צעצוע של סיפור (:
קצת ארוך אבל נחמד לדעתי (:

תגובות ?

והשחר יעלה-פרק 5

צעצוע של סיפור (: 26/06/2011 779 צפיות 3 תגובות
קצת ארוך אבל נחמד לדעתי (:

תגובות ?

פרק חמישי:
גל הייתה בבית , איזו הפתעה לא נעימה . פתחתי את המחשב ושלחתי לנוגה , החברה הכי טובה שלי הודעה בצ'אט . "היי , מה קורה ?" היא שלחה לי בקשה למצלמה , אישרתי . נוגה בכתה !!! אני לא מאמינה , נוגה אף פעם לא בכתה . "מה קרה ?" שאלתי . "אני לא יכולה יותר !!! נמאס לי מהחיים האלה !!!" "אוקי נוגה , לאט לאט , ספרי לי מה קרה ?" היא התייפחה . "עדן מעצבנת אותי ! נמאס לי , אנחנו כל הזמן רבות " לא עניתי , נתתי לה להמשיך . אני חושבת שזוהי חלק מהחכמה שלי , לתת לצד השני לחוש שליטה . "החברות שלי מתייחסות אליי כאילו אני "גלגל חמישי" ואני פשוט לא יודעת מה לעשות יותר !" עכשיו , כשהיא עצרה לכמה שניות , התחלתי לדבר . "תיראי נוגה, קודם כל , אני חושבת , שכל המריבות האלה שקורות לך עם עדן . גם אני רואה אותן , אבל אני לא חושבת שאת באמת כועסת עליה , לדעתי זה נובע מתוך תסכול עצמי .. תחשבי על זה , קורה לך משהו בזמן האחרון ? ואת ממש לא גלגל חמישי ! את ילדה מדהימה נוגה . עם קסם אישי מאוד מיוחד , ותאמיני לי , יצא ממך משהו גדול את עוד תיראי . נוגה באמת ילדה מיוחדת , אני מאוד אוהבת אותה . "את צודקת שחר , באמת עובר עליי משהו בזמן האחרון . ההורים שלי בהליכי גירושין" . ואוו , חשבתי , באמת ילדה מסכנה . "נוגה ? רוצה לבוא לגלידה ?" . "אין בעיה , מתי ?
"עוד חצי שעה בגלידרייה שבמרכז" . "אוקי , אני הולכת להתארגן יאללה ביי". אני הולכת לשוחח איתה שם , נוגה ילדה מדהימה ואני לא מוכנה שהיא תהיה עצובה מדברים כאלה .
פרק שישי:
הלכתי לגלידה , נוגה חיכתה לי שם . פתאום , 5 דקות לפני שאני מגיעה לגלידה , עומד מולי אדם .
"היי ילדה , לאן את הולכת ?" . נבהלתי עד מאוד . "אממ .. לגלידה , למה ? מי אתה בכלל ?" .
"חמודה , לא יפה לדבר ככה , אנחנו חברים." "חברים ?" שאלתי בפליאה . "כן , אני בועז" הוא חבט בחוזקה בידו , ראיתי טיפות דם יורדות , נבהלתי . "אני .. אני לא מכירה אותך !" אמרתי והתחלתי

לברוח . הוא תפס לי את היד , היה לי שם סימן . "אני .. לא מבינה מה אתה רוצה ממני ! " . בועז חבט בעיני בחוזקה , היה לי שם פנס . "מהיום , בכל פעם שניפגש-וניפגש בדיוק פה בשעה 18:00 בכל יום , את תביאי לי 50 ₪ , וכדאי לך להביא , אם את רוצה לחיות בזמן הקרוב … חבל , את עוד כל כך צעירה ." ואוו , נבהלתי , לא האמנתי שאני אסתבך עם עבריינים כשלא עשיתי כלום .
"אוקי , אין בעיה" כך אמרתי לו , למעשה , היו לי הרבה בעיות .. מאיפה אני מביאה לו את הכסף .. מה אני אומרת לאמא ואבא.. "את ילדה חכמה" אמר בועז והמשיך בדרכו .
הגעתי לגלידה . נוגה חיכתה לי 15 דק' לערך , "סליחה על האיחור , פשוט … לאחותי הקטנה היו הרבה שיעורים אז עזרתי לה". "את אף פעם לא מאחרת לפגישות שלנו , שחר .. אני החברה הכי טובה שלך , מה קרה ?" "היו לגל הרבה שיעורים אני אומרת לך ! את יכולה להיות כל כך מעצבנת לפעמים !" "אוקי תירגעי ! לא משנה שבי ". אני הזמנתי גלידת שוקולד לבן , ונוגה הזמינה שני כדורי ריבת חלב , כנראה היא הייתה בדכאון קשה , היא תמיד מזמנה אותו דבר כשהיא בדיכאון .
"אז על מה רצית לדבר איתי שחר ?" "רציתי שתסבירי לי קצת יותר מה קרה … אני לא אוהבת לראות אותך עצובה ." "אני לא יודעת .. " "אם אני אספר לך קודם משהו מעניין- תספרי לי ?"


תגובות (3)

את כותבת מאוד יפה, ואני מצטרפת למיטל, הפרקים לא ממש מוסיפים הרבה לעלילה ואני כבר רוצה לקרוא עליה, אז תאריכי את הפרקים, זה יפה כשזה ארוך:)))

26/06/2011 21:00

תודה רבה ואני אנסה .. (:
ומיטל ? לא הבנתי מה כתבת בקשר לעלילה ? אם הייתי אי הייתי ?

26/06/2011 22:07

חח אוקיי .. תודה רבה
שמחתי מאוד שכולם אהבו , אעלה את הפרק הבא בקרוב (:

26/06/2011 23:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך