מינימום 3 תגובות ואני מפרסם את פרק 2.

טים רוקרס- פרק 1

28/03/2013 532 צפיות אין תגובות
מינימום 3 תגובות ואני מפרסם את פרק 2.

"עמוד דום!" צעק המפקד ג'ון שהיה עושה את מסדר הבוקר בפנימייה.
אתם בטח שואלים את עצמכם מי אני אני טים רוקרס תקוע בפנימיית "כוכבית ארבע"(*4) שם קצת מוזר לפנימייה אבל הפנימייה עצמה מפחידה מאוד…
"אתם יודעים מה השעה עכשיו?" שאל המפקד ג'ון "לא" אמרו כל הילדים "לעבוד!!!" צעק בחוזקה איומה.
כל אחד הלך לאן שהוא צריך ללכת אני עובד בהכנת האוכל יחד עם אילור וניקו חברים שלי.
אחרי 3 שעות של עבודה אכלנו עבדנו עוד 3 שעות והלכנו לישון.
זה אותו סדר יום כל הזמן אני נמצא פה כבר שנתיים ואנחנו עושים אותו דבר, "אולי מחר יקרה משהו שונה" חשבתי לי וקיוויתי כמו שאני מקווה כל לילה שיאמצו אותי סוף-סוף אהיה מוכן לעשות הכול אחרי שגמרתי לבקש את המשאלה נרדמתי.
הפעם המפקד העיר אותנו ב-5 בבוקר ואז כולם נעמדו לסדר בוקר.
"אוקיי תקשיבו לי יש לי הודעה חשובה להגיד" אמר ג'ון, כולם שתקו ואז אמר:"מאמצים חלק מכם" ידענו שזה משמח אבל לא ידענו את מי..
ואז הקריא את השמות:
פאול,שמעון,ירון וטים.
קפצתי משמחה "אני מאומץ" צעקתי "יש!" "מחר המונית באה לאסוף אתכם" אמר ג'ון ואני יחכה לרגע הזה.
"או-או" אמרתי "מה קרה?" שאל אילור "אמרתי שאני יעשה הכל אם אני אהיה מאומץ, אתה חושב שיקרה לי משהו?" "לא" אמר אילור "או שאולי כן, לא יודע" אמר שוב "אתה לא מעודד אותי.." אמרתי "אני לא אמור לעודד אותך" אמר אילור, "טוב, לא משנה אני הולך לארגן דברים ביי" אמרתי "ביי" אמר אילור.
"חידכאטגדעטקגחעכ"
צפצף ג'ון בחצוצרה "נראה לי תקועה תרנגולת בדבר הזה, טוב לא משנה כל הילדים שאומצו נא לצאת החוצה" אמר, אני יצאתי מהחדר בגאווה גדולה ידעתי שאהיה לי סוף סוף טוב ולא אהיה בפנימיית "כוכבית ארבע" אך רק דבר אחד הדאיג אותי מה יקרה לי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך