nahly031@gmail.com
כל תגובה תשפר את הסיפור ותשמח אותי🙂

חיים בסרט- פרק 4

nahly031@gmail.com 12/08/2021 299 צפיות תגובה אחת
כל תגובה תשפר את הסיפור ותשמח אותי🙂

דוד סדריק מספר:

כבר אתמול בערב התקשר אלי ליאו ואמר שהוא ולוסי זמינים רק בהפסקות, ושלח לי את המערכת שלהם. 'מותר לי לשאול למה יש להם שיעור משולש מתמטיקה?' שאלתי את עצמי, בזמן שעיינתי בה בסקרנות. 'ולמה המנהל מלמד אותם היסטוריה? אני במקום מרי הייתי מגיש עליהם תלונה.'
אני אומר לכם, לפני עשרים שנה זה לא היה קיים. המנהל היה יושב לו במשרד שלו, שותה קפה בנחת, ונהנה מהמזגן היחיד בבית הספר.
טוב, בואו נראה, בשעה 11:30 יש לי שיחה בסקייפ עם אמילי, וב- 12:45 יש לי פגישה עם טום דיגורי. מתאים רק אחת וחצי.

13:30-

"ליאו, אני רוצה להתחיל, שומע?"
"כן" הוא ענה.
"לוסי לידך?"
"אני פה, אבל תגיד סד', לא יכולת יותר מוקדם להתקשר?"
"אממ… הייתה לי פשוט שיחה קצת הרבה מאוד ארוכה עם טום דיגורי-"
"טום דיגורי?" נשמע קול נוסף ולא מוכר, "איך אתם מכירים אותו?"
"אנחנו לא מכירים אותו. דוד שלנו מכיר אותו." שמעתי את לוסי משיבה.
"אבל הוא איש די חשוב, דוד שלכם צריך להיות גם אחד כזה אם הוא מדבר איתו. אם תרשו לי לשאול, איך קוראים לדוד שלכם?"
"אממ…" נשמע היסוס בקולם של התאומים.
"סד', או בשבילך סדריק אוונס". החלטתי לענות בעצמי. "אבל אם אנחנו כבר עושים הכירות, איך קוראים לך?"
"ג'-ג'יימי דיגורי. ג'יימס. אבל אני מעדיף שיקראו לי ג'יימי. אה… אני אחיו הקטן של טום." הוא ענה במגומגם. "הוא דוד שלכם? זה מדהים!!!"
"אהמ…" כיחכחתי בגרון. "ג'יימי, היה לי מאוד נעים להכיר אותך, אבל היום שלי עמוס ואני חייב להמשיך. ליאו? לוסי?"
"כן אנחנו איתך" הם ענו בתיאום מושלם.
בחיי, הם ממש תאומים מהסרטים! ותאמינו לי, אני מבין בזה.
"טוב, אה, אני… להית'!" ג'יימי נשמע נבוך.
אופס, לא התכוונתי להעליב אותו.
"אני אגיד לאחיך שדיברתי איתך! הוא בטוח ישמח לשמוע!"
ניסיתי לפייס אותו.
"כן, תודה." נשמעה מעט הקלה בקולו. "ביי!"
"להתראות!" אמרנו ביחד שלושתנו, ליאו לוסי ואני. (אני באיחור קל)

נ.ב- אני רק אוסיף ואומר שאת הסיפור אני לא כותבת לבד אלא עם חברתי וכל התודות מופנות גם אליה⁦☺️⁩


תגובות (1)

מה אומרים עד עכשיו?

13/08/2021 13:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך