר השודדים. הוא התרגש וקם מהרצפה ויצא בריצה מחוץ הבית. רוני והיצתקל במפה וראה שזה מוביל לשדות אל היער. רוני הגיע לשדות היפה שהיה עם החברים וראה את הבור שנפל ודילג עליו והמשיך ללכת. לפתע רוני ראה את החברים מחפשים את אותו ורוני הלך בשקט שלו ישמעו ויראו אותו. לאחר כמה צעדים כשרוני לא ראה כבר את חבריו המשיך בריצה אל היער. לאחר שעות רבות כשהיה רוני עייף הוא יושב מאחורי עץ ושותה מהבקבוק שלכך מהבית. לפתע שמע רוני רעש בשיחים שלפניו והלך בצעדים שקטים וכשהתקרב יצא מהשיחים דוב גדול ורוני צעק מפחד ולא ידע מה לעשות.
האם רוני יצליח לעבור את הדוב ולעבור את היער?
האם יצליח רוני להשיג את האוצר?
אילו עוד מכשולים צפויים לרוני?
תראו הכול בחלק שתיים
ההמשך יבוא………


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך