חיי בסרט – חלק 6

07/11/2012 507 צפיות 3 תגובות

ביום למחרת בבית ספר דיוויד לא הפסיק לשגע אותי בנוגע לבריטני… פשוט לא יכולתי להתחמק מהבנאדם הזה… ועוד לנסות לדבר עם בריטני הפך למשימה בלתי אפשרית… כל פעם שרק חשבתי להתקרב אלייה הוא התחיל לחפור לי:P מזל שאד הסכים לעזור לי ולהרחיק אותו ממני טיפה. קצת אחרי שהתחמקתי ממנו שמתי לב שנדי חזר לבית ספר, אמרתי לו שלום והכל ושאלתי אותו אם הוא ראה את סאן… הוא אמר שלא ואז בדיוק ראיתי אותו עם קלייר בדרך לשיעור שלהם(או שלה) איך שאמרתי לו איפה הוא נדי לא הפנה את הראש שלו מהכיוון שלהם… הוא עד כדי כך התגעגע לסאן? או שהוא לא מסתכל על סאן בכלל? השארתי אותו שם והלכתי לדבר קצת עם תיאו ומון על כל העניין של דיוויד… הם הציאו לי לארגן סוג של מפגש באותו יום אחרי הלימודים, התאים לי אז אמרתי להם שאני אראה אותם ב-4 וחצי אצלי בבית, חזרתי לכיוון הכיתה שלי וראיתי את בריטני וג'נט במקרה… לא התכוונתי לספר לבריטני כלום עכשיו למקרה שדייויד עמד להופיע אז הצעתי לה להצטרף למפגש היום כדי שנוכל לספר לה על זה אז… תיאו גם ככה הביא את אלינור למפגש אז זה לא יכל היה להזיק אם בריטני תצטרף(אחרי הכל היא חלק מהנושא) ג'נט לא הצטרפה כי לחבר שלה היה יומהולדת והיא הייתה צריכה לבחור מתנה. כשאני הולך משם לכיוון השיעור שלי בהקבצה אחרת דיוויד תפס אותי וכמעט הרביץ לי כי הוא חשב שאני מנסה לגנוב לו את בריטני… הרגעתי אותו ואמרתי לו שהשיחה אצלי זה בעניין שלו ולא שום דבר אחר. הוא שיחרר אותי תחת איום: "תיזהר ממני, בוריס" ועזב אותי שם… "זה מוריס!" צעקתי לו, כאילו הוא שמע:P….

המשך יבוא…


תגובות (3)

תמשיכי

07/11/2012 10:06

הסיפור נכתב ע"י בן, והוא ימשיך אותו… אני יודע כי זה אני :)
שמח שאת/ה נהנה/ת.

07/11/2012 10:12

קראתי את הסיפור הזה מההתחלה ממש אהבתי תמשיךך!! :)

07/11/2012 10:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך