shiran11997
מקווה שאהבתם! תגיבו!!!!! =)

כאן דרכינו נפרדות – פרק 6

shiran11997 31/08/2012 689 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם! תגיבו!!!!! =)

"מה יש לכולכם?" שאלתי בכעס אחרי שהפסקתי את הנשיקה והתרחקתי "מי זה כולכם?" שאל אלון מבולבל "כולכם זה אתם הבנים אתם חושבים שאתם יכולים לנשק בחורה סתם ככה והכל יסתדר מעצמו" אמרתי והתיישבתי במרחק ממנו "מצטער פשוט חשבתי שאת רוצה את זה" אמר אלון והתקרב לכיווני "אז טעית" אמרתי והתרוממתי בדיוק ברגע בו ישב לצידי "תודה על השוקולד אני חושבת שאני אלך לישון" אמרתי והלכתי משם לכיוון בניין המגורים "השמיכה שלך" אמר אלון שעמד כבר הרחק מאחוריי "תחזיר לי אותה מחר" אמרתי ונכנסתי לבניין. נכנסתי לחדר והתכרבלתי במיטה שלי עם השמיכה, 'אני פשוט מטומטמת' אמרתי ועצמתי עיני.
"בוקר טוב" אמרה מאי שישבה לצידי ופרצופה היה מעל ראשי "בוקר" אמרתי ושפשפתי את עיניי על מנת להתעורר "כדאי שתתחילי להתארגן אם את רוצה להצליח לאכול משו היום" אמרה מאי ועזרה לי להתיישב, הבטתי סביב וראיתי שכל הבנות בחדר כבר לבושות במדי הפנימיה ושיערן אסוף ומסודר. מיהרתי לקום ולהתארגן, התקלחתי וקלעתי צמה ארוכה משיערי לבשתי את מדי הפנימיה ונעלתי את הנעליים. לאחר שסיימתי להתארגן הלכתי עם מאי לחדר האוכל, 'יכול להיות שקצת הגזמתי' חשבתי לעצמי כאשר התיישבתי לאכול והפעם באמת לאכול.. רציתי לדבר עם אלון כאשר נכנס לחדר האוכל אך הוא רק עבר לידי בהתעלמות מוחלטת כאילו אני אוויר.
"מה יש לך?" שאלה מאי מביטה בי "כלום אני קצת עייפה" אמרתי ופיהקתי פיהוק מזוייף "תגידי את יוצאת בסוף השבוע?" שאלה מאי "מה זאת אומרת?" שאלתי במבט מופתע "לא אמרו לך? ימי שישי יש אפשרות לצאת מהפנימיה לסופ"ש " אמרה מאי כאילו הדבר מובן מאליו "אה.. לא ידעתי" אמרתי "נראה לי אני אצא לחברות שלי" אמרתי בחיוך וחשבתי לעצמי איך הן ישמחו לשמוע את זה "אה.. אני הולכת הביתה" אמרה מאי "תהני" אמרתי "טוב אני הולכת לחדר השיעור מתחיל ב10 נכון?" אמרתי וקמתי "כן, אני אבוא אחר כך" אמרה מאי ואני כבר התחלתי ללכת לכיוון הדלת.
"הלו" אמרתי בניסיון לאתר את קולה של מורן מעבר לרעש שנשמע בטלפון "היי" אמרה מורן "תגידי אני יכולה לבוא אלייך יום שישי?" שאלתי מנסה להתגבר על הרעש "כן בטח אמא שלי תשמח לארח אותך! אפילו עופר שאל איפה את" אמרה מורן "מה זה כל הרעש שם?" שאלתי בפליאה "סתם הפסקה, רגיל" אמרה מורן "טוב תקשיבי השיעור שלי תכף מתחיל אני אדבר איתך יום שישי בבוקר" אמרתי וניתקתי את הפלאפון. יצאתי מהחדר והלכתי לכיוון הבניין של הכיתות כשלפתע הרגשתי מישהו תופס את היד שלי ומצמיד אותי לקיר "עזוב אותי" צעקתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך