יעקב בשדה האוכמניות

יעקב היה זקן ובעל הרבה כסף היה מתעסק עם כישופים. כשהוא נרדם בלילה, אשתו אמרה לו: ״לך מהמיטה ותישן בסלון כי אכלת יותר ממני וזה חזירי ואני לא רוצה לאכול חזיר הרים״. בבוקר שלמחרת, הלך יעקב לרב וכישף באצבעותיו לחם חום שרוף והשליך יעקב את הלחם. בינתיים אשתו לקחה סכין והלכה למדבר אבל שכחה חמאה כדי למרוח את החיות ואז היא שרה לקוסם הכתום שהתחיל לפרכס וכשיעקב חזר הביתה וראה אריה הוא השתין על הכלב וחשב על אשתו והקוסם הכתום והחליט לתפוס צנים וחמאה ולרוץ למדבר להתמרח עם פילים ולהילחם בקוסם כי הקוסם ואשתו היו מתנשקים ללא אמצעי מניעה. לאחר מכן, כשהקוסם הביס את הקוסם המניאק הכתום, הוא רץ לאשתו אבל היא נעלמה בחללית של חייזרים שמסתבר שרצו לקחת פילים כדי לעשות להם ניסויים מדעיים, ויעקוב כישף את נעליו המלוכלכות בשביל לעוף לחלל ולהביס את החייזרים. שלושה ימים עברו, ומאז יעקב הפסיק לחפש את אשתו. הוא קנה עוד כרטיסים לקולנוע הקוסמי הראשון, כדי לצפות בסרט. הסרט הסתיים ולפתע אשתו הופיעה מתוך המסך עם חרב ומגן כדי להרוג אותו. מסתבר שהחייזרים ברחו ממנה. יעקב מסביר לאשתו שלא יאכל יותר ממנה כי היא לא צהובה יותר. אשתו אמרה שיפסיק למרוח עליה שומן וחמאה, ויתחיל לכשף אותה למלכת הקסם, אך פתאום הוא הקיא מאגיה ורודה על כנפיים של הכלב. פתאום, צץ פיל מיניאטורי מחללית החייזרים ומאחוריו החייזרים כיוונו רובים על יעקב ואשתו, אבל הפיל קפץ על החייזרים והרג אותם. יעקב בכה ביחד עם אשתו ואמר: ״כמה עוד נסבול וכמה חמאה ופילים ימותו עד סוף סבלנו יותר מדי״. יעקב סיים לדבר, ואשתו ביקשה ממנו להכין לה ארוחה מאוד מזינה. הוא הכין פסטה עם רוטב חמאה וגבינת פילים. יעקב הלך אל השירותים כדי לספק דשן לכוסברה הצבעונית שלו. הכוסברה התפצלה לשניים ויצא ממנה הקוסם והחזיר אותם לביתם. כשנכנסו דרך השער הקסום, המקק עקב אחריהם אל ירוחם ונחת ישר בשדה קוצים. מסתבר ששדה הקוצים היה שדה אוכמניות חלול. האוכמניות ללא גרעין היו לעומת המקק שיש לו גרעין במחושים. יעקוב זלל, יצא והשמיד את המקק האוכמני בעזרת קרן הכשפים השמיימית שלו. מאוחר יותר, אשתו חשה את ליבה, זהו יעקב התעורר אחרי שהוא הבין שהכל חלום ביזארי. כלומר הוא חלם על מסע עם הרבה דברים, לא מנתב"ג אלא מהשדה האוכמניות מאתמול.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך