חיי בסרט – חלק 3

27/10/2012 555 צפיות אין תגובות

ממה שידוע לי בריטני ואטוני הכירו כשהם היו ממש צעירים… משהו כמו גן חובה. מאז היא שמה עליו עין וניסתה להתקרב אליו כמה שיותר וליצור איתו קשר חזק אבל זה תמיד נראה כאילו הוא לא ראה בה כיותר מידידה. אותו המצב נמשך למשך כל שנות היסודי והחטיבה אבל בסוף שנה שעברה היא אזרה אומץ ואמרה לו איך היא מרגישה… הוא שתק לכמה שניות ואמר לה שהם לא יוכלו להיות ביחד לאור העובדה שהוא לא ראה בה יותר מידידה. היא הבינה אותו ואמרה לו שזה בסדר כל עוד הם ימשיכו לבלות ביחד. הייתי בטוח שהכל נגמר כאן אבל לא… בסוף שנה שעברה אחרי התעודות סגרתי עם תיאו שהוא יבוא אליי ונחגוג את היציאה לחופש, איך שיצאתי מהכיתה שלי לכיוון הכיתה שלו ראיתי תמונה לא ממש מעודדת… גיליתי את אטוני מתנשק עם ילדה מהכיתה שלו, התחבאתי כדי שלא יראו אותי ואז שמעתי אותה אומרת לו "אחלה נשיקה לציון חצי שנה ביחד אה?" איך ששמעתי את זה עזבתי הכל ורצתי לספר לבריטני על זה… תפסתי אותה בזמן ואמרתי לה, היא לא האמינה בהתחלה אבל איך שהיא צחקה על זה אטוני והחברה שלו כביכול עברו ליד… בריטני לא האמינה… היא פשוט רצה אל מחוץ לבית ספר בוכה… ג'נט הלכה להרגיע אותה ואני נשאר שם עם תריליארד מחשבות על איך כביכול הלך לה כל החופש. תיאו בדיוק תפס אותי וסיפרתי לו הכל… ככה נגמרה השנה הראשונה שלי בתיכון… אני לא חושב שבריטני התגברה עליו אבל השנה תלמיד חדש כנראה הולך לנסות את מזלו…

המשך יבוא…
.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך