השמלה האדומה-פרק 4

tamroor517 25/06/2012 638 צפיות אין תגובות

"לאן אתם לוקחים אותנו?" שאלה נטשה והסתכלה בפחד לעבר יולי.יולי החזיר לה מבט מודאג אבל קשה.הבריונים לא ענו לה. 4 עמדו מאחוריהם ושמרו על נטשה ויולי ו-2 עמדו ובדקו ת תוכן התיקים שלהם."אין כאן כלום!" צעק זה שבדק את התיק של נטשה.."אין כאן כלום!" צעק זה שבדק את התיק של יולי.
"קדימה בוא נלך. הבוס לא יאהב את זהשלוקחהבה זמן הוא רק ביקש ממנו לבדוק מי הולך ביער." "טוב בוא נלך" הסכימו האחרים בכניעה לחזק ביותר. הם הסתכלו בעוינות על נטשה ויולי.נטשה
הביטה לעברם בפחד ויולי החזיר מבט עוין."אוי לא." חשבו יולי ונטשה ביחד,מיואשים.השודדים דחפו בגבם של יולי ונטשה בסכינים הם הלכו כשעתיים עד שהשודדים עצרו."למה עצרנו?" שאלה נטשה אבל לא זכתה לתשובה. השודד החזק פתח עם היד שיח גדול שעמד" ליידיס פיריסט." אמר השודד החזק בחיוך זדוני תוך גדישהוא מגחך."איו." חשבה נטשה."הוא אף לא צחצח שיניים אף פעם?" השודדים דחפו את יולי. נטשה נכנסה.ענפים הכו על פניה. היא התקדמה. לבסוף, כיצאה מהשיחים ראתה מחנה קטן שכלל:מדורה קטנה, שלושה אוהלים סחורה עטופה בשמיכה מטונפת ואיש זקן עם חיוך זדוני שהוא כנראה הבוס שדיברו עליו יושב על שרפרף."ומי יש לנו כאן?" הוא שאל תוך כדי התקדמות עד שנעמד מול פניה של נטשה."הנסיכה הנרדמת וחברים?" שאל בגיחוך."לא" אמרה "אני לא ישנה." הטיחה מול פניו של האיש תוך כדי גיחוך. האיש הזעיף את פניו." תקשרו אותם!" צעק לבחורים האחרים." אבל ריק הם רק ילדים!" אמר אחד מהשודדים .באותו רגע ראתה נטשה את יולי מזווית עיניה זז טיפה הצידה לכיוון התיק שלו. אבל לרעתה האיש גם ראה אותו. האיש זינק על יולי ולפת את ידו לגבו.יולי צעק מכאב ונאנק להשתחחר אבל האיש החזיק ותו חזק. נטשה ניסתה לזנק לעברו אבל איש אחד מהשודדים החזיק אותה חזק בידים.לבסוף ענה האיש לשודד"אבל הםמסוכנים." הטיח לפניו של יולי."תקשרו אותם." אמר עוד פעם ושיחחר את יולי בדחיפה." בוא הנה" זינק אחד האנשים. איש אחד הביא חבל מאחד האוהלים.. האיש שהחזיק את נטשה קשר את כפות ידיה בגסות."תזהר." הטחה אליו בכעס ומשחה את ידיה ממנו כשסיים. נטשה הסתכלה במבט מודאג ביולי אבל הוא התבונן במשהו ולא שם לב אליה.האיש הורה לה לשבת ובזמן שישבה קשר את רגליה. היא נשענה על העץ שמאחוריה כשכתפה נשענת על העץ וכתפה מתחכחת בכתפו של יולי. השודדים לקחו חבל וקשרו מין הינומה מעל ראשיהם של יולי ונטשה."בוא פשוט נלך לישון." לחשה אליו.הוא הנהן בהסכמה. ותוך שתי דקות היא נרדמה כשצווארה שעון על כתפו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך